bazar

Zetor 7711 bierze olej po kapitalnym remoncie silnika

Polecane posty

bazar    0

Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5
A głowicę robiłeś bo prawdopodobnie prowadnice i zawory są nieczczelne i piją olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    116

Taa ułożą się pierścienie się na prawym boku do spania na lewym do jechania na plecach po obiedzie jak słysza takie coś to .....

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Kapitalny remont czyli tuleje tłoki i pierścienie :D Pojeździj nim trochę, normalne jest że zaraz po remoncie pije olej i częściowo wypluwa go wydechem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

jak nie robił głowic to pewnie ze normalne :D....

 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazar    0

Głowica jest w porządku. Zestawy naprawcze oryginalne.
Do tej pory, po remoncie na 2 mth idzie 1 litr oleju! Gdy przygazuje pojawia się ogromna chmura białego dymu.
Pojechałem do innego mechanika i opowiedziałem mu to, i twierdzi, że pierścienie są odwrotnie założone. Ten co robił remont upiera się, że są dobrze załozone - napisami do góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

Kolego jak tyle bierze oleju  to stanowczo za dużo i nic tu się nie ułoży !!!Jak masz pewność co do głowic to moim zdaniem czeka Cię ponowna rozbiórka . Może podczas zakładania pękł pierścień -jak nie zajrzysz to można  tylko gdybać


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Dokładnie, litr oleju to bierze można powiedzieć pół na pół  z ON. Coś jest nie tak jak być powinno, albo głowica albo pierścienie. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
art1224    59

Przed remontem ile brał oleju? Kilka  lat temu wymieniłem zestawy naprawcze w 7211 bez dotykania głowic i grama oleju nie wziął. Albo mechanik dał ciała albo faktycznie głowice wyjechane. Ile mth na liczniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj