Polecane posty

robercikj100    1014

@Rober za kilka miesięcy bede miał ;p

Ma ktoś może zdjecie filmik dolnej listwy zaczepowej??

przydało by sie teraz

A wogóle jak to jest z prędkościami w plusi czy na biegach terenowych ostatrnie przełożenia mniej wiecej pokrywają sie z tymi na najniższych drogowych, bo np. zwykłej proximie w skrzyni 12x12 1 drogowa to prawie to samo co 5 terenowa ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

da radę spokojnie. Moje proxima 65 daję radę z 6 tonowym rozrzutnikiem na napędzie, a w qq w 11 tonach idzie nawet na pryzmę bez wciągania ;)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Przedtem od chyba 95 roku zaczęli montować Carraro 20.11 a wraz z Proximą plus zaczęli wprowadzać Carraro 20.16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przydało by sie teraz

A wogóle jak to jest z prędkościami w plusi czy na biegach terenowych ostatrnie przełożenia mniej wiecej pokrywają sie z tymi na najniższych drogowych, bo np. zwykłej proximie w skrzyni 12x12 1 drogowa to prawie to samo co 5 terenowa ??

 

jak bierzesz plusa to weź sobie zamów do niego cyfrowy wyświetlacz deski rozdzielczej tam ci pokazuje prędkość jazdy, wom i inne przydatne rzeczy. Fajna sprawa ;)


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1014

Ja biore zwykłą, ale chciałem wiedzieć jak jest z prędkościami na poszczególnych biegach w plusie


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Ja biore zwykłą, ale chciałem wiedzieć jak jest z prędkościami na poszczególnych biegach w plusie

Hmm... zależy jeszce na jakich obrotach ;) Najlepiej to sobie zamów dodatkowo elektroniczną deskę rozdzielczą...

A ogólnie to 40km/h podziel sobie na 4 biegi i mniej więcej ci wyjdzie :blink:


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1014

nie wyjdzie bo proximy jeżdzą tylko do 36 km/h a nie do 40


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

To ile wkońcu jezdzi Proxa ? 36km/h na skrzyni 40km/h ? :blink:


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Przecież Plusy mają w standardzie skrzynię 40km/h


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1014

moja jeździ 40km/h ;)

a masz elektroniczny wyświetlacz ze pokazuje ci 40 km??

To dlaczego w instrukcji na 4 biegu proxima jedzie tylko 36 km/h


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1014

no dobra i ile max wyciągnołeś swoją proxą??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

no dobra i ile max wyciągnołeś swoją proxą??

ja za duż•o raczej nie wyciągnąłem, bo mam w proxie 65 koła 28" więc na takich kołach to nie wiem czy nawet 30km/h dobije ;)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1014

Pytałem sie krzysiekfarmer5 bo on mówił ze pojedzie swoją proximą 40 km/h, bo w koncu to nie wiem czy na skrzyni 40 można pojechać ze 40 czy tak jak w instrukcji pisze 36 to max

Edytowano przez robercikj100

AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1014

a na jakich gumach?? i jakie masz obroty przy 40 km/h ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gaz w podłogę przód 380/70 r24 tył 480/70 r34

teraz jak będę jechał to fotkę pstryknę ;)

Edytowano przez krzysiekfarmer5

red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

krzysiek, jak brałeś proxę to miałeś standard skrzynię 40km/h nie? Bo pisze, że w standardzie w modelach 95 105 (100, 110) jest szybka skrzynia


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek    0

Ja swoją Proximą power wyciągnąłem równe 42 km/h i grama więcej tzn. kilometra ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj