Polecane posty

tomek73    580

Do silnika leję Mobil Delwak mineralny. 

Dlatego Schel bo to jeden z  najlepszych olei produkowany z gazu, a nie z ropy. Dokupiłem Fendta i trzeba było zmienić a ta Akcela nie zbyt mi się podobała. 

Fusch jest troszkę tańszy. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Możesz mieć popsuty czujnik ręcznego. Zobacz przy dźwigni. Ten czujnik kosztuje kilka zł.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

To jest najprostszy na świecie włącznik, jest  kabinie  pod dźwignia od ręcznego. Będziesz mieć do niego bardzo łatwy dostęp jak podniesiesz tą gumową wykładzinę.

Edytowano przez Pigmei
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinek178    1

Witam wszystkich

Może doradzicie mi coś odnośnie Case MX 120 mianowicie od niedawna zauważyłem że podczas ciężkiej pracy np w pługu gdy silnik się nagrzeje słychać dziwny dzwięk z silnika ( dźwięk taki jakby uciekało gdzieś powietrze przy kompresji ) pierw myślałem że to jakaś nieszczelność powstała na rurze idącej do tłumnika ale wszystko posprawdzałem  podokręcałem i bez zmian. Dźwięk ten nie występuje dopuki silnik nie zacznie dostawać mocno w dupe, przy orce gdy zaczne go słyszeć dojezdżam do poprzeczniaka nawracam jest spokój ujade 100m i jak ma ciężko to znów zaczyna, myślałem że to może uszczelka pod głowicą puszcza na zewnątrz ale nic nie widać zresztą jakby była to uszczelka to chyba bez obciążenia również by pierdziało. Bardziej słychać to w kabinie niż na zewnątrz ciągnika, nie odczuwam  żeby brakowało mu wtedy mocy, jedzie ale pierdzi. Czy to może być turbina ? wtryski? zawory?   Może ktoś miał podobny problem?  Filtry paliwowe i powietrza wymienione. 

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Może grzeje się olej hydrauliczny, nieszczelności na koszach i olej się grzeje? Tylko głośno myślę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinek178    1

Temperatura w normie dodam że silnik ma 8200mth . z Hydrauliką nie ma to nic wspólnego bo dzwięk ewidentnie idzie od silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9
Dnia 23.09.2021 o 18:29, Marcinek178 napisał:

Witam wszystkich

Może doradzicie mi coś odnośnie Case MX 120 mianowicie od niedawna zauważyłem że podczas ciężkiej pracy np w pługu gdy silnik się nagrzeje słychać dziwny dzwięk z silnika ( dźwięk taki jakby uciekało gdzieś powietrze przy kompresji ) pierw myślałem że to jakaś nieszczelność powstała na rurze idącej do tłumnika ale wszystko posprawdzałem  podokręcałem i bez zmian. Dźwięk ten nie występuje dopuki silnik nie zacznie dostawać mocno w dupe, przy orce gdy zaczne go słyszeć dojezdżam do poprzeczniaka nawracam jest spokój ujade 100m i jak ma ciężko to znów zaczyna, myślałem że to może uszczelka pod głowicą puszcza na zewnątrz ale nic nie widać zresztą jakby była to uszczelka to chyba bez obciążenia również by pierdziało. Bardziej słychać to w kabinie niż na zewnątrz ciągnika, nie odczuwam  żeby brakowało mu wtedy mocy, jedzie ale pierdzi. Czy to może być turbina ? wtryski? zawory?   Może ktoś miał podobny problem?  Filtry paliwowe i powietrza wymienione. 

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź

też mam takie odgłosy i zawsze powyzej 1800 obrotow też probowałem znaleź przyczynę ale nic nie znalazłem i stwierdzam, że to turbina gwiżdże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    580

A co moze być że w  mx 150 zawór pierwszeństwa  wyje miedzy 1200 za 1500 obrotów. nie zależnie czy ciepły czy zimny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

U mnie chodzi cichutko, może jakaś dysza w tym zaworze jest przytkana paprochem,   rok temu rozbierałem ten zawór i czyściłem  bo wspomaganie potrafiło się zacinać, ale w tym przypadku to tylko taki mój domysł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

witam Mam taki problem ze nie działa mi 3sekcja hydrauliki, na innych sekcjach jak przesune dźwignie słychać opór a na 3 niema żadnej reakcji o co to może chodzić?🤔


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1014

Suwak w rozdzielaczu działa, tzn przesuwa się jak ciągniesz za dźwignie w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Tak działa, ogólnie wymieniłem linkę na tej sekcji bo była zagięta i jak go kupiłem to nie używałem tej 3 sekcji a teraz założyłem tuza i chciałem go uruchomić to właśnie nie działa na 3 a na pozostałych działa


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    580
Dnia 24.09.2021 o 20:41, Pigmei napisał:

U mnie chodzi cichutko, może jakaś dysza w tym zaworze jest przytkana paprochem,   rok temu rozbierałem ten zawór i czyściłem  bo wspomaganie potrafiło się zacinać, ale w tym przypadku to tylko taki mój domysł.

Da rady go normalnie rozebrać, bez przestawiania i ponownego ustawiania.   Bo  w  serwisie mechanicy  nie zbyt  chcą  się za to zabrać. Mechanik mi mówił że jakiś problem. 

Też podejrzewam ze coś przytkane, zrobiło mi się to po remoncie skrzyni, wszystko super czyszczone ale zawsze coś mogło zostać. 

W 5120 po wymianie pompy trzeba zawory na pompie  ustawiać, w  MX nie trzeba nic ruszać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

 U mnie w tym dzielniku pod podłogą prawy suwak potrafił coś szwankować,  do nich jest łatwy dostęp  bez całkowitego demontowania przekrój i budowę z pełnym opisem masz w  serwisówce.

Miał byś super sytuacje jakbyś potrafił określić który tak naprawdę dzielnik  tak hałasuje, choćby po ciśnieniach a tak to jest działanie po omacku - może pomoże, a może i nie.  Za wiele tu nie doradzę .

 

zawór priorytet mx.JPG

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Czy pod tą płytę co widać korki pomiędzy euro załącz da się podpiąć tur w case mx

Screenshot_20210926-091731_Chrome.jpg

Edytowano przez Ed2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Mam  mały kłopot z naprawą  klekoczącej półosi w mx 170 z amortyzowaną osią, jak to jest w tej podporze ułożyskowane a luz tam jest, bardzo duży- około 5 mm,  jak widać uszczelniacze się posypały. Patrzyłem w katalogu on line  na mycnhstore  ale nijak to mi nie pasuje więc jak ktoś wie to niech podpowie jak tam się dostać i co tam powinno być

 

DSCN0772.jpg

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1014
58 minut temu, Pigmei napisał:

Mam  mały kłopot z naprawą  klekoczącej półosi w mx 170 z amortyzowaną osią, jak to jest w tej podporze ułożyskowane a luz tam jest, bardzo duży- około 5 mm,  jak widać uszczelniacze się posypały. Patrzyłem w katalogu on line  na mycnhstore  ale nijak to mi nie pasuje więc jak ktoś wie to niech podpowie jak tam się dostać i co tam powinno być

 

DSCN0772.jpg

Może po typie mostu Carraro coś znajdziesz https://www.kramp.com/shop-pl/en/c/20.25s--mmcModel-24155862?browseType=productgroup&displayMode=grid

https://www.kramp.com/pdf/en_GB/20_25s_spar_patrs_en.pdf

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Rzecz w tym, że katalog Case jak i ten Twój link odnosi się do modelu Carraro 20.25s a ja  mam  najwyraźniej  20-29 si, ale już jakieś pasujące schematy odnalazłem właśnie na stronce Krampa. Dzięki  :)

prod1622190_1_ev.jpg?profile=krampd_rd

 

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Macie jakieś pomysły jak wydobyć  przeguby ze zwrotnicy bo z nimi jakaś masakra jest, od nowości nie ruszane. Póki co pozostaje mi palnik i porządna prasa, w najgorszym wypadku zostawie te co są i zajmę się tym zimą.

Edit: Poddałem się, jak będę po robotach to za to się wezmę na spokojnie.

pon2860-sworze-zwrotnicy-z-otworem-na-cz

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj