adiksutil16

Members
  • Ilość treści

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

O adiksutil16

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Problem częściowo rozwiązany. uszkodzone dwa tryba w przystawce. Raczej to nie wyjaśniło tych oporów przy skręcie ale raczej napewno było to powodem trzasków.
  2. Witam. Ja mam podobny problem. Może opiszę go dokładniej. Głośno trzaska w przednim moście, lub zwolnicach podczas jazdy na skręconych kołach, gdy jadę do tyłu, oraz czasami gdy jadę do przodu z reguły dzieje się to gdy nie ma obciążenia( na przykład podczas orki nie słychać , ale na uwrociach już tak) dodatkowo przy skręconych kołach napęd stawia bardzo dużę opory wręcz jakbym miał hamulec zaciągnięty, dodam że to wszystko dzieje się tylko na włączonym przednim napędzie. Ktoś miał podobny przypadek??
  3. A co może się stać że nie powinno się zakładać podkładek?
  4. Witam. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą.. Dałem głowice do sprawdzenia i planowania.. Gościu miał planować, sprawdzić szczelność i wyfrezować gniazda na wtryskiwacze( ponieważ w turbowcach nie zakłada się podkładek miedzianych pod wtryskiwacze) a przy wyciągnięciu wtrysków ciężko wyczyścić gniazda.. Najprawdopodobniej gościu źle wyfrezował może zły frez albo nie wiem.. No i poskładałem wszystko okej ale przy wtryskiwaczach traci kompresję sprawdziłem wodą z płynem no i przez to źle odpala.. Mam pytanie jak doszlifować te gniazda bez wyciągania głowic?? Myślałem o paście ściernej do docierania zaworów, ale nie wiem.. Może doradziłby mi ktoś jakiś sposób aby poprawić szczelność?? Z góry dzięki za pomoc. Nie chcę wyciągać znowu głowic bo przy 7340 jest bardzo dużo roboty ja jeszcze mam tura.
  5. Tak tak tylko co to za robota.. Troche na mokrej nawierzchni i juz do tyłu nie jedziesz a nawet troche dziury i kapa.. Do tura musi być odpowiedni ciągnik a nie ze meczysz i operatora i ciągnik..
  6. Nie nie sprzedałem.Co do reszty to tak tur jest od 7340 i moznaby powiedziec ze jest do niego w sam raz napewnonie mógłby juz być wiekszy
  7. Moim zdaniem to nawet z samym turem by miał problemy a co dopiero cos nim robic
  8. adiksutil16

    Żniwa z Claasą

    Zetor 5211& Claas Dominator 58
  9. Patrzylem a ojciec deptał i wyrownywacz dopiero po chwili sie wysuwał...
  10. Witam. Mam problem z hamulcami w przyczepie. A wiec tak zawór powietrzny jest sprawny, wszystko chodzi. Ciegna łączące zawór powietrza z wyrownywaczem są maxymalnie podciagniete jednak przyczepa bardzo pozno hamuje... Wyrównywacz ciśnienia chodzi ale dopiero jak juz bardzo mocno wcisnę hamulec nozny... No i efekt jest taki ze ciągnik juz hamuje na szlag a przyczepa dopiero zamierza zahamować... No i co mi po takich hamulcach gdzie jak chcę lekko przyhamować to przyczepa wcale nie bierze udzialu w tym... Jak juz mocno hamuję to i tak przyczepa dopiero po chwili hamuje. Kiedys wszystko bylo ok. Nawet wcześniej hamowala przyczepa i to mi odpowiadalo.. Pytanie moje brzmi czy da się jakos wyrownywacz ciśnienia wyregulować, czy tylko zostaje kupic nowy? No i oczywiście czy cos to pomoże jak juz bedzie nowy wyrownywacz? Z góry dziekuje za pomoc.
  11. Była. Zetory exportowane na Niemcy były oryginalnie wyposarzane w te zaczepy
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj