Skocz do zawartości

[Olej] Zetor Forterra / Proxima

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

WITAM !

Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .

Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??

Pozdrawiam Radek

@wlodiw, pracujesz w serwisie? ja też po pierwszym przeglądzie zalałem turdusem znaczy 15/40 SHPD syntetyk a ten Aral faktycznie półsyntetyczny ale czy Turdus lepszy? nie wiem bardziej dostępny wszystkim jeżdże na tym oleju, w książce gwarancyjnej jest wymienione dużo olei zgodnych do tego silnika nie ma co prawda Turdusu ale są oleje syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne o bardzo różnych parametrach i myśle że nic nie szkodzy ten który ja stosuje, najlepszy z wymienionych to chyba FUSH Hydramot 1030MC lub Plantmot (bioolej) 5/40.

no to czym zalać skrzynie jak jest Aral normalka Aralem Supertraktoral 10/30 przecierz ludzie nie jest droższy niż inne a jak go producent poleca i jest od nowości to po co zmieniać????

no właśnie!!! Po co zmieniac????ja mam na aralu zetora. juz 3 przeglady i dalej aral mam. a dlaczego zmnieniacie na turdus?