wujekk110

Members
  • Ilość treści

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

33 Excellent

4 obserwujących

O wujekk110

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/27/1969

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie - Łuków
  • Zainteresowania
    mechanizacja , hodowla bydła

Ostatnio na profilu byli

2505 wyświetleń profilu
  1. wujekk110

    Krowy od zera

    I co, ten Twój projekt produkcji mleka realizuje się?
  2. Tak. Odległość od łożyska wyłączającego dla dźwigienek wyłączających tarczę sprzęgłową napędu ciągnika wynosi 4 mm. dla dźwigienek wyłączających WOM wynosi 10mm.
  3. To ten silnik już masz naprawiony ?
  4. @robert1226 Podaj spokojnie jeszcze antybiotyk na zasuszenie. Zasuszyć ćwiartkę na stałe jeszcze zdążysz. Z zapaleniami w zasuszeniu różnie bywa. Biologia to nie matematyka, nie ma jednakowej reguły. Ja też tak miałem, postąpiłem tak jak Tobie proponuję. Po wycieleniu w tej ćwiartce utrzymywały się lekko podwyższone komórki somatyczne. Po za tym mleka do mleczarni po wycieleniu nie oddawałem przez około 10 dni, ponieważ utrzymywał się antybiotyk. W następnej laktacji było okej. W drugim wypadku zrobiłem tak jak piszę Paulina, musiałem zasuszyć ćwiartkę, ale w laktacji - był syf i nie reagował na antybioterapię.
  5. Powtórzę jak Robert. Jest na tym forum tyle tematów o regulacji sprzęgła. A jest tam 6 łapek, które trzeba odpowiednio ustawić, a to jest dość łatwe.
  6. Tomasz. Co ty za czarny scenariusz chłopakowi tu rysujesz.? Jakby nawet według Twojego scenariusza pękł by tłok, jak ta korba miałaby wyjść bokiem? Co z tym silnikiem miałoby być nie tak, jeśli ten silnik się nie zablokował nagle, tylko rozbezpieczył się zawór i ta awaria została szybko zdiagnozowana. Jak zapewnia Cezar 81, ten silnik pracował normalnie i nic nie stukało. Dalsza ingerencja w rozbiórkę tego silnika pogorszy, a nie polepszy jego stan, tym bardziej że nie bierze oleju.
  7. Z tym zaworem, rozumiem- postąpiłeś prawidłowo. Jak silnik oleju nie brał, nie ma sensu go rozbrajać, wszystko właściwie jest dotarte i lepiej po rozebraniu nie złożysz. Oczyścić, składać i jechać, ale ostateczna decyzja należy do Ciebie.
  8. Nie wiem co znaczy- " pod ciągnąłem zawór", ale jeśli ten silnik pracował jeszcze i żadnych stuków nie było słychać, moim zdaniem nie ma sensu rozbierać dołu żeby wymieniać tłok, chyba że brał olej i trzeba wymieniać wszystko.
  9. Jaki to ciągnik? Napisz o przyczynie wycieku.
  10. Jak nastąpiła ta awaria, to nagle zablokowało silnik, czy silnik został zaraz wyłączony - zatrzymany, po usłyszeniu stuków.? Przy nagłym zablokowaniu silnika należy wymienić tłok. W drugiej okoliczności niekoniecznie.
  11. Tylko," czas goi rany" i cierpliwość. A tak na serio w pierwszych dniach nic nie chwytaj tą ręką i odżywiaj się dobrze😊
  12. Co by nie było, do przyjemności nie należy. Pij dużo mleka i wracaj szybko do zdrowia🍼😄😄😄
  13. Jeśli środek, powierzchnia cylindryczna, koła nie jest wytarta, to tu jest wszystko okej. Paski mają wymiary znormalizowane, to innego paska tam nie założysz, mając na myśli szerokość i wysokość paska. Mamy rozumieć, że na przekładni bezstopniowej nic się nie ślizga, tylko na tym kółku o którym mówisz. Jeśli tak, to przyczyny zatrzymywania sie nagarniacza musisz szukać w ustawieniu kąta pochylenia palców nagarniacza. Nagarniacz przy bardzo mocnym opuszczeniu w zleżałe zboże będzie się zatrzymywał i trzeba to robić z wyczuciem, oraz odpowiednio dobrać szybkość jazdy kombajnem- zwolnić.
  14. @andrzej78 Dobra myśl z tą chłodnicą EGR. Autor tematu powinien poinformować co zdiagnozował, pomimo tego że od wpisu już trochę czasu upłynęło. Dobrze byłoby się dowiedzieć co jest przyczyną wycieku, w tym jak widać ze zdjęć nowym silniku.
  15. Pasek klinowy ciągnie bocznymi powierzchniami. Jeśli koło pasowe będziesz miał zużyte na bocznych skośnych powierzchniach i pasek będzie wpadał w to koło, aż do powierzchni cylindrycznej, wówczas żadne naciąganie paska nie pomoże. Zwróć też uwagę na stan przekładni bezstopniowej, tam też może ślizgać się pasek.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj