XMK13

Members
  • Ilość treści

    2257
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

411 Excellent

O XMK13

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 12/20/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

9431 wyświetleń profilu
  1. U mnie, w 11054, przymarzało sitko w pompie nad filtrem paliwa. Na zimnym silniku ogólnie ciągnik jest mułowaty. Do włączenia WOM nie trzeba wyłączać silnika. Zaciągasz sprzęgło WOM (dźwignia z lewej), włączasz zakres WOM i puszczając sprzęgło WOM załączasz wałek.
  2. Tak dla przypomnienia. Wątek "czy Ursusy są dobre, czy złe" przewija się co kilka stron w tym temacie. Zamiast pisać to samo cofnijcie się o parę stron i sobie poczytajcie. Jeżeli jeszcze Ursus miał coś produkować, to nic powiązanego z warszawską produkcją. W Lublinie, wreszcie, robili ciągniki na podobnym poziomie do reszty producentów i to miało sens. Oczywiście mowa o dość niskim poziomie, z którego to Polacy najczęściej coś biorą. A raczej brali.
  3. Panowie, mam pytanko: jakie oleje polecane są do przedniego mostu? Do zwolnic chyba gl4, a most gl5? Jaka lepkość?
  4. Obciążnik tak, dla stabilności. Taki Poznaniak swoje waży. A przy okazji jest to skrzynka narzędziowa i kosz na kamienie. Ursus ma niecałe 700mth. Ogólnie spisuje się nieźle. Przedni wałek w agregacie musiałem zawsze trzymać wyżej, żeby się nie zalepiał i do tego po przejeździe zostawał garb ziemi. Belka zgarnia ten garb i przejazd jest równiejszy.
  5. Belka zgarniająca jest znacznie lepsza niż przedni wałek w agregacie.
  6. XMK13

    Ursus 11054 + Unia Tur

    Mój też jest 40, tylko 3+1
  7. XMK13

    Ursus 11054 + Unia Tur

    Z krojem lepiej się odoruje od granicy i w glinie lepiej się orze.
  8. Ursus nie tyle, że nie inwestował w rozwój, bo inwestował, tylko że na projektach się kończyło. Seria ciężka miała potencjał do rozwoju, ale konflikt z Czechosłowacją zablokował prace na dobrą dekadę. C-330 i C-360 miały być zastąpione serią U. Ale wtem padł pomysł licencji i seria U poszła do kosza, zaś 30 i 60-ki klepali w oczekiwaniu na rozpoczęcie produkcji MF, co stało się znacznie później niż przypuszczano. No i MF-y po takiej obsuwie też były starociami. Przez takie durne zarządzanie Ursus był ciągle "za murzynami".
  9. Dokładniej, po wojnie niemieckie patenty straciły ważność i można było skopiować ich produkt bez pozwolenia. Samo opracowanie dokumentacji było ciekawe, bo właśnie rozebrano Lanza do ostatniej śrubki i dla każdej części wykonano rysunek techniczny. Taka inżynieria wsteczna.
  10. https://www.bankier.pl/wiadomosc/URSUS-S-A-Wydanie-postanowienia-o-oddaleniu-wniosku-o-otwarcie-postepowania-sanacyjnego-oraz-o-ogloszeniu-upadlosci-URSUS-S-A-8152279.html Koniec
  11. A co w ogóle mówili w tym artykule, bo ja średnio z niemieckim?
  12. Opona 520 spokojnie wejdzie na felgę 15". U mnie jest opona 540 na takiej feldze. 600 to chyba granica możliwości spasowania i do tego opona będzie mocno odkształcona.
  13. Odmą nie ma co się przejmować. Wkład filtra trzeba czyścić dość często. Ten duży wkład jest wkładem głównym, a mały jest bezpiecznikiem. Jeżeli ciągnik pracuje w dużym zakurzeniu, to filtr trzeba czyścić codziennie, albo i kilka razy dziennie. Do tego na czujnik zapchania filtra nie ma co liczyć, bo często on wskazuje zapchanie stanowczo za późno.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj