Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I dlatego jak widzę tuż przed sprzedażą cały nowy lakier na ciągniku to nawet szkoda jechać oglądać. Nowo pomalowaną to można kupić przyczepę a nie ciągnik (i to nie tak do końca). Ładny lakier zawsze przyćmi oko kupującego, nawet nie widać tak wyrobionych części bo przecież takie ładniuśkie że ho ho ho ... :wub: 

Opublikowano

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/tEvp/

Znany w okolicy handlarz, w promieniu 150km nikt się chyba nie naciągnie na te malowane złomy. W zasadzie całe "remonty" kończą się na wymianie uszczelek, malowaniu i picowaniu, a ciągniki kończą swój żywot po pierwszej pracy w polu. Nestety, znam kilka osób, co się nabrały n aładny wygląd, a potem się okazało, że:

 

wał korbowy w zetorze od C-360

przedni most tulejowany za pomocą blachy z puszek

ciśnienie oleju robione motodoktorem

tylny most wyciszony styropianem

 

 

i inne kwiatki.

Szyld i nazwy, pod którymi się ogłasza zmieniały się już wielokrotnie. Ludzie go nawet po sądach ciągali.

 

Opublikowano

Nie myśl, że po wyglądzie poznasz, ze z ciągnikiem coś nie tak. One często są rozbierane całe do zera i składane tak, aby przy oględzinach wszystko wydawało się cacy, a malowanie ma tylko utwierdzić kupującego, że ciągnik pierwsza klasa.

 

 

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/sipma-z-599-CID757-ID7REmn.html#0b5118d33a nie narobiła się za bardzo, a już spalona

 

ups.... chyba muszę zaczać uważać na swoją... ;) dobrze ze zawsze gaśnice 5kg mam w ciągniku, no i ubezpieczona ...

 

 

Prasy częściej się palą niż kombajny... Czemu?

 

dla tego że za mało poswięcają uwagi na obejrzenie prasy przed robota no i na pewno nie rzadko brak pojęcia o obsłudze i pracy z prasą... 

ta na pewno spaliła się podczas prasowania kruchej i suchej jak pył słomy, bo wtedy balot się zatrzymuje w komorze... ;) przy innych materiałach nie ma takiego problemu...

Opublikowano

frog... zalezy w jakich warunkach.... w moich naprzykład z broną wirnikową dała by moze rade, ale wcale to nie było by dobrze zrobione ani ekonomicznie...

co do pługa to fajny , tylko szkoda, że na kołkach a nie na resorach... ale rade da sobie z nim bez problemu....

Opublikowano (edytowane)

Ten DF ma częściowo silnik schowany pod kabinę czy jak? bo jak możliwe że jest 6 garów i ma tak małą maskę i do tego tak ściętą?

Nie mam opinii o nim ale chyba nie ma wszystkich gałek co widać na przedostatnim zdjęciu??

 

 

kojot co tam było w ogłoszeniu, już usunięto :)

Edytowane przez zielone14
Opublikowano

Ten DF ma częściowo silnik schowany pod kabinę czy jak? bo jak możliwe że jest 6 garów i ma tak małą maskę i do tego tak ściętą?

Nie mam opinii o nim ale chyba nie ma wszystkich gałek co widać na przedostatnim zdjęciu??

 

 

kojot co tam było w ogłoszeniu, już usunięto :)

Normalnie, ma nawet chłodnicę przed silnikiem.... Większość ciągników ma dużo miejsca z przodu, filtr powietrza, akumulator - przenieś to w inne miejsce i też tak maskę zetniesz 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v