Gość

Zleciał pasek.

Polecane posty

Gość   
Gość

Ostatnio jechałem ciągnikiem i spadł mi pasek i jakoś zauważyłem dopiero jak zaczęło spod maski dymić,trochę wody z chłodnicy ubyło. Jak potem nałożyłem pasek i dolałem wody to chodzi ok ciągnik. Czy możliwe że coś tam się przytarło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a jak ktoś powie że tak, to silnik rozbierzesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie rozbiorę ale jak powiesz że nie to mi będzie lżej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nic się nie stało. jeździć, obserwować. 👍

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bo dostał trochę po garach odemnie i mogło być tak że zleciał na jakiejś jamie? Teraz takie dziwne świsty są tak jakby ten pasek za luźny był?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie wiem jak pasek może spaść. musiał być bardzo luźno, bądź jest naderwany.

po jakich jamach jeździsz?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No na polnej drodze szybko jechałem,patrzę dymi spod maski i pasek dynda to poczekałem chwile i jakoś powoli do domu te 500m dojechałem potem nałożyłem wody dolałem i już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no niedużo tej wody tak gdzie może 1/4 czy 1/5 brakowało. dolalem zimnej do zimnej bo na następny dzień

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Obserwuj i tyle będziesz widział co się dzieje. Sprawdzaj olej czy nie robi się biały wodę w chłodnicy czy wszystko z nią ok i tyle.

Tak wogule to co to za ciągnik? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
2 godziny temu, akooo napisał:

Bo dostał trochę po garach odemnie i mogło być tak że zleciał na jakiejś jamie? Teraz takie dziwne świsty są tak jakby ten pasek za luźny był?

Zrób sobie ład z elektryką bo brak paska lub jego słabe naprężenie powoduje brak ładowania i oczywiście swiecenie kontrolki .Dziwne odgłosy mogą być generowane przez łożyska prądnicy (alternatora).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kontrolka na wolnych obrotach świeci ale na wyższych juz gaśnie. a te świsty to wydaje mi się właśnie ze pasek luźno bo to chyba nie oznaka przytarcia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

No tak bo taki pasek to wielka filozofia może luźny czy to tak ciężko sprawdzić .

Podłącz komputer to ci pokażę błąd naciągu paska..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie wiem skąd tyle jadu. człowiek się normalnie pyta wiec po co te przytyki głupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2360

piszesz tak jak byś po kryjomu ojcu ciagnik podpierniczyl i jaja sobie robie jak większość


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

Czasem może pęknąć tuleja cylindrowa po dolaniu większej ilości zimnej wody do gorącego silnika. Trzeba obserwować czy olej w silniku nie zwiększa swego stanu i czy nie staje się siwy.


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dolalem na następny dzień wiec ostygl juz :) Pytam bo tu znawcy są 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Pewnie nic się  poważnego  nie stało, ale jeździć i obserwować.

Jak dopisał pech to może byc silnik do kapitalki.... 

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

jeździć obserwować a pasek zmienić choć się wydaje że jest dobry  bo spadnie znowu  a jeśli coś nie tak z łożyskami alternatora to rozbierz alternator zobacz jakie to łożyska i zamów  przez internet skf ina fag timken czy cóś dobrego  nie kupuj  wyrobów łożysko podobnych po 5 zł szt  bo za pół roku będzie to samo 


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a ten olej siwy to czemu się robi? no ten alternator sprawdzę bo dopiero na szybkich obr gasną kontrolki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640
4 minuty temu, akooo napisał:

a ten olej siwy to czemu się robi? no ten alternator sprawdzę bo dopiero na szybkich obr gasną kontrolki

Kontrolka od ładowania gaśnie na wyższych obrotach, bo pewnie masz prądnicę a nie alternator.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj