Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I przestawiasz tarcze, dzięki czemu dźwignia od podnośnika przesunie sie dalej i podnośnik wyżej podniesie. Tylko też nie przesadź, jak podniesiesz na max to podnieś ramiona ręcznie i zobacz ile jeszcze masz ruchu di max wysunięcie tłoka

Opublikowano

to już sie robi skomplikowane - plecak mam zalozony na most wiec jak mam zobaczyc ile tłok się wysuwa - a jak wyskoczy z cylindra to doopa blada trzeba sciagac plecak. nie bezpieczniej jest przestawic ramiona na wieloklinach?

Opublikowano

Jutro zobacze ta metode, choc mam obawy :) bo nie chce mi sie 5raz zrzucać plecaka. A tak mniej wiecej ta.tarcze.to sie przesuwa w mm czy w cm? (Jak wezme dzwignie max do oporu i rusze tarcza do tylu to ta szczelina co powstanie to bardziej pare mm czy blizej 1cm lub wiecej?)

Opublikowano

Hej. Pomoglo przelozenie ramion o 1 klin. Na opiszczonym bylo jakies 20-25cm co mi sie wydawalo za nisko. Teraz jest tak jak powinno byc ok 35cm i podnosi pod same błotniki.

Mam jeszcze pytanie - co moze byc przyczyna ze ciezko zalaczyc wom jak jest podlaczona jakas maszyna poprzez walek? Na luzie bez niczego ta wajcha kolo lewej nogi ladnie wchodzi na sam dol a jak cos podlacze to ciezko zatrybia i zgrzyta, wczoraj sie umeczylem zalaczajac kosiarke rotacyjna

Opublikowano

Cześć,

Mówisz o tym łożysku przy wyjściu womu? (ostatnio tam zmieniałem uszczelnienie i łożysko wyglądało na dobre) jedynie co tam było nie tak to ta tulejka centrująca nr 50 wyleciała z gniazda i sobie bimbała na wałku. Nałożyłem ją z powrotem i złożyłem ( przy próbie na luzie ładnie koło zębate przeskakiwało na poszczególne koła wspornika (tego przy pompie) a podczas załączania kosiarki już zgrzyta i nie chce wskoczyć :/ - za 10 razem może się uda (wom niezależny od skrzyni - czyli wajcha max do dołu). Jakiś inny pomysł?

 

wom.JPG

Opublikowano

Mam sie brac za skrzynie i sprzeglo w zimie jak ciagnik bedzie mniej potrzebny. Jakie sa jeszcze objawy zle wyregulowanego sprzegla? Moze cos bym dopasowal do swojego c360 i tym samym mial pewnosc ze to wina sprzegla. Dzieki za trop. 

4-5 zawsze zgrzytnie podczas wlaczania a sprzeglo mam zawsze do oporu wcisniete, ostatnio sasiad zauwazyl ze czuc sprzeglo 

Opublikowano

W książce są podane odległości do wyregulowania sprzęgła. Ale najszybciej sprawdzisz przy kosiarce. Puszczając sprzęgło najpierw włącza się wałek wom a potem ciągnik rusza, jeśli jest inaczej to źle wyregulowane sprzęgło i potrzeba wyregulować przez okienko.

Opublikowano
23 godziny temu, Celownik07 napisał:

4-5 zawsze zgrzytnie podczas wlaczania a sprzeglo mam zawsze do oporu wcisniete, ostatnio sasiad zauwazyl ze czuc sprzeglo 

Jeśli przełaczanie na 5-bieg zgrzyta to masz uszkodzone łożysko igiełkowe wewnątrz wałka sprzęgłowego l-stopnia

Opublikowano
Dnia 19.10.2021 o 19:52, asharot napisał:

Jeśli przełaczanie na 5-bieg zgrzyta to masz uszkodzone łożysko igiełkowe wewnątrz wałka sprzęgłowego l-stopnia

i już mi się wyjaśniło skąd znalazłem na dole mostu igiełki :) . Czy one mają ok 1,5mm średnicy? długości nie podam bo znalazłem pościnane. Wróce z delegacji to biore się za regulację sprzegła (4 i 10mm) bo pamiętam że ok. 2lata temu teść tam grzebał i mógł coś pokombinować. Kłania się remont skrzyni. Dzięki koledzy

Opublikowano

Koledzy jak wyjąć ten sworzeń co są na nim 2 rolki z dzwigni 0046/58-232/0? (zdjęcie poglądowe bo już mam to rozebrane, segery zdjęte i ta mniejsza rolka). On jest jakoś wprasowany?, próbowałem wstępnie wybić młotkiem ale nie idze wiec nie chce zniszczyć. Chce wymienić tą większą rolkę bo jest zajechana i bez wybicia sworznia ani rusz.

Podnośnik c360

c360.JPG

sworzen.JPG

Opublikowano

Co może być przyczyną tego że podnośnik słabo podnosi tj. nie do końca. Ciągnik chodzi w zasadzie tylko przy owijarce i ostatnio ( tj. na jesieni) jak go odpaliłem to podniósł owijarkę ale stopniowo opadała i już nie dało rady podnieść wyżej. Koniec owijarki haczył o ziemię.

Pompa niby wydaje się być dobra bo jak przesunę dźwignię hydrauliki zewnętrznej to traktor  przygasa.

Dziś wyjąłem pompę i wydaje się być dobra. Była tylko nakrętka odkręcona( ale nie spadła bo coś ja blokowało- miała zjechany kant lekko) ta na kole zębatym napędowy pompy. Ale zastanawia mnie czy to koło zębate powinno być tak założone a nie odwrotnie? Tj. skosem do tyłu traktora czyli od strony kola zębatego na wałku?

Jeszcze jak zdejmowałem pokrywę tej pompy to wypadło denko od filtra. Nie wiem czy spadło przez wyjmowanie czy już wcześniej.

Mam nadzieję że to nie rozdzielacz.

Oprócz filtra tego obok pompy hydraulicznej i tego pod siedzeniem nie ma więcej filtrów?

Opublikowano

Witam. Jesienią oddałem do regeneracji podnośnik od c360 tzn cały plecak. wymieniono cylinder z tłokiem i założono rozdzielacz po regeneracji. Teraz na wiosnę działa tylko podnośnik natomiast nie ma tzn kipra czyli nie działają gniazda hydrauliczne. Dźwignia od sterowania hydraulika opadła do końca zrobiła się luźna. Nie słychać ani zaworu ani nic cisza. Co mogło się stać i co jest sknocone?

Opublikowano
Dnia 13.02.2022 o 14:10, jack2006 napisał:

Witam. Jesienią oddałem do regeneracji podnośnik od c360 tzn cały plecak. wymieniono cylinder z tłokiem i założono rozdzielacz po regeneracji. Teraz na wiosnę działa tylko podnośnik natomiast nie ma tzn kipra czyli nie działają gniazda hydrauliczne. Dźwignia od sterowania hydraulika opadła do końca zrobiła się luźna. Nie słychać ani zaworu ani nic cisza. Co mogło się stać i co jest sknocone?

Bez ściągnięcia plecak nic się raczej nie poradzi gdyż dźwignią jest zespawana na stałe z rurą która wchodzi w środek gdzie jest dźwigienka mocowana na wpust prawdopodobnie ktoś nie zabezpieczył któregoś z kołków. Kołek wyleciał i stąd dźwignia lata luźno bo nie ma połączenia z rozdzielaczem. Układ zewnętrzny całe szczęście jest banalnie prosty nie to co pająk od podnośnika więc plecak w górę i szukamy w razie problemów pisz priv kilka razy rozbierałem coś może będę w stanie pomóc ;) 

Opublikowano (edytowane)

Plecak będzie ściągnięty w nast tyg i zawieziony do firmy która go regenerowała. Dam znać co było.   

 

Jestem po naprawie, zacięty był rozdzielacz. Teraz wszystko działa jak należy.

Edytowane przez jack2006
Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Mam pytanie do osób które zajmują się naprawą ursusów. Jaki zestaw cylinder + tłok polecacie do C360? Średnica standardowo, taka jak w C360. Nie chcę żadnego zetoroskiego. Zależy mi natomiast na tłoku z czterema pierścieniami. Kupiłem komplet LEMET'a i właśnie godzinę temu wymontowałem i odesłałem. Niby zestaw, niby pasowane, porobiłem trochę w sobotę i podnośnik przestał działać. Dziś go rozebrałem i co się okazało? Cylinder musi mieć jajo bo tłok się zaklinował i nie szło go wycisnąć. W dodatku mimo iż olej zalewany nowiutki, wszystkie filtry były czyszczone i skrzynia płukana, to gładź cylindra już miała jakieś dziwne rysy. Nie wiem co tu teraz kupić żeby znowu nie mieć niespodzianek. Poratujecie? 

Edytowane przez włodek
Opublikowano

Archimedes wprowadził tłok a na tuleje trzeba poczekać,są niby Polskie wzmocnione.Musiałeś trafić na felerny zestaw,można przerobić tłok na 3 pierścienie gumowe

Opublikowano

Panowie, jest taki problem: Opadający podnośnik, po opadnięciu dobija w górę do zadanej pozycji i wtedy słychać jak pompa pracuje głośno cały czas, jednocześnie spada wydajność na złączach zewnętrznych. Gdzie szukać przyczyny nie odcinania oleju do cylindra?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v