Adamo90

Members
  • Ilość treści

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Adamo90

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1885 wyświetleń profilu
  1. Po mojemu to musisz zajrzeć w ten zawór hydrauliczny. Bo jak mówisz że pedał hamulca w podłodze a przyczepa dopiero zaczyna hamować, czyli by wynikało że pompka hydrauliczna na tym zaworze co wysłałeś zdjęcie musi dosyć mocno zadziałać na sprężynę która zamyka tak jakby przepływ powietrza poprzez jakiś tłoczek (tak jak w zaworze hydraulicznym ruszasz dźwignią przesuwasz suwak i olej idzie na gniazdo ). Gdyby zmienić sprężynę która najprawdopodobniej tam się znajduje na mniej twardą wtedy nie była by potrzebna taka siła do przełamania jej i w teorii po lekkim wciśnięciu hamulca ,,czas reakcji hamulca przyczepy'' był by szybszy. Co jak co ale najbardziej przydał by się schemat tego zaworu i wtedy było by czarno na białym co i jak.
  2. Co do regeneracji to są dostępne całe zestawy uszczelnień do takiego osuszacza a odnośnie tej wody to po mojemu ten filtr powinien w większości wyłapać cząsteczki wody i oleju które przejdą przez sprężarkę. No ale kolega ma rację że nie ma co głowy zawracać i lepiej nowy kupić.
  3. Nigdzie nie widać ani słychać żeby ten element był pęknięty. Jak zasłonie zaznaczony element ręką to podskoczy ciśnienie do 4,5 bar a jak puszczę to znowu spada.
  4. Mam nadzieję że ktoś mi tutaj pomoże bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na pytania. A więc z zaznaczonego elementu ciągle ucieka powietrze. Gdy manometr pokaże 3 bar zaczyna głośniej syczeć nie ma szans dobić do 8 bar nawet na wysokich obrotach silnika. Rozbierałem ten zawór i wymieniłem tam uszczelki co niewiele dało. Próbowałem regulować śruba które jest z boku też zero reakcji. Może ktoś z was by wiedział co jeszcze zrobić. Nowy element bez filtra na allegro to koszt około 150 zł.
  5. Adamo90

    Wyniki z próbnego udoju.

    Współpracujesz z żywieniowcem? Jeżeli tak to z jakiej firmy?
  6. Ja pisałem o viconie swoim😅 A w samaszu zamawiasz w fabryce albo 540 albo 1000
  7. Z tą zmianą obrotów wygląda tak że obracasz przekładnie kątowa o 180 stopni ona jest na 4 śrubach. To co przed zmianą było łączone wałkiem wom z ciagnikiem teraz łączymy z listwą kosiarki. Tym prostym zabiegiem zmieniamy prędkość z 1000 na 540 i tak samo w drugą stronę. Ogromny plus takiego czegoś gdy jakiś ciagnik stanie. Ogólnie jak masz brać kosiarke to szukaj najlepiej na prędkość wałka 1000 bo moim zdaniem ciągnik ma dużo lżej przy koszeniu Rok temu jesienią za tego pottingera o ile dobrze pamiętam zaśpiewali około 45 netto. Ciekawe ile teraz by chcieli za ten sam model.
  8. Wiosną też myśleliśmy co kupić i wypadło na vicona. Jeden z powodów był taki ze braliśmy wiele maszyn z koncernu kverneland. Ale co do kosiarki to oglądaliśmy jeszcze samasza pronara SIP i massey Ferguson. Samasz odpadł na początku ponieważ cena nie odbiegala znacząco od reszty wymienionych oprócz pronara a jakościowo mogło być lepiej. Duża masa kosiarki i nie składała się na 120 stopni. Nie podobały nam się niektóre rozwiązania konstrukcyjne. Pronar cenowo fajnie szerokości nam nie pasowały jakie mieliśmy na prow. I jeszcze taki minus że nie miał takich nakładek chroniących przed wytarciem listwy tnącej wszystkie wymienione takie miały. Massey Ferguson fajna dobrze wykonana masywna godna uwagi ale czas oczekiwania zbyt długi. SIP miał być brany. Bardzo masywny składał się na 120 stopni co nie obciąża ramion tak mocno dyski wykonane z hardoksu wiec prawie niezniszczalne odciażenie belki hydrauliczne co było na plus ale tak jak przy mf za długi czas oczekiwania na maszynę. A vicon dla tego bo składa się na 120 stopni 3 nozyki na dysku podobno można szybciej kosić bardzo mała masa kosiarki z tych co braliśmy pod uwagę odwracana przekładnia wom czyli odwracasz w zależności czy masz w ciagniku 540 czy 1000 obciążenie mogło być hydrauliczne a nie sprężyna ale to mała bieda. Kosiarka ma 2,8 m szerokości lata z ciagnikiem 102 km. Fajnie kopiuje teren. Teraz trochę żałujemy że tej 3,2 m nie wzięliśmy. No ale trudno się mówi. Jak na razie kosiareczna na plus Oczywiście ten vicon na zawieszeniu centralnym. Jednak co wałek to nie paski. 😁
  9. Adamo90

    daf agro t-rex10

    Jak oceniasz ten wóz po pół roku użytkowania ? Gdybyś teraz wybierał wóz wybrał byś ten sam? Czy ten wóz ma jakieś bolączki? Za jakiś czas też mam kupić paszowóz i myślę co wybrać euromilka lub daf-agro albo zaszaleć i kupić strautmanna.
  10. Gratuluję bezawaryjności. Czemu akurat boczne odkładanie pokosu a nie centralne dużo drożej wychodzi z pokosem na bok? Drogo taka wyszła zgrabiareczka? Ostatni nabytek jaki będzie?
  11. Adamo90

    Manitou mlt 634

    Po tym zdjęciu jeszcze widać ze trafił Ci sie bardzo zadbany egzemplarz.
  12. Adamo90

    Manitou mlt 634

    Gratuluję oby ci długo służyła. Tak patrzę ze opony zdarte to jest używana czy nowa? Bo po lakierze i fotelu wyglada na nową. Może się mylę😁
  13. Adamo90

    Pottinger

    Można wiedzieć ile taka przyjemność kosztuje? Do 70 tys można się zmieścić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj