330CUrsus

[Ursus C-330] Zestawy naprawcze.

Polecane posty

max696    9

Dobra przyznaje się do błędu, nie słyszałem o innych czeskich zestawach oprócz zetora, ale jeśli ktoś na tym forum remontował c-330 to był to jeden z bardziej polecanych zestawów i dlatego kiedy MironC360 napisał o SPRAWDZONYM czeskim komplecie tylko zetor przychodzi do głowy. A jeśli miałeś nunu85 problemy z innym zestawem to napisz np jaka nazwa, jeśli w ogóle jakaś była, żeby inni nie mieli problemów takich jak Ty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

@max

to już było 4 lata temu, kiedy jeszcze nie byłem na vacie i nie zbierałem faktur, więc nawet nie sprawdzę, jedyne co mi w głowie zostało po tym zakupie, to słowa sprzedawcy: "dobre-czeskie, bierz nie będziesz żałował).

 

Z pewnością nie był to zetor, tylko coś innego, dla mnie przynajmniej nieznanego. Ale co konkretnie? Nie powiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Dobra przyznaje się do błędu, nie słyszałem o innych czeskich zestawach oprócz zetora, ale jeśli ktoś na tym forum remontował c-330 to był to jeden z bardziej polecanych zestawów i dlatego kiedy MironC360 napisał o SPRAWDZONYM czeskim komplecie tylko zetor przychodzi do głowy. A jeśli miałeś nunu85 problemy z innym zestawem to napisz np jaka nazwa, jeśli w ogóle jakaś była, żeby inni nie mieli problemów takich jak Ty

Oprócz czeskiego zestawu ZETOR są jeszcze 2 inne czeskie zestawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

Czy to nie jest taki sam tłok jak w Ursusie C-330.


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

A jaka jest różnica :huh:


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Zapewne mniejsza średnica tłoka w C-330/328 jest 102 mm, a w C-325 jeśli się nie mylę 98 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a-z   
Gość a-z

Przy wymianie tulei planuję wymienić panewki korbowodowe. Chce zapytać czy wymiana tylko korbowodowych poprawi ciśnienie oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jaki to jest silnik 28 to pewnie jeszcze masz filtr oleju typu bąk a jeżeli masz już zwykły filtr to proponuje oddać do szlifu wał.Koszt szlifu 200-250 zł i założyć nową pompę olejową koło 200 zł a koszt panewek ten sam.Jak zakłada się nowe panewki na korby to i główne też raczej się wymienia ale to wszystko zależy od stanu wału.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

potzrebuje calego zestawu naprawczego orginalny nie jakies slabej jakosci zamieniki podoradza ktos cos ?

i pytanie czemu moze wywalac olej przez korek w pokrywie glowicy czy to norma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

no wlasnie i to mnie dziwi czemu wywala co mzoe byc powodem tego ? czyzby to oznaczalo robienie remontu silnika ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

THM to import... Komplet do C330 kosztuje nie całe 270zł, gdzie zestaw Ursus kosztuje ponad 400.

Myślę że sam sobie odpowiesz na pytanie który wybrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niekoniecznie remont bo mogła pójść uszczelka pod głowicą i dmucha spaliny do klawiatury, ale równie dobrze jest już po pierścieniach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

jak skoncze kosic koniczyne to za jakis tydzien - dwa zdejme glowice i obczaje co sie tam dziejew srodku a podesle ktos jakis/es link/ki do orginalnego zestawu naprawczego + panewki orginalne bo wal nominal nie tzreba szlifa robic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Że nominał to jeszcze nie jest pewne czy już nie jest jajowaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk82    1

THM to najlepszy z najtańszych zestawów . Oryginał ursus nie istnieje, to są zestawy robione na podstawie dokumentacji technicznej ursusa i tyle mają z nim wspólnego .

 

To że dmucha z korka na pokrywie zaworów może oznaczać że albo glowica do regeneracji albo są przedmuchy do komory korbowej a że korek to odpowietrzenie tej komory to wali nim powietrze z olejem . Musisz zrzucić głowice i sprawdzić stan tuleji czy ma duży próg .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponoć najlepsze zestawy to tłok Gorzyce, tuleja Krotoszyn, pierścienie Prima... Tyle, że jeden kosztuje 400zł :blink:

Edytowano przez Maniek1Excalibur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Polecam ten zestaw premium za 400 zł ,ostatnio pomagałem koledze przy remoncie jego 330 i częsci są naprawdę bardzo dobrej jakości, wcale dużo nie odbiegają od oryginalnych 


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a-z   
Gość a-z

Zestaw naprawczy to tylko Krotoszyn. wycieki oleju to pęknięty pierścień albo tuleja.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj