mateo105

Members
  • Ilość treści

    294
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

4 obserwujących

O mateo105

  • Ranga
    Zaawansowany

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2511 wyświetleń profilu
  1. mateo105

    Belarus 892.2 + D-47 + D44

    ile placisz czy wymieniasz za slome?
  2. panowie mam problem z prasa gdyz z dnia na dzien przestala dobijac bele. problem polega na tym ze srodek jest ladnie dobity lecz gorna warstwa jest luzna i na dodatek wywala blad E411 co 2 lub 3 belki . Co moze byc przyczyna takiego zachowania??
  3. mateo105

    Wapnowanie pola

    a moge dac 4 tony na hektar kredy?? nie degradujac gleby
  4. mateo105

    Wapnowanie pola

    panowie zamierzam zakupic patelnie kredy z kornicy i zastanawiam sie ile jej posiac na ha?? ph to okolo 4-8 5-5
  5. mateo105

    john deere 582 miękki rdzeń

    moj sterownik to baletrac. Ustawialem wcciskajac przyscisk miekkiego rdzenia i plusem na 100 lecz belka nadal jest zbyc mocno zbita. o co chodzi??
  6. Panowie mam problem w nowym nabytku jak w tytule gdyz nie mam pojecia jak ustawic miekki rdzen a bez niego siano jest zbyt mocno dobite ze palca sie nie wlozy. oto moj sterownik sterownik.html
  7. mateo105

    PRASA JOHN DEERE 590

    Panowie mam pytanie czy moj ferguson 80 km da rade sobie z prasa JD 590?? prasa bedzie bez rotora. czy szukac mniejszej do niego? pozdrawiam
  8. tez kolego jestem ciekaw
  9. dodam tylko ze to slalo sie nagle podczas narmalnej pracy w polu agregatem. kilka przejazdow bylo wszysrko w pozadku a za ktoryms opuscilem i juz nie podniosl
  10. koledzy wiec od czego zaczac naprawe?? od wyczyszczenia filtra?
  11. co wymienic olej czy filtr??
  12. olej wymieniony z 1,5 roku temu. a filtr czyszczony byl dokladnie na jesieni ub. roku
  13. Witam panowie od kilku dni mam problem z moim mfem otoz podnosnik przestal podnosic. kilka dni przed zauwazylem ze na wolnych obrotach maszyna opada i aby podniesc musialem go gazowac. co to moglo sie stac?? dodam ze na wyjsciach mierzylem sienienie to jest ponad 180 bar czyli pompa zebata chodzi.
  14. mateo105

    Pszenżyto ozime i jare

    odmiana rotondo c1
  15. mateo105

    Pszenżyto ozime i jare

    czyli pryskac czy nie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.