ZielakKujawy

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ZielakKujawy

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Najprostszym chyba sposobem na przeróbkę jest zrobienie dodatkowej dziury w belce od podnośnika wtedy łączniki przesuwasz dalej (tzn stosunkowo bliżej maszyny ) i automatycznie masz belki wyżej . Wiesz o czym mówię czy nie bardzo ? 😊
  2. ZielakKujawy

    Zetory

    Staralem się utrzymać na poziomie 4t/ha pola na których działałem dawno wapna nie widziały a obornik mają regularnie co 3/4 lata
  3. ZielakKujawy

    Zetory

    Już zebrane i rozrzucone , obeschlo troszkę w polu
  4. Używałem przez dwa lata 😉 pomogę jak cos
  5. Ja przy podobnych parametrach i 20 tys mam tylko 1.25 i 1.30 zł 😉
  6. Jeśli chodzi o kombajny polecam nh to jest po prostu nowszy i większy bizon . Jeździłem dwa sezony CR 10.90 zero problemów . Deutz fahra nie oceniam bo nie miałem z nim stycznosci ale znajomy ma mały ciągnik od firmy df i jego serwisy są strasznie drogie myślę , że w przypadku kombajnu będzie to samo . Pozdrawiam
  7. Bogballe używałem w pracy lakier też zlazi robią się pęcherze , sterowanie miał elektroniczne plus navi wiecznie problemy wywalał, unia - nie kupuj nic co polskie bo do zachodnich produktów to jakości nam brakuje . Sąsiad ma rauka już parę dobrych lat i nie widzę niczego niepokojącego . Pozdrawiam
  8. ZielakKujawy

    Zetory

    Zetory , mniejszy ratuje większego przy wiosennym wapnowaniu
  9. Zapewne tak, olej jednocześnie daje w dwie strony stąd go dusi
  10. Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj