bernijol

Members
  • Ilość treści

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

2 obserwujących

O bernijol

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/16/1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nowy Bartków
  • Zainteresowania
    Oj jest tego

Ostatnio na profilu byli

1169 wyświetleń profilu
  1. Ten co idzie do filtra powietrza? No zobacze, ale dziwi mnie to że po odpaleniu ciągnika sprężarka bije ciśnienie a po jakimś czasie przestaje. Dziwne to.
  2. Kurcze ale sprężarka jest załączona a nie daje ciśnienia. Troche chyba źle się wyraziłem.
  3. Witam. Koledzy mam problem ze sprężarką w c360. Mianowicie gdy podłącze przyczepe i załącze sprężarke to przez jakiś czas bije ciśnienie ale z czasem (po około 15minutach) sprężarka przestaje pracować. Co za fokusy? Czy to głowiczka może być? Odolejacz wyczyszczony jak i zawór. Ewidętnie to sprężarka bo po tych 15minutach nawet nie słychać żeby pracowała. Co mogło się stać?
  4. Witam. Mam podobny problem, a mianowicie od jakiegoś czasu sprężarka w mojej 4011 ma dziwne loty bo jak ją tylko załącze to bije ciśnienie, pochodzi z 10 minut i nie pąpuje. Po odczekaniu znowu bije. Gdzie szukać przycznyny? W głowiczce?
  5. Koledzy co to może być za cholera że jak traktor pochodzi i sie przejedzie z kilometr to sprężarka przestaje pąpować? Po odpaleniu pracuje a później już nie bije powietrza. Co to może być?
  6. Zmierze zmierze tylko niewiem kiedy się przybiore, pewnie przy okazji jak traktor rozgrzeje pożądnie. Napisze co i jak.
  7. W sęsie że taki bardzo rzadki. Bo po rozgrzaniu przy spuszczaniu lał się jak woda. Nie twierdze że rzadkie oleje syntetyczne są chu@#we ale to chyba nie do takich silników tworzone są. Może i ten 20w50 to troche przesada ale spełnił swą funkcje podnosząc ciśnienie a o to chodziło. Może i jakiś 15w40 by to samo zdziałał ale kolega Adi96 zaproponował ten ultor 20w50 rekomędując z własnego doświadczenia jak to opisał robił robote i problemu z gęstością większych nie spostrzegł podczas pracy silnika więc kierując się ową sugestią postąpiłem toż samo i póki co chyba jest ok😃.
  8. No ja w swoim po zalamiu tyl ultarem 20w50 ciśnienia jeszcze nie mierzyłem. Ale tak jak pisałem kontrolki się już nie świecą nawet na pożądnie rozgrzanym oleju i wolnych obrotach. Możliwe że to jednak była wina chu@$wego oleju?
  9. Koledzy jestem nareszcie. Przez te wasze allegro dostałem zamiast manometra klucz do kół jedną tarcze 125 i oringi do klimatyzacji 😂😂😂😂😃wysłali na drugi dzień manometr ale ja załadowałem rodzine do auta i wyjechaliśmy na małe wakacje. Dlatego nic w temacie nie robiłem. Oczywiście zmierzyłem ciśnienie, trzydziecha na rozgrzanym niecałe 2 bara 60-tka niecałe 3. Kontrolki po rozgrzaniu świecą nawet na dość wysokich obrotach. Ok. Brat pozlewał stary olej który jak się dowiedziałem nie był to superol ale jakiś trakol. On to ostatnio zalewał. Rzadki jak woda po rozgrzaniu, dosłownie. Zaleliśmy tym orlenem platinium ultor 20w50 kontrolki po rozgrzaniu nie świecą nawet na małych obrotach. Nie mierzyłem ciśnienia na tym ulronie ale zapewne wzrosło skoro kontrolki nie świecą. W trzydziestce zaczyna mrygać ale to na takich obrotach że silnik prawie gaśnie i to po rozgrzaniu przy rotacyjnej. Pojęcie kawitacji to wiem że występuje przy łodzi jak się chu.... trym ustawi albo silnik za płytko osadzony albo jeszcze jak łódka na fali podskoczy to złapie śruba powietrze i wtedy kawituje😃 natomiast w silniku to nie wiem nie znam się na tym.
  10. LTZ55a druga sprawa to z tym manometrem. Za namową kolegów zamówiłem w poniedziałek z rana na allegro. Do dziś nie przyszedł, sprawdzam ststus przesyłki-wprowadzona do systemu. Czyli nawet jeszcze nie wysłana. A w agromie już dziś bym se kupił bo akurat będe w miście. I to niby miało być szybciej? 😃
  11. hubertb u mnie tak było że wskazówka stała nieruchomo jak dawałem gazu i podnosiłem obroty zatrzymała się na 3bar i koniec. Z tym że mierzyłem na zimnym i manometrem do pomiaru kompresji a to nie wiem czy jest miarodajne urządzenie do tego typu pomiaru. Ok. Zakupie ten do ciśnienia oleju i tyle.
  12. Dopytam jeszcze o ten zawór przelewowy przy pompie. Swego czasu wymieniałem filtry oleju z tych podwónych podobnych do paliwowych na taki jaki jest ory.w 60tce. Bo mój to 4011 tak naprawde choć teraz to już niczym się nie różni od 60tki oprucz mostu chyba. Ale do sedna. Jak kupowałem w agromie podstawe filtra i zawór przelewowy to gościu powiedział że možna go wrazie co jak by ciśnienie ojeju było za małe podkręcić czy podkładke dać coś w tym stylu, piepszył głupoty? Bo tak na zdrowy rozum jeżeli ciśnienia nie ma w układzie ucieka gdzieś no to na zaworze chyba podnieść się nie da bo i tak się on nie otwiera? Chyba że sam zawór puszcza. Dobrze myśle?
  13. Koledzy jestem w pracy dlatego nie odpisuje. Ale co do tych mierników to żeśta teraz zagmatwali. Kupie zeykły za 4dycha i im poprostu zmierze i opisze co i jak a wy se dyskutujcie o tych 0.1bara bo ja i tak nie łapie już czy to mają być dziesiąte mieścić się w tym przedziale czy csłości. Z drugiej strony jak by tak przebadać większość gagarińców tych co to jeszcze po wsiach jeździ to ciekawe ile miało by zachowane normy😃.
  14. Myślałem raczej o kakimś gotowym do użycia. W agromie mieli takie. To co takim nie sprawdze nic?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj