Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam w ursusie c-360 akumulator eurobattery bardzo dobry w lecie możesz na rozruszniku orać pole mocny jak nie wiem, a w zimie d*pa trzeba do ciepłego pomieszczenia dać ( min 15 st.) inaczej nawet nie pierdnie i to tez ma sie w niskich temperaturach. tani dobry na lato w zimie nie powojuje. nawet w instrukcji pisze zakres temperatur  od 20 do 30 st  (zakres pracy)

Opublikowano

produkowane w Austrii firma BANNER  8 lat miałem w mtz bez żadnego problemu 12 v  100 ah , lato zima kręciły super w tym roku padły ale kupiłem takie same na allegro i jestem bardzo zadowolony .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak jak wszystko. Ale i tak myślę, że za tą cenę są najlepsze.

Opublikowano

Który akumulator wybrać do 48 konnego ciągnika:

 

 http://allegro.pl/akumulator-eurobattery-12v120ah-ca-ca-950a-en-i5457634389.html   (O co chodzi z tą technologią wapniową ?)

 

 

 http://allegro.pl/akumulator-120ah-p-autocraft-12v-120-ah-lublin-i5098957934.html

Poczytaj na necie o tej technologi.

Mam w samochodzie od nowości aku. wapniowy i właśnie 10 lat minęło a aku. nie wie co to prostownik i nigdy nawet zacisków nie trzeba było tykać bo nie zaśniedziały o kontroli i dolewaniu wody to w ogóle nie ma tematu. A najlepsze jest to że jest produkcji rumuńskiej niestety niedostępny w Polsce. Tak myślę że pewnie przetrzyma samochód.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie przetrzyma. One wcale nie mają zauważalnie większej trwałości. Moje Centry Agri HD mają już 14 lat i też nie potrzeba było ich ładować (poza przerwą zimową), zaciski tak samo nie śniedzieją i wody też nie ubywa. Poza tym akumulatory wapniowe wymagają większego napięcia ładowania, do 15,2V, czego nie zapewniają standardowe regulatory.

Opublikowano

No to i tak wychodzi że ładowałeś je minimum 14 razy a ptaszyna ani razu... Centry HD wytrzymały u mnie 6 lat, a Banner niemiecki miał 8 lat jak przyszedł z ciągnikiem i do dziś zapasla na nim kombajn 6cyl- 110 Ah 12V czyli już 15lat

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To widocznie słabo przykładałeś się do obsługi akumulatorów skoro Centry wytrzymały Ci tylko tak krótko.

Opublikowano

6 lat to i tak długo wytrzymały.

U mnie w NH T 5060 oryginał wytrzymał 3,5 roku Centra hawy lub HD. Ciągnik praktycznie co dzień pracuje. Ładowanie 14 ponad wszysto w najlepszym porządku, przecież prawie nowy i  nowego kupowałem. Co nie tak może być że szlak go trafił.

Opublikowano

Witam.

Jaki powinien być akumulator w Ursusie 6 cylindrowym? Ciągnik ma instalację 12V - rozrusznik 12V, alternator 12V a przekaźnik bateryjny 12/24 został usunięty. Czekam na sugestie co powinno w nim być zamontowane, jakie macie u siebie? Z tego co wiem jest trochę chyba osób które mają Ursusy 6tki z przerobioną instalacją na 12V rozrusznik.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To nie jest temat o tym. Zadaj pytanie we właściwym dziale.

Opublikowano

Poleci ktoś zufaną stronę z akumulatorami potrzebny mi do osobówki audi A6 3.0 tdi. Siedzi jeszcze orginalny a auto z 2004 roku następny już tyle nie wytrzyma.  Może ktoś doradzi jakiej firmy kupić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak się mieści to jest dobry. I przestań robić problemy tam gdzie ich nie ma.

Opublikowano

Witam we może ktoś z was jaki powinien być orginalny akumlator w Opel Vectra B 1.6 16V bo aktualnie mam 80Ah i niewiem czy nie jest za duży

 

Ostatnio z wujem kupowaliśmy do Vectry B tylko że 1,8 16V to w sklepie nam powiedzieli, że do  tego modelu 55-60AH wystarcza. Wcześniej był założony 72AH.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Żeby nie było następnych pytań typu: czy za duży akumulator zaszkodzi? wstawiam cytat kolegi z forum, który wyjaśnia całą istotę rzeczy.

Napiszę to tak mamy zbiornik z wodą 100 l i do podlewania dziennie zużywamy 50 l wody i pompka ma wydajność 50l/min aby dopompować wodę do pełna chodzi 1 minutę, jeżeli zbiornik zamienimy na 1000 l to pompka nie będzie w stanie dopełnić wspominanych 50 l do zbiornika w tym samym czasie???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v