XMK13

Members
  • Ilość treści

    2221
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

398 Excellent

O XMK13

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 12/20/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

8039 wyświetleń profilu
  1. Stare, stare bo to wersja z 2014 roku.
  2. Nie do końca. Do koncernu Fiat należy FPT (silniki), Iveco (dostawczaki), NH (ciągniki) i kilka innych. Koncern CNH ogólnie produkuje wiekszość głównych podzespołów do swoich maszyn. Oczywiście niektóre elementy są z firm pobocznych. JD również opiera się na swoich podzespołach, ale mniejsze/tańsze ciągniki robią na obcych częściach (Carraro, itp.). Obecnie nikt nie produkuje wszystkich części do swoich maszyn. Jest to całkowicie nieopłacalne. W tym momencie nie ma sensu porównywać Ursusów do innych ciągników z wiadomych względów.
  3. https://www.fhumateo.com/ To może ten.
  4. Firma z częściami do Ursusów. https://m.olx.pl/shop/p6XVv/
  5. Na ten moment to w miarę sensowna opcja, żeby wrócić do sprzedazy gotowych ciągników. Szkoda, że zerwali umowy z Hattatem, bo teraz mogliby kontynuować ich sprzedaż. A ten Erkunt to całkiem fajny model. Żaden Ursus do tej pory nie miał amortyzowanej kabiny.
  6. XMK13

    Ursus 11054

    Na którym biegu Ursus pracuje z tym zestawem?
  7. Już warszawski Ursus pokazał ciągnik w takim malowaniu - chwilę przed upadkiem.
  8. Na pewno więcej, niż Mancel. Splajtować może firma, ale marka może przetrwać. Ważny jest właściciel.
  9. Fabrykę można i postawić, ale marki już nie. Tacy chińczycy chcieli wejść na europejski rynek i się nie udało.
  10. Zapewne w serwisie mogą być problemy z nietypowymi częściami, typu elementy nadwozia i elementy sterujące. Jednak cała reszta jest do zdobycia poza serwisem. Co do sprzedaży innych ciągników, np. Basak, to nie Ursus je sprzedaje, tylko Ursus Dystrybucja. To są dwie osobne firmy.
  11. XMK13

    Ursus 3514

    To jest 4514
  12. Ursusy są polskie z wyjątkiem tych ewidentnie żywcem wziętych od innych producentów. Podobieństwa są normalne, bo i Ursus, i Basak swoje ciągniki robią w ten sam sposób, czyli kupują gotowe podzespoły. Ten 5120 jest oparty na skrzyni ZFa, a Ursusy ostatecznie zostały przy Carraro. A silnik Deutza jest standardem dla tańszych ciągników tej i niższej mocy.
  13. Sobol już nie handluje Claasem. Moja 110-ka się nie psuje, ale ma swoje wady, które dobrze byłoby usunąć.
  14. U mnie wszystko gra. Zrobiłem kilka niewielkich przeróbek, kilka jeszcze można zrobić. Mam pytanie: Kombinował może ktoś z was z powrotem oleju do skrzyni? Fabryczne skierowanie oleju na samo dno skrzyni jest dla mnie niezrozumiałe. W Farmtracku z tą samą transmisją olej powraca od góry (w Ursusie jest tam odpowietrzenie).
  15. Na tym polega sp. z o.o. oraz S.A. Jednak Zarajczykowie już sporo lat ciągną tą firmę. Przecież obecny Ursus to rozwinięta spółka PolMot Warfama. Ta firma działała normalnie i się rozwijała. Po przejęciu Ursusa ich rozwój przyspieszył. Chcieli mieć montownię na bałkanach, podpisywali kontrakty z Afryką, wykorzystali licencję MF-a i tworzyli własne (nie warszawskie) ciągniki oraz rozwijali paletę innych maszyn. Do tego autobusy i inne pojazdy. No i transmisja. Czy to wszystko by robili tylko żeby wycisnąć z marki Ursus jak najwięcej kasy?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj