Gość Profil usunięty

Zetor szykuje ofensywę nowych modeli

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciekawe kiedy zaczną testować te pierwsze Frotki nowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekPL    76

Chodzi ci o te z amortyzawaną ośka i kabiną??pewnie juz coś kombinują. Ciekawe czy wzrosnie podaz na Zetora

Edytowano przez BartekPL
  • Like 1

POMOGŁEM KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ Z PRAWEJ STRONY MOJEGO POSTU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Niedługo znowu podwyżka u Zetora przez ten filtr cząsteczek stałych niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niedługo i tak wszystkie ciągniki będą musiały przejść na Tier4 pewnie :)

 

Wczoraj znalazłem w internecie fotki z testów Maxterry 165 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
losktos    356

no widać że pracują nad Zetorkami :) zapowiada się ciekawie ;)

Edytowano przez losktos

Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

endurak, mówisz o rewersorze elektr.-hydr.?? jest oczywiście,że tak ;)

Ciekawie się zapowiada. czytałem podobny artykuł w TR,ale bez tych filtrów pisało i majorkach. Ciekawe co im wyjdzie z tych majorków

 

 

nie chodzi mi o automatyczna zmiane biegów podobciążeniem, co jest chyba w proxach power taki przycisk po prawej stronie przy kierownicy z napisem auto?

 

 

a to link z fotkami maxterry 175 http://farmweb.cz/index.php?page=view_gallery&gal=35493

Edytowano przez ENDURAK91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ach, te Zetory :wub:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek21    32

niech sie rozwijaja wkonco jak stana w miejscu to tak zostana jak ursus kiedys zetor miał i ma potencjał na dobre ciagniki i oby tak dalej:)


interesuje się rolnictwem i wszystkim tym co jest w jakikolwiek sposób z rolnictwem związane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

No tak bo w porownaniu z zachodnimi jest tania a jest dobra maszzyna

 

ciekawe skąd wiesz że jest tania jak jej jeszce w sprzedaży nie ma i jeszcze jakiś czas nie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

A widziałeś kiedyś coś takiego żeby fortera była droższa od jakiegoś tej wielkości zachodniego bo ja nie. Z maxterrą bedzie tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

No dobra a skąd wiesz, że dobry? Jak to całkowicie nowa konstrukcja, która g*wno takiego zrobiła w polu... Co za fanatyzm!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Chyba sam widzisz ile pisze w tematach o zepsutej zieleni także kula w płot... ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

Ja bym sie tak nie cieszył ze zetor tani bo jak wyjdzie hsx czy maxterra to zetor wystawi takie ceny że nie bedzie im wiele brakować jak do zach marek - takie mam odczucia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Zetor jest tani, bo odstaje technologicznie, jak będzie wyposażony podobnie jak NH, to i cena będzie prawie identyczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

a tak sie kiedyś lub podobnie stanie; co mamy w zetorku ( power shift , power shuttle, ehr, hitch tronic, ) - wydaje mi sie że to takie podstawy jak na ciagniki w naszych czasach ale to szczegół . A teraz co ma być w najbliższej przyszłości ( amortyzowana kabina/oś , zawór EGR - nowe standardy powoli wchodzą , nowe modele forterra hsx/hsx HD no i w końcu 6 cyl. ciagniki maxterra - takze paleta modeli zetora idzie do przodu z jako takimi technologiami na które ZETOR jest wyjątkowo oporny Patrz konkurencja : JD NH FENDT CLASS DF itp

-także można spodziewać sie wiecej ze strony ZETORA co idzie w parze z $$

Edytowano przez snopek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek2405    0

Mam podobne odczucia co do ceny jak poprzednicy, Zetor wprowadzając nowe standardy porównywalne z zachodniakami pewnie bardzo zbliży sie też ceną a to może sie odbić niekorzystnie na wynikach sprzedaży. Dzis Zetor kosztuje 2/3 ceny jakiegoś zachodniego odpowiednika i to kusi. Jeżeli nowe modele będą sie różniły o jakieś 10-15% od konkurencji to większość wybierze sprawdzone konstrukcje a nie nowości z Czech. Ale oczywiście cieszę się, że starają się dotrzymywać kroku konkurencji. Jestem bardzo ciekawy jak wyobrażają sobie nowego Majora. Może uda sie zrobić takie cudo jak serie z lat 80- i 90-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

z tego co wiem Major ma to być prosty mechaniczny ciągnik o mocy rzędu 60/70km z mech. przekładnią 12/12 od Carraro ma mieć dużą kabine i być niedrogi a czy będzie to udana i niezawodna seria ... sie okaże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj