emtecc

Members
  • Ilość treści

    668
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Excellent

O emtecc

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 05/11/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    mazowieckie

Ostatnio na profilu byli

7898 wyświetleń profilu
  1. @jacus dzięki za radę ale zrobiłem. Winny był bezpiecznik. Przejście na nim było...miernik piszczał ale napięcie około 1.3V. Dziwna sprawa. Gniazdo również było czyste. Napięcie mierzone na tym dziwnym bezpieczniku lub na jego gnieździe dawało pomiar 1.3V Na stacyjce wgl nie pokazywało napięcia na styku od zegarów i od startera...a jednak starter działał...
  2. najwyraźniej jest to masa na zegarach. Wnioskuję to z tego, że po włożeniu kluczyka na pinie od startera nie ma napięcia, tak samo jak na pinie 15 na zegary. Po włożeniu kluczyka te dwa piny mają przejście ale napięcia tam nie ma. Jest jakaś masa na zegary? Nic nie śmierdzi i nic nie jest upalone 😁😜
  3. witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
  4. nowe klocki i stara tarcza - nic złego ale tarcza idzie do wyrównania na tokarce.
  5. dziś spróbuje znaleźć dydykowany do tego altka. Wczoraj podłączyłem inny regulator z ursusa 3512 i był ten sam efekt z wysokim napięciem ładowania
  6. @andrzej78 masz racje...były różnie podłączone. Z tego co się orientuje to 6-cio i 9-cio diodowe. Jeden i drugi typ na innym regulatorze. W tym moim regulator jest dołożony. starte oznaczenie. Taki szczotkotrzymacz jest mi nie znany, nie jestem pewien jak to podłączyć i czy wgl w tym momencie jest dobrze. Ładowanie gaśnie ale co z tego jak jest za wysokie ładownie
  7. Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
  8. trochę zabawy z zaworem ciśnieniowym. Odwróciłem podkładkę pod grzybkiem w zaworze. Ogólnie w średnim stanie ten grzybek. Odrobina ruchu (dotknięcie) zmienia ciśnienie o ok 0.3 bara. Każda zmiana na przelew zmienia wartość ciśnienia. Nie dużo ale zmienia. Więc regulacja jest nie precyzyjna. Tak więc postanowiłem kupić nowy rozdzielacz. Co wybrać? Bardzo podobny typ Pilmet. praktycznie bez przeróbek. https://d.allegroimg.com/s512/013efa/953e055d4ae198882b36817168cd/Rozdzielacz-zawor-opryskiwacza-PILMET-3-sekcje-Numer-katalogowy-czesci-ZW038 Nowszy typ GRAN/DURO. Tu średnica węży do przerobienia https://tolmet.pl/964/rozdzielacz-gran-3.jpg Ostatnia opcja najtańszy rozdzielacz z sekcjami typu pilmet. https://images.app.goo.gl/o6ibgDfQdZ77AeAr8
  9. Mam stary opryskiwacz podzielony na dwie sekcje. Przy ustawieniu ciśnienia podczas oprysku na 3.5bara i zamknięciu sekcji wskakuje na ponad 6bar(na niskich obrotach). Wąż pod filtrem przy rozdzielaczu prowadzący na spód zbiornika jest nie drożny. Kompresorem próbowałem i nie poszło. Przy zamknięciu sekcji wym obwodem powinno zejść ciśnienie czy grubym wężem na górę zbiornika. Gdzie szukać przyczyny? podczas oprysku ciśnienie po ponownym włączeniu sekcji czesto jest wyższe. rozdzielacz do wymiany?
  10. emtecc

    Deutz-Fahr

    żeby rozebrać siłownik trzeba cofnąć odrobinę dławicę. W kanale siedzi pierścień o przekroju koła.
  11. może wystarczy wsypać uszczelniacz do chłodnicy. wyciek minimalny więc może sobie poradzi
  12. koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze
  13. faktycznie duża objętość cylindra, mała średnica tłoka. Ja mam idealny długością ale dużo cieńszy cylinder i będę musiał dławić.
  14. Witaj Nie miałeś problemu z nadmiernym szarpaniem rurą gdy ciągnik był na wysokich obrotach? Stosowałeś jakieś dławiki?
  15. Powiadomienia o wadomości mi nie wyświetliło, nie widziałem, że napisałeś . Nadal masz ten fliz?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj