Zaloguj się, aby obserwować  
Dybciak

Jaką wybrać przyczepę?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dybciak    2

proszę o pomoc, wady i zalety tych przyczep, która najlepiej się sprawuje, jeśli to możliwe proszę o szybką odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    182

ja osobiście wybrał bym do ziarna wywrotkę samochodową używana

lub przyczepę samochodowa 12 ton lub coraz częściej myślę nad naczepą i wózkiem z siodłem do niej

 

jakoś mnie nie ciągnie do nowych przyczep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0411milek    0

skorupa to wielton 18 ton lub Pronar 14 ton tylko Pronar ma jeszcze wywrot na boki jeśli chodzi o przyczepy dwuosiowe to Wielton albo Metaltech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas323    2

My właśnie zamawiać będziemy wieltona na tandemie tylko jest dylemat 10t czy 12t, przyczepki są bardzo dobrze wykonane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leniwy27    48

ja tez mialem dylemat ale w koncu wybralem wieltona oczywiscie tandem bo dwuosiowych to mam 4 wiec w koncu trzeba isc z postempem a ład to juz zalezy jakie masz mozliwosci bo te 14 czy 12 maja wysokie boki a jak garaz niski to wiele nie podniesie do gory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dybciak    2

no dzieki panowie, decyzja właśnie padła w 99% na wieltona tylko że 8T dwuosiowa, miała być 10T ale mniejsza mi wystarczy w zupełności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    91

Mógłbyś zdradzić jaką cenę zaproponowano ci za 10t?


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Zasław jest na nowych oponach, Wielton ma nalewki.Ja osobiście wybrał bym zasław ma dłuższy zaczep niż wielton.Zasław za ciężarowym samochodem płynie wielton podskakuje.Lepsze wykonanie przemawia na korzyść ZASŁAWA.Ale to moje zdanie.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dybciak    2

Epps- za 10T z wieltona zaśpiewano 46500 netto, ale jakiś czas temu a teraz dokładnej ceny nie znam ale dealer mówił ze ceny poszły w górę, jeśli chodzi o przyczepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tytan24    0

MetalFach -zastanawia mnie to że 8-ton przyczepa waży tylko 2 tony ??? 8 tonówki mają mase ok.3ton a tu tylko 2 tony ,nie połamie się to pod cięzarem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

dlatego ja właśnie myślę o 6 tonach, oglądałem w piątek ją i wydaje mi się że lepiej jest wykonana od pronara 6 ton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Witam!

Poważnie myślę nad przyczepą 12t lub 14t. Metaltech lub Wielton, bo Welger to cenowo nieosiąglany pułap. Co byście bardziej polecali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrew64003    1

słyszałem że brzeg robi a bardzie składa przyczepy z zachodnich podzespołów ramy i cała reszta podobno z niemiec ale to chyba plotki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

słyszałem że brzeg robi a bardzie składa przyczepy z zachodnich podzespołów ramy i cała reszta podobno z niemiec ale to chyba plotki??

może i tak robią ale malują w polsce, a lakiery unii to dno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielo0ony    0

Witam! Mam do was pytanie. Interesują mnmie dwie nowe przyczepy 8-łądowności. Powiedzcie mi jakiej firmy wybrać? tak się zastanawiam nad metal - fach (dlaczego? - cena niska) jednak nie wiem co o tym myśleć.

Myślałem jeszcze nad firmą wielton, pronar

 

wywrot musi być na 3strony i zeby był zsyp do zoboza na tył.

 

ciągniki zeby je ciągać to mam. Tzn 1x 140 koni 2x 60 koni 1x 90koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Pomyśl o Zasławiu, stosunek cena/jakość podobno bardzo dobra. Jak czytam forum, pozatym to tej samego producenta co stare Autosanki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWKUB    1

Ogólnie zasław jest na poziomie wieltona, czyli tym najwyższym, pronar jest już trochę niżej, a o metal-fach zbyt wiele nie wiem, ogólnie radziłbym ci wybrać przyczepę do której sprzedawcy masz najbliżej, bo po co jeździć po świecie, gdy "za rogiem" można kupić przyczepę w rozsądnej cenie, bo gdy cena będzie wygórowana to "po świecie" trzeba będzie pojeździć. ;)


Steyr 6140, Zetor 12045 i 10145 oraz Ursus C-360 to moja ekipa do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek9101    0

a ja tez mysle ze wielton i zaslaw to najlepsze przyczepy napewno sa solidnie wykonane tylko ceny takie sobie;) ale tak juz jest ze za cos dobrego trzeba duzo placic:)

 

a ile kasy chcesz przeznaczyc na przyczepe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciej93    2

mój znajomy ma przeyczepe pronaru 10 t na tandemie i ciąga johnem 100 k. jest bardzo zadowolony z przyczepy. Cena jest w miare ale z drugiej strony Wielton to solidna firma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelzak93    0

Ja jak bym kupował to bym się zastanawiał na Wielton,Zasław ceny podobne i solidne przyczepy a Pronara nie chce nawet oglądać u nas mają to cały czas kłopoty mają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez MatiTM
      Witam. Kupiłem przyczepę jak w tytule i ma ona mechaniczny wywrot (na korbę). Zastanawiam się czy wciągarka samochodowa da radę po połączeniu łańcuszkiem z przekładnią wywrotu podnieść ciężar. 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez m_i_c_h_a_l
      Cześć,
      Chciałbym się poradzić czy warto kupić przyczepę zrobioną ze stara na jednej osi z podwójnymi kołami?
      Zastanawiam się nad zakupem takie przyczepy aby w transporcie zboża zamiast ciągnąć dwie zwykłe stare przyczepy na które wchodzi łącznie 8 - 8,5 tony zboża, ciągnąć jedną z takim samym ładunkiem.
      Jak taka przyczepa zrobiona ze stara zachowuje się na ściernisku? Czy ciągnik 75 KM da radę bez problemu ją ciągać?
      (załączam przykładowe zdjęcie takiej przyczepy z internetu)
      Pozdrawiam

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj