Skocz do zawartości

Polecane posty

lysyrolnik    14

Witam

 

No i stalo sie w moim MTZ 82TS padly baterie, i tu nasuwa sie moje pytanie- Jakie polecacie akumulatory?

dodam ze w moim MTZ-cie sia aku... 2x 6v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

w moim pronarze 82SA aku sa 3 lata i do wymiany (oczywiscie jenox), jakie polecacie ja myslalem nad centra

w moim pron.. sa 2X12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karuś    4

Najlepszy akumulator to lina stalowa lub łańcuch :( . Na poważnie to wszystkie to jedno wielkie g.... . Najlepsze są zawsze oryginalne. Kup sobie prostownik rozruchowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

elektrotech    3
Najlepszy akumulator to lina stalowa lub łańcuch :( . Na poważnie to wszystkie to jedno wielkie g.... . Najlepsze są zawsze oryginalne. Kup sobie prostownik rozruchowy.

i co sobie go podłaczy w polu???? jak się aku rozładuje???

 

ps

.Jak piszesz pisz z sensem i na temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

ja mam zawsze z centry wytrzymja okolo 8-10 lat a ostatnio do kombajnu kupilem jakies aku center tak na probe zobaczymy jak dlugo pochodza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Dużo zależy od konserwacji aku. Jeśli ciągnik zimą nie jest używany, to aku najlepiej wyjąć i schować do ciepłego miejsca i co jakiś czas podładować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistqo    0

Najlepszy akumulator do ciągika to Warta 12V 190 Ah długi. 395 zł <---- jak narazie to jest niezawodny i ursus chodzi jak marzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarolek19    0

mówisz że masz 2*6V akumulatory?

 

zrób sobie na 1*12V i to samo będzie no bo jak masz dwa no to one są mastkowane nie?

a takto będzie jeden i nawet wydatek mniejszy my tak zrobiliśmy przy C-330 na jednym akumulatorze pięknie pali tylko na zime go wyciągamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Problem polega na tym, ze nie mam gdzie takiego gada wsadzic, ale jest to dawno zalatwione ;) kupilem Centre 2x 6V i w polaczeniu z rozrusznikiem szybkoobrotowym ciagnik pali od strzala ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3
wszystko zalezy czy sie ma 1x12V czy 2x6 V ja zawsze obstaje przy CENTRA

 

 

centra, zap, bosch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Witam mam pytanie czy da się reanimować akumlator 12v w którym padła jedna cela ta przy +. Myślałem aby ją odciąć i jakoś podłączyć pozostałe co da mi 10v. Mam zrobiony rozruch na 24v na rozruszniku 12v. Więc 22v też były by wystarczające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam pytanko. Padł mi akumulator w mf 235 czy moge do niego podłączyć akumulator 850 A, bo ten co był miał 690 A. oczywiście oba 12V. Czekam na pomoc,z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
Ja również mam pytanko. Padł mi akumulator w mf 235 czy moge do niego podłączyć akumulator 850 A, bo ten co był miał 690 A. oczywiście oba 12V. Czekam na pomoc,z góry dzięki.

 

ja jeszcze w życiu nie widziałem akumulatora powyżej 300A a ty wyskakujesz z 850?? To chyba w czołgu a nie 235...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
Ja sie na tym nie znam ale na akumulatorze pisze: 12V, 125 Ah, 850A

 

Przeważnie się pisze Amerogodziny Ah nie Ampery A, to ja się pomyliłem sory...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3
Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

 

nic nie ma wiecznie 7 lat to i tak spoko najlpeiej wymien na nowy bo po co sie użerac ze staruchem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71
Można jakoś reanimować akumulatory przy C-360, 7 lat pracy, dobra konserwacja, wszystko dolewane i ładowane jak trzeba.

Jak wyczuć co się stało?

Prądu już nie trzymają. Można 3 dni ładować i na jedno wychodzi.

Ale ta oznaka nie "trzymania prądu" pojawiła sie od razu z dnia na dzień czy po prostu ostatnio z razu na raz miał mniejszą moc co sie uwidaczniało gorszym odpalaniem??

Mogły sie zasiarczyć płytki. To można jeszcze cos zrobic w zalezności jaki rodzaj osadu mamy.

Mogła nastąpic przerwa miedzy celami i przez to masz 10V zamiast 12V i pojemnosć akumulatora spadła.

Aby ocenic stan akumulatora dobrze jest zmierzyc napiecie spoczynkowe i (oraz) gęstość elektrolitu, która powie nam w jakim stanie sa pojedyncze cele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

W ostatnim czasie odpalał troche słabiej. Ale to była wina tego, że silnik już nie kręcił lekko.

W ostatnim tygodniu trzeba było je długo ładować. Teraz już obracają silnik tylko 3 razy i jest koniec.

Nieważne ile czasu je ładuje i tak nie obrócą. Tak samo jest jak chodzi np. przez godzinę na obrotach.

Nie ładują się po prostu, to widać. Nigdy z prądnicą nie było kłopotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71
W ostatnim czasie odpalał troche słabiej. Ale to była wina tego, że silnik już nie kręcił lekko.

W ostatnim tygodniu trzeba było je długo ładować. Teraz już obracają silnik tylko 3 razy i jest koniec.

Nieważne ile czasu je ładuje i tak nie obrócą. Tak samo jest jak chodzi np. przez godzinę na obrotach.

Nie ładują się po prostu, to widać. Nigdy z prądnicą nie było kłopotów.

A czego piszesz że silnik nie kręci już lekko?? Czym silnik starszy to ma wiecej luzów i słabsza kompresje i wtedy łatwiej kreci takim silnikiem.

A sprawdzałes rozrusznik?? Bo możę juz sie zurzył i wtedy stawia wieksze opory i pobiera wiecej pradu a co za tym idzie przy nie nowych akumulatorach praktycznie nie kreci bo go kosi. I nawet ładowanie aku juz mało co daje. Podłącz sie np. u sasiada jesli on ma dobre akumulatory i zobacz czy jest poprawa.

Masz pradnice i to może byc powód że akumulatory sie zasiarczaja i ich moc słabnie. To i tak dobry wynik 7lat aku ładowany pradnicą.

A czy da sie go jeszcze reanimować to musisz sprawdzic to co pisałem we wcześniejszym poście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Jak pojawiła się przerwa to nie ma nic co nadawałoby się pod jakiekolwiek obciążenie, 10V będzie dopiero jak zmostkuje tą celę. Taki wiek na obecnie produkowane akumulatory jest nie do osiągnięcia. Zasadniczo nie opłaca się reanimować takich staruszków, są juz zużyte, pojemność znacznie mniejsza, mały prąd rozruchowy. Teraz lepiej założyć jeden mniejszy 12V i rozrusznik magnetona lub litewski, efekt finansowy niemal identyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez WiktorGorzaa
      #Renault 110.54 1998r tx
      Ciągnik ma kilka wad co może być przyczyną? 
      -zmiana z 2-1 pólbieg jest płynne ale słychać lekkie pukniecie 
      -biegi wchodzą ciężko 
      -rewers elektro hydrauliczny na zimnym przy zmianie kierunku jazdy słychać lekki trzask pukanie, czasem na ciepłym też się zdarza ale rzadko 
      PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM 
×