XMK13

Members
  • Ilość treści

    2253
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

411 Excellent

O XMK13

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 12/20/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

8665 wyświetleń profilu
  1. Obciążnik tak, dla stabilności. Taki Poznaniak swoje waży. A przy okazji jest to skrzynka narzędziowa i kosz na kamienie. Ursus ma niecałe 700mth. Ogólnie spisuje się nieźle. Przedni wałek w agregacie musiałem zawsze trzymać wyżej, żeby się nie zalepiał i do tego po przejeździe zostawał garb ziemi. Belka zgarnia ten garb i przejazd jest równiejszy.
  2. Belka zgarniająca jest znacznie lepsza niż przedni wałek w agregacie.
  3. XMK13

    Ursus 11054 + Unia Tur

    Mój też jest 40, tylko 3+1
  4. XMK13

    Ursus 11054 + Unia Tur

    Z krojem lepiej się odoruje od granicy i w glinie lepiej się orze.
  5. XMK13

    Ursus 11054 + Unia Tur

    Orka pod oziminy.
  6. Ursus nie tyle, że nie inwestował w rozwój, bo inwestował, tylko że na projektach się kończyło. Seria ciężka miała potencjał do rozwoju, ale konflikt z Czechosłowacją zablokował prace na dobrą dekadę. C-330 i C-360 miały być zastąpione serią U. Ale wtem padł pomysł licencji i seria U poszła do kosza, zaś 30 i 60-ki klepali w oczekiwaniu na rozpoczęcie produkcji MF, co stało się znacznie później niż przypuszczano. No i MF-y po takiej obsuwie też były starociami. Przez takie durne zarządzanie Ursus był ciągle "za murzynami".
  7. Dokładniej, po wojnie niemieckie patenty straciły ważność i można było skopiować ich produkt bez pozwolenia. Samo opracowanie dokumentacji było ciekawe, bo właśnie rozebrano Lanza do ostatniej śrubki i dla każdej części wykonano rysunek techniczny. Taka inżynieria wsteczna.
  8. https://www.bankier.pl/wiadomosc/URSUS-S-A-Wydanie-postanowienia-o-oddaleniu-wniosku-o-otwarcie-postepowania-sanacyjnego-oraz-o-ogloszeniu-upadlosci-URSUS-S-A-8152279.html Koniec
  9. A co w ogóle mówili w tym artykule, bo ja średnio z niemieckim?
  10. Opona 520 spokojnie wejdzie na felgę 15". U mnie jest opona 540 na takiej feldze. 600 to chyba granica możliwości spasowania i do tego opona będzie mocno odkształcona.
  11. Odmą nie ma co się przejmować. Wkład filtra trzeba czyścić dość często. Ten duży wkład jest wkładem głównym, a mały jest bezpiecznikiem. Jeżeli ciągnik pracuje w dużym zakurzeniu, to filtr trzeba czyścić codziennie, albo i kilka razy dziennie. Do tego na czujnik zapchania filtra nie ma co liczyć, bo często on wskazuje zapchanie stanowczo za późno.
  12. Dzięki, że napisałeś. Myślałem o oponach 440/65 R24 na felgi 12x24, ale nigdzie nie piszą jaka jest dopuszczalna różnica szerokości opony do felgi.
  13. Trzeba dostać dofinansowanie. Gdyby nie cofnięto im dotacji na autobusy, to teraz nie byłoby długu. Ale przecież trzeba było wspomóż Autosana, a nie jakiegoś prywaciarza. Ursus już robił autobusy i mimo problemów dotacja by ich wyciągnęła na jakiś czas, a potem może by już na autobusach zarabiali. Na pewno Ursus by miał większe szanse w produkcji elektryków niż nasza narodowa Izera za parę mld PLN. A mając przychody z elektryków mogliby się bawić w ciągniki.
  14. W zarządzie nie ma już dawno Zarajczyków, a pensje byłyby wyższe w Pol-Mot Holdingu. Zarządzanie Ursusem obecnie też nie jest lekkie. Muszą utrzymywać restrukturyzację, organizować produkcję, dostawy, szukać źródeł dochodów, np.: obróbka stali, sprzedaż tureckich ciągników pod swoją marką, sprzedaż fabryki; no i pewnie ciągle uspokajać wierzycieli.
  15. A czy opłaca się ciągnąć to wszystko tak długo? Patrząc od strony biznesowej powinni już dawno sprzedać markę i fabryki, a potem ogłosić upadłość. Widać, że chcą coś osiągnąć, a nie tylko kasę zarobić. Tylko że na ciągnikach nie ma zarobku. Co do Go Afrika, to nie wiem gdzie problem. Mieli ciągniki za darmo tam wysyłać, czy co?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj