Skocz do zawartości

Polecane posty

lysyrolnik    15

Witam

 

No i stalo sie w moim MTZ 82TS padly baterie, i tu nasuwa sie moje pytanie- Jakie polecacie akumulatory?

dodam ze w moim MTZ-cie sia aku... 2x 6v


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

w moim pronarze 82SA aku sa 3 lata i do wymiany (oczywiscie jenox), jakie polecacie ja myslalem nad centra

w moim pron.. sa 2X12


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karuś    4

Najlepszy akumulator to lina stalowa lub łańcuch :( . Na poważnie to wszystkie to jedno wielkie g.... . Najlepsze są zawsze oryginalne. Kup sobie prostownik rozruchowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

elektrotech    3
Najlepszy akumulator to lina stalowa lub łańcuch :( . Na poważnie to wszystkie to jedno wielkie g.... . Najlepsze są zawsze oryginalne. Kup sobie prostownik rozruchowy.

i co sobie go podłaczy w polu???? jak się aku rozładuje???

 

ps

.Jak piszesz pisz z sensem i na temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

ja mam zawsze z centry wytrzymja okolo 8-10 lat a ostatnio do kombajnu kupilem jakies aku center tak na probe zobaczymy jak dlugo pochodza


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistqo    0

Najlepszy akumulator do ciągika to Warta 12V 190 Ah długi. 395 zł <---- jak narazie to jest niezawodny i ursus chodzi jak marzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarolek19    0

mówisz że masz 2*6V akumulatory?

 

zrób sobie na 1*12V i to samo będzie no bo jak masz dwa no to one są mastkowane nie?

a takto będzie jeden i nawet wydatek mniejszy my tak zrobiliśmy przy C-330 na jednym akumulatorze pięknie pali tylko na zime go wyciągamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    15

Problem polega na tym, ze nie mam gdzie takiego gada wsadzic, ale jest to dawno zalatwione ;) kupilem Centre 2x 6V i w polaczeniu z rozrusznikiem szybkoobrotowym ciagnik pali od strzala ;)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3
wszystko zalezy czy sie ma 1x12V czy 2x6 V ja zawsze obstaje przy CENTRA

 

 

centra, zap, bosch


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Witam mam pytanie czy da się reanimować akumlator 12v w którym padła jedna cela ta przy +. Myślałem aby ją odciąć i jakoś podłączyć pozostałe co da mi 10v. Mam zrobiony rozruch na 24v na rozruszniku 12v. Więc 22v też były by wystarczające.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam pytanko. Padł mi akumulator w mf 235 czy moge do niego podłączyć akumulator 850 A, bo ten co był miał 690 A. oczywiście oba 12V. Czekam na pomoc,z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
Ja również mam pytanko. Padł mi akumulator w mf 235 czy moge do niego podłączyć akumulator 850 A, bo ten co był miał 690 A. oczywiście oba 12V. Czekam na pomoc,z góry dzięki.

 

ja jeszcze w życiu nie widziałem akumulatora powyżej 300A a ty wyskakujesz z 850?? To chyba w czołgu a nie 235...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
Ja sie na tym nie znam ale na akumulatorze pisze: 12V, 125 Ah, 850A

 

Przeważnie się pisze Amerogodziny Ah nie Ampery A, to ja się pomyliłem sory...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3
Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

 

nic nie ma wiecznie 7 lat to i tak spoko najlpeiej wymien na nowy bo po co sie użerac ze staruchem


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72
Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

Ale ta oznaka nie "trzymania prądu" pojawiła sie od razu z dnia na dzień czy po prostu ostatnio z razu na raz miał mniejszą moc co sie uwidaczniało gorszym odpalaniem??

Mogły sie zasiarczyć płytki. To można jeszcze cos zrobic w zalezności jaki rodzaj osadu mamy.

Mogła nastąpic przerwa miedzy celami i przez to masz 10V zamiast 12V i pojemnosć akumulatora spadła.

Aby ocenic stan akumulatora dobrze jest zmierzyc napiecie spoczynkowe i (oraz) gęstość elektrolitu, która powie nam w jakim stanie sa pojedyncze cele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

W ostatnim czasie odpalał troche słabiej. Ale to była wina tego, że silnik już nie kręcił lekko.

W ostatnim tygodniu trzeba było je długo ładować. Teraz już obracają silnik tylko 3 razy i jest koniec.

Nieważne ile czasu je ładuje i tak nie obrócą. Tak samo jest jak chodzi np. przez godzinę na obrotach.

Nie ładują się po prostu, to widać. Nigdy z prądnicą nie było kłopotów.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

centree albo sznaider


--:::: ZETOR 8045 :::--
--:::: ZETOR 5211 :::--
--:::: RUSAK T-25 :::--
Musza wytrzymac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72
W ostatnim czasie odpalał troche słabiej. Ale to była wina tego, że silnik już nie kręcił lekko.

W ostatnim tygodniu trzeba było je długo ładować. Teraz już obracają silnik tylko 3 razy i jest koniec.

Nieważne ile czasu je ładuje i tak nie obrócą. Tak samo jest jak chodzi np. przez godzinę na obrotach.

Nie ładują się po prostu, to widać. Nigdy z prądnicą nie było kłopotów.

A czego piszesz że silnik nie kręci już lekko?? Czym silnik starszy to ma wiecej luzów i słabsza kompresje i wtedy łatwiej kreci takim silnikiem.

A sprawdzałes rozrusznik?? Bo możę juz sie zurzył i wtedy stawia wieksze opory i pobiera wiecej pradu a co za tym idzie przy nie nowych akumulatorach praktycznie nie kreci bo go kosi. I nawet ładowanie aku juz mało co daje. Podłącz sie np. u sasiada jesli on ma dobre akumulatory i zobacz czy jest poprawa.

Masz pradnice i to może byc powód że akumulatory sie zasiarczaja i ich moc słabnie. To i tak dobry wynik 7lat aku ładowany pradnicą.

A czy da sie go jeszcze reanimować to musisz sprawdzic to co pisałem we wcześniejszym poście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Jak pojawiła się przerwa to nie ma nic co nadawałoby się pod jakiekolwiek obciążenie, 10V będzie dopiero jak zmostkuje tą celę. Taki wiek na obecnie produkowane akumulatory jest nie do osiągnięcia. Zasadniczo nie opłaca się reanimować takich staruszków, są juz zużyte, pojemność znacznie mniejsza, mały prąd rozruchowy. Teraz lepiej założyć jeden mniejszy 12V i rozrusznik magnetona lub litewski, efekt finansowy niemal identyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Jestem na etapie wymiany tarczy sprzęgłowej w renówce 8514. W związku z wytarciem przez starą tarczę rowków na docisku i kole wieńca, odkręciłem tarczę na docisku bez problemów, ale z tarczą koła wieńca mam problem. Czy jest może jakiś sposób na odkręcenie tych śrub? Próbowałem tradycyjnie, ale klucze się wyginają. Może śruby odkręcają się w lewą stron? Może znacie jakiś sposób na zdjęcie tego koła?Będę wdzięczny za pomoc, bo nie chciałbym coś popsuć robiąc coś na siłę.
    • Przez tedek2
      Witam jak w temacie renowka. Podczas belowania slychac trzeszczenie z okolic walka. I zauwazylem ze ciagnik ma ciezej belowac i nawet ciągnąć 2 przyczepy bel. Teraz pytanie czy to moze miec wszystko ze soba związek?
    • Przez Patryk212
      Witam mam taki problem, że jak odpalam ciągnik od razu jest drugi półbieg włączony. W czym może być problem?
    • Przez MarianoKam
      Witam próbuję podłączyć rozdzielacz Nimco od ładowacza czołowego mam trzy wyjścia od rozdzielacza zasilanie P ,powrót pod ciśnieniem T1 ,i swobodny spływ T2 gdzie wpiąć się w hydraulikę od traktora ,chcę ominąć podłączenie pod gniazda .Proszę o pomoc
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.