peugeot

Members
  • Ilość treści

    304
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

36 Excellent

1 obserwujący

O peugeot

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

609 wyświetleń profilu
  1. Części dostępne , tak jak do każdego popularnego ciągnika . Skrzynia, to nie bezstopniowy automat , tylko zapewne powershift . Ciągnik jest ciężki (z obciążnikiem coś około 7 ton ) ,ma 130 KM , dlatego też do latania po polu bez konkretnego cel to on się nie nadaje .
  2. Są to oleje STOU . Stosowane są np. w Zetorze farterra i innych . Tam silnik i skrzynia pracuje na takim samym oleju .
  3. Może chdzi o beton architektoniczny .
  4. 15 to plus po stacyjce inaczej D+. 67 to wyjście na wzbudzenie inaczej to DF . D- to masa regulatora. Schemat jest dobry .
  5. Najpierw zanieś do sprawdzenia . Może wymaga czyszczenia , lub coś się zacina , potem będziesz się martwił jak pompa będzie do regeneracji .
  6. Sprawdź zasilanie czujnika , jest ono wspólne dla wszystkich czujników strat ( można je porównać z tym na sprawnych czujnikach ). Trzeci przewód to sygnał , tam pojawiają się impulsy elektryczne po każdym lekkim uderzeniu np. długopisem . Oczywiście przewody i złącza to na początek .
  7. peugeot

    Pronar t653/2

    Po co , tak więcej wejdzie .
  8. Unoszenie hedera powinno ręcznie działać , nawet z uszkodzonym automatem .
  9. Pewnie o tym wiesz , ale czujnik obrotów może być załomocowany na drugim wale wytrząsaczy . Sprawdź całą drogę przekazania mocy , na końcu powinien być czujnik obrotów . Odłączenie przewodu 207 przy " speed monitorig system" powinno uciszyć ten obwód . Nie wierzę że to jest tak w oryginale ( brak czujnika ). Wcześniej działało dobrze ?
  10. Na początek elektro zawory Y2 , Y3 , Y4 , Y5 . Bezpieczniki F26, F33 . Przełącznik góra , dół .
  11. Coś tam piszą o joysticku , błąd zasilania 8.5 V - bespiecznik 5. I błąd sygnsłu.
  12. Tak , sprawdz złącza przy płycie i zlokalizój czujnik obrotów i tam też sprawdz połączenie . Jak nic to nie da to sprawdz przewody czy nie są przerwane .
  13. przekaźniki K2 i K3 są załączane przez stacyjkę i podają prąd na podstawowe obwody elektryczne ( kierunki , wycieraczki , oświetlenie , stop i jeszcze sporo innych funkcji sterowniczych kombajnu ) Gdyby one były uszkodzone to kombajn prawie by nieżył . Ale moim zdaniem szukasz nie tam gdzie trzeba . Powtarzam kontrolka wskazuje problem z obrotami , który sygnalizuje układ elektroniczny "speed monitoring system " oznaczony jako A3 na podstawie czujnika obrotów .
  14. Te kolorowe to mogą być od testu kontrolek i jakieś czasówki . Ale wydaje mi się że to problem z kontrolą obrotów wytrząsaczy , bo kontrolka o tym świadczy i jak sam podałeś czujnik zapchania działa .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj