timasz

Members
  • Ilość treści

    2576
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

55 Excellent

O timasz

  • Ranga
    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • Urodziny 08/02/1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    warminsko mazurskie
  • Zainteresowania
    Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Ostatnio na profilu byli

14001 wyświetleń profilu
  1. Fajna maszyna, jesli skrzynia nie zawiedzie to jeszcze kilka dobrych lat bedzie pracowal Bardzo podobaja mi sie te starsze ciagniki bo ich trwalosc daleko przewyzsza te nowe
  2. ktory rocznik tej maszyny ? przebieg pewnie dosyc spory liczyles jaki byl koszt np remontu silnika?
  3. Najpierw trzeba sie zorientowac czy jeszcze sa dostepne kredyty preferencyjne. Procent co do zasady nie mniej niz 3%
  4. A ja mam pytanie o TVT jak sie sprawuje? duzo ma na budziku ? i spalanie
  5. timasz

    Siew owsa Spartan

    Dlugo masz juz czajkowskiego? jak wypadaja plony?
  6. timasz

    Ursus 1224 +1204 + 914

    hmm za 50 tys to wybor jest dosc spory tylko trzeba miec ogromne szczescie aby trafic na cos zadbanego np case 5150, moze najtansze mx renault wszelkiej masci moze cos wyzszej mocy np fiat serii g lub ford 8xxx ciekaw jestem co zakupisz bo w tej cenie bedzie sporo zachodu aby cos sensownego zakupic, za 70 tysi wybor jest juz sporo wiekszy ( a raczej wieksza szansa na cos zadbanego)
  7. Co do tej fermy to nie martwilbym sie o nich bo to AGRI PLUS wiec jest to firma ktora ma spory wklad w katastrofalnie niskie ceny z ktorymi mielismy do czynienia w poprzednim okresie
  8. Jak jestes Vatovcem kupujesz w cenie netto ale jesli chcesz zarejestrowac ciagnik np na siebie lub na firme to i tak musisz zaplacic Vat aby dokonac rejestracji
  9. Pieniadze z prowu nie sluza najbardziej polskiemu rolnictwu lecz zachodnim korporacjom ktore sprzedaly tu mase ciagnikow kombajnow i wszelakiej masci innych maszy dopiero teraz czesciowo sie ukrucilo. Czyli nasz prow stymuluje zachodnia gospodarke Tak samo jak konsumpcja wiekszosci towarow z marketow stymuluje zachodnia gospodarke i ich przedsiebiorstwa, a nasz handel jest dzieki temu niszczony Pan minister o tym wielokrotnie mowil wiec z jego logika wszystko jest ok
  10. Widzisz i tu jest problem najlepiej czekac na rozwiazanie od innych Moze warto cos zaczac samemu dzialac, moze cos podpowiedz Ardanowskiemu i zadziala
  11. A ja widze wypowiedz ministra Ardanowskiego calkowicie inaczej Moawiac o francuzach np stwierdzil ze zwiekszajaskale produkcji na masowa skale i jeszcze dalej nie ma z tego kasy wiec jest to bledne kolo i gosc ma racje bo czy ten kraj musi isc w ta strone co francja lub dania ich przyklad pokazuje ze zwiekszanie skali produkcji nic nie daje wrecz przeciwnie . Ratuje ich to ze maja udzialy w zakladach miesnych i z tego maja jakis grosz u nas nie ma na to szans. Nie mowi ze jestesmy glupi tylko ze nie powinnismy slepo isc w strone w ktora poszly inne panstwa i widac ze prowadzi to do jeszcze wiekszych klopotow Nie ma sie czym irytowac gosc ma racje, bo u nas tez nic sie nie robi w strone grup producenckich, zawsze tak bylo bo organizacje rolnicze, interesuja sie zajmowaniem stolkow i pilnowaniem aby wyplata dla nich byla
  12. Wspaniala perspektywa Zero roboty Tylo zapomiales ze z takimi co maja 500 sztuk to onijuz praktycznie nie gadaja, musisz postawic nowy obiektna 2000 szt i wtedy z tych bajonskich sum zostaje 10 zlotych sztuki na czysto za***isty interes, oczywiscie gnojowica gratis
  13. Tu sa ciekawe oferty na dzierzawe Przetargi nieograniczone https://nieruchomosci.pan.pl/dzierzawa-najem
  14. Co nie zmienia faktu ze tuczarni u siebie nie buduja
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj
Na żywo
Jak zebrać 5 ton rzepaku z hektara? • Jaką strategię herbicydową przyjąć aby mieć czysty rzepak? • Jak chronić rzepak aby osiągnąć wysoki plon przy optymalnych kosztach? • Jakie odmiany rzepaku wybrać? • Czy warto siać rzepak hybrydowy?
Wirtualne Dni Pola BASF
Dołącz
Ilość oglądających online: