PIOTREK44

Jak ustawić zapłon URSUS C-360

Polecane posty

Adi96    1848

Dotrwały? Gdzie się nie zapytasz to 3 4 lub 5 szlif wc-360 rzadko gdzie jest nominał lub 1 szlif.Kiedyś to kiedyś.... Syf mazut w bloku przebiegi po 4, 5 motogdzin więcej nie nakręcały po pierścienie szlak trafiał,widze po swojej jak na Superolu jeździł pierścienie zapieczone ale co tam dobry olej....Nie bulwersuje się to raz,dwa sam sobie zrobiłeś robotę po kiju i się dziwisz że nie ma ciśnienia jak gówno lane rzadkie jak woda jest.Ja ci chce pomóc rozwiązać problem,a wszystkie dane to znaczy ile powinno być ciśnienia wymiary czopów oraz spasowanie itp masz w katalogu instrukcji napraw.Co opłaca się robić po łebkach zamiast rozebrać wyczyścić silnik z tego syfu i mieć spokój.Najpierw wlej chociaż ten Turdus choć ja go nie polecam jak z tańszych lepiej Orlenu zegar w łapę i zobacz co pokaże na ciepłym.Dopiero michę zrzuć i pokombinuj zaworem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5

Adi96 nie teierdze że nie masz racji, należało zrobić jak mówisz. Nie wywalałe włu bo wał był wsadzany nowy chyba z 7lat temu. Wiadomo nie jest to wyznacznikiem sprawności części. Od tamtej pory nie był też szlifowany. Zrobie jak mówisz, nie miałem pojęcia że superol to taki szit. Ojciec całe życie tankował go do trzydziechy.

Czyli jaki olej radzisz? Ogólnie firmowy domyślam się że 15w40 musi być? Np. Mobila?

 

Edytowano przez bernijol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
3 godziny temu, bernijol napisał:

Poszukam tego turgusa i zaleje, zobacze też czy da coś podkładka w zawór przelewowy. 

Podkładką można ograniczyć maksymalne ciśnienie a nie podnieść minimalne.

  • Like 2

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
3 godziny temu, bernijol napisał:

Adi96 nie teierdze że nie masz racji, należało zrobić jak mówisz. Nie wywalałe włu bo wał był wsadzany nowy chyba z 7lat temu. Wiadomo nie jest to wyznacznikiem sprawności części. Od tamtej pory nie był też szlifowany. Zrobie jak mówisz, nie miałem pojęcia że superol to taki szit. Ojciec całe życie tankował go do trzydziechy.

Czyli jaki olej radzisz? Ogólnie firmowy domyślam się że 15w40 musi być? Np. Mobila?

 

Najlepiej 15w40 chyba że znajdziesz 10W40 mineralny ale 15 będzie okey,nie musi być Mobila wystarczy że z Orlenu zalejesz czy tego Turdusa choć mam do niego zastrzeżenia ale nie ważne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

To nie jest wina jakości oleju na kujawskim też powinno być ciśnienie. Czujnik zapala się grubo poniżej jednego bara dobre czujniki za grosze możesz kupić od 1,9 tdi na szrocie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Byś się zdziwił jaka jest różnica na superolui a lepszym niż superol niech zaleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Spokojnie niech powie jakie ma ciśnienie na 750obr/min na ciepłym silniku, nie powinno być niższe niż 1 bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Niech robi jak uważa, dobrze że ma do tego chęci. Czegoś się nauczy, coś mu się uda. Poza tym spokojnie może jeździć na superolu. Mimo, że Turdus jest lepszy to nie zwiększy mu ciśnienia.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zwiększy 1 bar podskoczy,ta jeździć spokojnie na superolu,7 lat temu wał był zmieniany i co teraz znowu nie ma ciśnienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Nie rozumiem dlaczego nikt nie oddaje tych silników choćby na "pomiary" do zakładów remontowych. Koszt groszowy a mamy pewność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

A bo dlatego że koszty. A tak podrzuci się panewki .pierścionki i xa rok o ile wytrzyma znowu od uja roboty i gdybanie jak tu szkłem d.pę utrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
2 godziny temu, Adi96 napisał:

Zwiększy 1 bar podskoczy,ta jeździć spokojnie na superolu,7 lat temu wał był zmieniany i co teraz znowu nie ma ciśnienia?

Gdyby teraz nie zmienił panewek to jeździł by następne 7 lat a nawet dłużej. Zakładanie nowych panewek do używanego wału to tylko antidotum na 2 miesiące.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

A jak wał dobry to można go nie ruszać tylko same tłoki i tuleje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
1 godzinę temu, mf362 napisał:

A jak wał dobry to można go nie ruszać tylko same tłoki i tuleje?

Trzeba go przemierzyć czy trzyma wymiar 

Wizualnie może być ok .a w rzeczywistości jajo.

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120

Jak trzyma wymiar to można nie wyciągać ? 

Myślę kiedyś dać nowe tłoki i tuleje dla świętego spokoju ( dać płyn chłodniczy) w warunkach domowych nie rozpolowie traktora i silnik do góry aby wał wydostać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5

Koledzy nie było mnie bo coś aplikacja mi siadła po zrobieniu roota i nie działała ale już jest okey. Nie mierzyłem tego ciśnienia jeszcze bo zegara nie zdobyłem. Zaleje w najbliższym czasie jakimś olejem z orlena zobaczymy co się stanie😃. Nie to ze szkodowałem na pomiary oddać wał tylko poprostu nie chciało mi się kroić traktora. Gdybym wiedział jak wymieniałem tuleje że będę musiał rozbierać przód bo miałem rozrząd  przestawiony o ząbek to napewno bym go wtedy rozpołowił i wał wywalił. Ale dopiero po założeniu nowych głowic okazało się że zawór klepie o tłok i trzeba było rozrząd ustawić jak ursus przykazał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bernijol    5

Koledzy, poszukałem poczytałem i wnioskuje że dobrym olejem do zastosowania w moim ciągniku byłby orlena platinim ultor 20w50 tylko tak się zastanawiam bo nie doczytałe czy jest to oil wielo sezonowy? W sęsie czy zimą można traktor zalany nim eksploatować? Bo to pewnie dość gęsty olej, co sprawia jak doczytałem że nie traci aż tak na gęstości po rozgrzaniu co by w moim przypadku było wskazane. Co o tym sądzicie? A może źle siè kieruje biorąc ten oil pod uwage?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Miałem ten olej u siebie w zimie było większego problemu z odpaleniem nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Problem z ciśnieniem oleju i zaczynamy od zmiany oleju.... No pięknie. Idąc tym tropem jak gość będzie miał problem z uszczelką pod głowicą należy zacząć od wymiany wody na płyn.... 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To poczytaj jakie ciśnienie potrafiło być na superolu a jakie jak się zalało inny olej.Skoro masz inną radę to powiedz tu a nie zgrywasz mądrego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Toż napisałem żeby najpierw zmierzył ciśnienie i podał wyniki na ciepłym silniku przy 750obr/min. Możliwe że uszkodzony to jest ale czujnik w tedy niech zalewa sobie co chce. Jednak jeśli ciśnienie jest zbyt niskie to szkoda tylko tracić czasu na zabawy w wymianę oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michalq66
      Posiadacze i operatorzy CX6080/90 mam pytanie.. jak macie ustawione wiatry/sita na rzepak ? 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez edi2000
      Same Iron 150,
      Ciągle włączony zapłon, nawet po wymontowaniu stacyjki w ciągniku świecą się kontrolki, można włączyć światła itd.
      Gdy stacyjka na zero: świecą się kontrolki, można włączyć światła, kierunkowskazy itd. Jednak wyświetlacz na słupku pokazuje error i piszczy,
      Gdy stacyjka w pozycji I wyświetlacz się uspokaja wszystko działa poprawnie, można zmieniać biegi na Powershift ...
      Nie odpalałem, ale po przekręceniu stacyjki na max rozrusznik staruje normalnie
    • Przez drukarz
      Panowie  mam problem z ustawieniem pługa kverneland 4-skibowy zagonowy 4x35 rok produkcji 1999. Pług ciągnie Deutz fahr dx 150 a więc duży ciągnik 160 km. I stąd moje pytania czy przy tak dużym ciągniku szerokośc belki zaczepowej ma znaczenie ponieważ nie mogę ustawić pierwszej skiby aby zasypywała bruzdę. Dzięki za wyrozumiałość.Mile widziane jakieś wskazówki. pozdr...

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj