Skocz do zawartości
ralex

MŁODY ROLNIK 2014 ILE MACIE PUNKTÓW

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KACZOR1984    1

W tym przypadku liczenie szans jest bez sensu. Jeśli np 7 000 wniosków będzie miało około 20-21 pkt, to na nic zdają się obliczenia że 16,5 pkt wystarczy. Może się też zdarzyć tak, że te przykładowe 7 000 wniosków będzie miało np 10 pkt i to całkowicie zmienia postać rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dzikijohn    19

Szacować można. U mnie większość będzie miała w okolicach 14pkt. W agencji osoby z którymi gadałem mają 15-16 pkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buyko    0

 

osob ktore maja 10 pkt to nie ma a jak sa to są to wyjątki wnioski zaczynaja sie z punktocja od 12-13 pkt

 

Jeśli mógłbyś się pochwalić skąd posiadasz taką wiedzę to byłbym wdzięczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wino36    4

Ja mam za pole 10.9pkt, za wykształcenie 5pkt i za bezrobocie 4.59pkt (jeżeli dobrze policzyłem. Woj. Lubelskie pow. chełmski) RAZEM: 20.49pkt

 

Wysłane z Galaxy S4.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek19992    0

poprostu mam kuzynke w agencji i przy przyjmowaniu rozmawia z ludzmi i oni sami sie chwala ile maja itp i tak mi mowiła ja mam 18.5 pkt i szczerze to licze 30% ze dostane premie o 70 ze nie wiec mysle ze bez sensu liczenia srednich itp jestem z łodzkiego i o demnie składa 19 osób ktore znam i kazdy ma od 17 do 23 pkt chyba u was maja po 10 pkt i licza na kase :D to zycze powodzenia :)

 

 

wernicjusz

 

 

 

napisz ile masz ty pkt i potem komentuj :) w łółdzkim nie ma wnioskow z 10 pkt a jak sa to tak jak wspomniałem

 

 

 

sam masz pewnie okolo 20 pkt i liczysz ze reszzta ma po 10 :D

Edytowano przez wladek19992

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaqbi    0

pole 11 pkt.

bezrobocie powiat wrocławski 0 pkt.

wykształcenie 0 pkt.

 

niestety chyba game over ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grant899    0

Hej mógłby ktoś podać wzór jak wyliczyć punkty za bezrobocie? w moim województwie (podkarpackie) jest 25 powiatów a mój jest na 18 miejscu licząc od tego z najwyższym bezrobociem....za pole mam 16 pkt, wykształcenie wyższe nierolnicze 0 pkt

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rado9990    3

Ja mam 18 punktów,za bezrobocie mam zero punktów niestety.Zaczynam wątpić w to że się załape.. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

http://www.arimr.gov.pl/aktualnosci/artykuly/w-arimr-trwa-przyjmowanie-wnioskow-o-przyznanie-premii-mlodym-rolnikom-kopiuj-1.html - kurcze tu napisano ze warunkiem uzyskania pomocy jest uzyskanie przynajmniej 7 punktow, a powinno byc chyba ze od 7 punktow wniosek bedzie rozpatrywany? bo nie wierze zeby tak marna punktacja styknela na uzyskanie premii

Ciekawe ile do teraz wplynelo wnioskow w polsce?

Edytowano przez timasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    14

poprostu mam kuzynke w agencji i przy przyjmowaniu rozmawia z ludzmi i oni sami sie chwala ile maja itp i tak mi mowiła ja mam 18.5 pkt i szczerze to licze 30% ze dostane premie o 70 ze nie wiec mysle ze bez sensu liczenia srednich itp jestem z łodzkiego i o demnie składa 19 osób ktore znam i kazdy ma od 17 do 23 pkt chyba u was maja po 10 pkt i licza na kase :D to zycze powodzenia :)

 

 

wernicjusz

 

 

 

napisz ile masz ty pkt i potem komentuj :) w łółdzkim nie ma wnioskow z 10 pkt a jak sa to tak jak wspomniałem

 

 

 

sam masz pewnie okolo 20 pkt i liczysz ze reszzta ma po 10 :D

 

 

Władziu jesteś głupszy niż ustawa przewiduje a te opowieści kto ile ma punktów to zaliczasz sie w pierwszej kolejnosci do tych, którzy nie powinni dostac dotacji. Btw Ty i ta twoja kuzynka jesteście siebie warci ... magia tych 100k zaślepia trzeźwość myślenia

Przedstaw durniu jakieś wiarygodne dane to pogadamy

PS czekam na bana od prawych i sprawiedliwych modów OK, na własne życzenie

A tak w ogóle to ten wątek powinien wylądować w koszu... racja

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielskoq7    0

witam, jestem z pomorskiego - ziemia 16 ptk, szkoła 5, bezrobocie 3 = 24ptk

Nie pisz pogrubioną czcionką

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEVBOL    0

Zero kultury. Wyzywanie sie na forum od cweli, durni i teksty na tym poziomie to bardziej pasują do typowego Pana buraka ze wsi niz Mlodego INTELIGENTNEGO Rolnika ktory godnie reprezentuje ta grupe zawodową. Mozna dać komuś riposte, ale dyplomatycznie i z kulturą!

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KACZOR1984    1

Na tym i ewentualnie innym forum nie będzie wniosków z 10 pkt ale ogólnie jak ktoś jest z tym nie związany i składa wniosek "a nóż widelec się uda" mogą się takie wnioski znaleźć. Mam taką nadzieję, że te kilkanaście tyś wniosków jest tak właśnie sztucznie nabite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Co się zmieni w dopłatach bezpośrednich w 2017 roku?
      Jakie stawki dopłat bezpośrednich?
      Kiedy trzeba składać wnioski na dopłaty bezpośrednie na sezon 2017?
    • Przez kamil1985
      Młody rolnik w 2017. Jak skorzystać, kiedy nabór? Ciąg dalszy dyskusji z wątku 
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88807-m%C5%82ody-rolnik-2016/
      Szukasz więcej informacji o programie Młody Rolnik? Rozwiązania wszystkich problemów znajdziesz w wątku
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/2868-m%C5%82ody-rolnik-nowe-zasady/page-1590?view=getlastpost
       
      dlaczego przecież w pierwszym kwartale 2017 roku będzie nabór a pula znowu została zwiększona

       
    • Przez Angelo
      A co powiecie o tym zapisie: (tekst cytowany z najnowszego projektu)

      § 21
      W 2007 r. o pomoc mogą się ubiegać wyłącznie osoby, o których mowa w § 4.

      Czyli:
      § 4
      1. Pomoc przyznaje się osobie fizycznej, która w dniu złożenia wniosku prowadzi działalność rolniczą, jednakże nie dłużej niż 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku.

      Tak więc, kto nie jest właścicielem gospodarstawa (tzn. przed złożeniem wniosku o MR) to może zapomieć o premii w tym roku!!!
      Co proponujecie robić? Czekać, czy przepisywać gospodarstwo i składać wniosek?
    • Przez karolr2
      Witam chcę założyć nowy temat poświecony modernizacji małych gospodarstw na terenach południowowschodniej części Polski.Słuchałem dzisiaj ministra Kalemby i podobno sie szykuje jakaś dla nas pomoc.Jeśli ktoś coś wie to proszę niech się wypowie w tym temacie. Z tego co wiem ja to ma być pomoc dla gospodarstw o wielkości średniej wojewódzkiej ilości posiadanych ha
    • Przez rolnik22
      Czy już coś wiadomo jak będą wyglądały nabory na PROW 2014-20? Na jakich zasadach będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie z UE? Co z Młodym Rolnikiem i Rentami Strukturalnymi na kolejne lata?
×