peugeot

Members
  • Ilość treści

    356
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

51 Excellent

1 obserwujący

O peugeot

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

740 wyświetleń profilu
  1. Myślę że nikt nie jest zwolennikiem VGT jak i DPF , EGR , SCR itp. . Z założenia chdzi o to , aby mniej truć . Usunięcie tych podzespołów usprawnia silnik , zmiejsza ilość awarii , ale silnik więcej truje . Czy wyobrażacie sobie co by było w miastach pełnych samochodów z przed np. 40 lat . Żyjemy w społeczeństwie , umówiliśmy się że będziemy przestrzegać pewnych zasad . Dotyczą one też emisji spalin , każdy kto celowo korzysta z takiej modyfikacji naraża się na konsekwencje .
  2. Moim zdaniem stosując środki chemiczne zaburzamy równowagę w środowisku , jaki to będzie miało wpływ długofalowy tego nikt nie wie. Pewne jest że większość kieruje się zyskiem i jeśli coś nie jest zabronione to się z tego korzysta nie patrząc na skutki . Nie twierdzę że każdy robi tak świadomie ale ulegamy temu trendowi bez krytycznie . Pozostaje już tylko mieć nadzieję że środowisko jakoś da sobie radę .
  3. Konsument wymaga tego , czego został nauczony .
  4. Bez zdjęcia tabliczki znamionowej silnika , będzie trudno .
  5. Tak uczą w szkole i zalecają to też lek. weterynarii .
  6. A mnie uczyli że teoretycznie czyści się bezpośrednio po zbiorze , a w exstremalmych przypodkach drugi raz przed śrutowaniem ( w celu odwiania toksyn i kurzu )
  7. peugeot

    Autosan D50

    Jak zaspawa się szczelnie , to wnetrze ramy nie zardzwieje . Ale ja i tak wzmacniam ramy spawając dwa płaskowniki , jeden na dole i drugi na górze ceownika .
  8. Wyleci prawie cały olej , na końcu tej rury ( w tylnym moście ) jest sitko , zobacz co na nim będzie .
  9. Dzwignia od ręcznego wystaje z przystawki i ma trzy otwory do regulacji ( jak ją zobaczysz to będziesz wiedział co zrobić ) . Aby zmienić taśmę trzeba spuścić olej i odkręcić przystawkę , zdemontować dzwignię ręcznego , wyciągnąć trzpień ( ten pod zaślepką )-- ma on otwór gwintowany w który należy wkręcić śrubę i za nią ciągnąć , no i wałek główny
  10. Przy rezystorze 60 ohm , jego moc to minimum 4 W . Są też regulatory napięcia które nie potrzebują napięcia D+ i mają wyjście do zasilania kontrolki ładowania , ale to niepotrzebne koszty i przeróbki .
  11. Tu coś jest . https://talk.newagtalk.com/forums/thread-view.asp?tid=484417&DisplayType=nested
  12. Najpierw sprawdz jaki te lampy pobierają prąd , bo te tanie to zasze są słabsze niż na naklejce .
  13. Obawiam się że przy takim prądzie to 32 A będzie na styk .
  14. Ten cienki (D+) łączysz z kontrolką ładawania , a nie z amperomierzem .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj