hubertb

Members
  • Ilość treści

    329
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

126 Excellent

1 obserwujący

O hubertb

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

1097 wyświetleń profilu
  1. No nie wiem, dobry klucz kosztuje w granicach 2 tys złotych.
  2. Można pobawić się inaczej i napędzać dodatkową większą sprężarkę z wałka WOM, połączyć ją z zasobnikiem 60-80l tworząc wydajny kompresor. Są też klucze zasilane hydraulicznie.
  3. Możliwe że źle mierzyłeś tzn. po zapłonie powinieneś mierzyć napięcia na pinach, jeśli go nie ma to nastąpiła usterka w postaci urwanego kabla. Jeśli jesteś pewien to na piny z brakującym napięciem podaj 12V.
  4. Nie drze się na nich prze okrutnie. Miałem taki jak kupiłem ciągnik. Teraz mam "cygaro", przez chwile miałem od c-385. Najciszej chodzi na cygarze.
  5. Ma, każdy taki układ zwykle ma 12V z "30" i z "15". Numerem 30 oznacza się stały plus, numerem 15 po zapłonie. Tak na chłopski rozum tłumacząc. Jeśli nie będzie napięcia z "15" układ się "nie obudzi".
  6. 350 cgi bezpośredni wtrysk gazu nie zamontujesz, zastosowano tam turbo sprężarkę, oznaczenia MB nie oznaczają pojemności silnika przykładowo C350 to może być silnik 3,5l benzynowy i 3,0 v6 diesel. Jak będziesz jechał sprawdź czy nie drży lewarek zmiany biegów. Mercedes to również dość wysokie koszta serwisu.
  7. Zawieszenie poboru to dobry pomysł, chętnych do wojska nie brakuje. 20% VW broni go przed sprzedażą poza Niemcy. Bardzo udana i przemyślana prywatyzacja z ciągłym udziałem państwa. Większość niemieckich dużych firm jest pod protektoratem państwowym.
  8. Wtedy było to zgodnie ogłoszone przez wszystkie partie jako sukces, teraz PiS elegancko może zrobić z donka zdrajcę, do tego wysuwa kandydaturę polityka z opozycji. A prawda jest taka że donek ma za długi jęzor i mógłby się czasem powstrzymać od komentarzy które Polsce nie służą. Znaczą panie bo kandydatów wysuwa dane państwo= jego obecny rząd, skorzystali w pełni z tej możliwości.
  9. Nie o to tu biega, jeśli donek wystartuje z ramienia Niemiec to wybrany czy nie, jest skończony jako polityk w Polsce.
  10. exos ma graty od b7, Skoda i seat są cofnięte w stosunku do Niemców o generacje wstecz
  11. hubertb

    Historia Polski

    Jacku jak byk jest tam napisane że 6mln podaje władza komunistyczna. Jest tam podpunkt "Kontrowersje". Zacytuję pozwolisz ? W obawie przed reakcją ZSRR w szacunkach tych pominięto także straty ludnościowe powstałe w wyniku działalności Rosji sowieckiej. W szacunkach nie uwzględniono lub uwzględniono tylko częściowo, przypisując je Niemcom, ofiary kampanii wrześniowej w walkach z ZSRR oraz ofiary wysiedleń i stalinowskich czystek etnicznych dokonanych w okresie II wojny światowej. Od stycznia 1988 r. Ośrodek KARTA rozpoczął projekt badawczy dokumentujący także losy obywateli polskich represjonowanych przez Związek Radziecki w latach 1939–56. Informacje zawarte w bazie danych „Indeksu” zawierają dziś około 946 tys. biogramów i pozwoliły na zweryfikowane ponad 262 tys. osób w Internetowym Centrum „Indeksu Represjonowanych”.
  12. audi a4 b7 ma problemy z elektryką wnętrza, podejrzewam że podobnie będzie w seacie. Audi miały też szerszą listę wyposażenia. O silnikach napisane jest już dość i nie ma sensu tego powielać.
  13. https://www.pb.pl/kanadyjskie-emerytury-najstabilniejsze-na-swiecie-729199 System uznawany za wzór na świecie, popatrzcie jakie tam są "restrykcje"
  14. hubertb

    Historia Polski

    Jeśli brać okres samej wojny to Niemcy zabili więcej gdyż wymordowano żydów, których liczymy jako Polaków. Natomiast jeśli brać pod uwagę straty łączne zadane od armii czerwonej i sowietów to Polaków zginęło dwukrotnie więcej. Liczby dokładnie nie są znane, te ponad 6mln które zapewne znasz Jacku to czysty wymysł i to zgodnie potwierdzają wszyscy historycy. Na tym przykładzie widać jak można sterować wiedzą ludzi, w Rosji też uważa się ze armia czerwona tylko wyzwalała 17 września to nie był żaden atak a Katyń to nie była żadna zbrodnia.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj