Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

bez rozbierania nie da rady ?

Tak oglądam ten mechanizm i wychodzi mi, że u  mnie odsunęło się minimalnie na zewnątrz koło zewnętrzne. Spowodowało to, że pas zrobił się na tym kole luźniejszy i jednocześnie zmalała siła działająca na sprężynę , co spowodowało  zaciśnięcie delikatne koła po stronie wewnętrznej. Trzeba będzie to chyba rozebrać i zrobić tak, jak ma być.

Edytowane przez jahooo
Opublikowano

Te pierwsze koło jest niezależne od pozostałych-moze poprostu wystarczy je dobić i zblokować klinem.najlepiej zdjąć pasy i będzie jasne.

U mnie pękł stożek na którym jest osadzone łożysko bębna i zluźnił się klin na kole od strony bębna co było przyczyną że pas na pierwszym kole był luźny.a tak wygląda po zdjęciu pierwszego koła

1528897495991.jpg

Opublikowano
Witam potrzebuję pomocy,jak wyciągnąć klepisko .Z tyłu wyciągnąłem wytrząsacze , odkręciłem 4 śruby trzymające klepisko, został mi tylko kłosownik .Jak go wypiąć by wyszło klepisko.Z góry dzięki za pomoc
Opublikowano
Co może być nie tak z filtrem powietrza silnik mercedesa, przy koszeniu jęczmienia szybko zabija mi to siano w filtrze powietrza że potrafi zdusić silnik nawet 2 razy na hektar?
Opublikowano (edytowane)

@wyrebski1 do silnika 4.270 zakładałem cały rozrusznik r11 od c360 i pasuje p&p, nie wiem jak do 6.354

Koledzy mógłby ktoś wrzucić zdjęcie jak idzie pas do sieczkarni? Albo mi czegoś brakuje albo mam za długi pas. Zmieniałem pas od kół ażurowych do tego pośredniego koła co jest jedno mniejsze , drugie co do sieczkarni większe. Tu jest ok. Dalej ten długi pas i on jest za długi i to sporo. Zdjęcie tego długiego pasa

IMG_20180708_083520_1.jpg

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano

Pas jest założony na ten napinacz z góry ,idzie na sieczkarnię i wraca przez napinacz także góra tylko że pas trzeba już skręcić o 180° .  Ps.rozrusznik od c360 pasuje ale nie będzie chodził bo koła zębate są proste przy rozruszniku a muszą być lekko skosne-sasiad rok temu ten temat przerabiał

Screenshot_2018-07-08-10-11-22.png

Opublikowano

Orginalny pas ma długość 6059 i na powrocie musi być odwrócony o 180 stopni na kółko, są dwa jedno na pas wchodzący a drugie na wracający. Ten cały mechanizm ma u góry śrubę napinająca. 

Opublikowano (edytowane)

Dzięki koledzy. Źle ułożyłem na napinaczu. Wszystko pasuje. Pas ma 6590 długości. Dzięki. 

Co do rozrusznika to jak pisałem w 4.270 pasuje i chodzi. A w 6 może być jak mówisz że zęby są inne

Tak to wygląda w 4 

IMG_20180708_120457_1.jpg

Edytowane przez Buszmen11
Opublikowano
2 godziny temu, Siemanr1 napisał:

Pas jest założony na ten napinacz z góry ,idzie na sieczkarnię i wraca przez napinacz także góra tylko że pas trzeba już skręcić o 180° .  Ps.rozrusznik od c360 pasuje ale nie będzie chodził bo koła zębate są proste przy rozruszniku a muszą być lekko skosne-sasiad rok temu ten temat przerabiał

 

 Gdzie Ty masz skośne zęby?? Napewno nie na zębniku i wieńcu, może kombinował coś ze sprzęgłełkiem od bizona, tam są inne zęby- grube.

 u mnie w 6.354 jest rozrusznik szybkoobrotowy montowany od 385 i wszystko pasuje jak powinno,

Opublikowano
7 godzin temu, Pigmei napisał:

 Gdzie Ty masz skośne zęby?? Napewno nie na zębniku i wieńcu, może kombinował coś ze sprzęgłełkiem od bizona, tam są inne zęby- grube.

 u mnie w 6.354 jest rozrusznik szybkoobrotowy montowany od 385 i wszystko pasuje jak powinno,

Silnik Perkins 6 cylindrowy- planetarny założył to odpalił ale kręcił cały czas a na zwykłym nawet nie chciał zakręcić blokował-obydwa nowe

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Siemanr1 napisał:

Silnik Perkins 6 cylindrowy- planetarny założył to odpalił ale kręcił cały czas a na zwykłym nawet nie chciał zakręcić blokował-obydwa nowe

Coś wierzyć nie chcę, ale co mi tam;)

Klepisko w Mercatorach ustawiamy dźwignią pod siedzeniem, tam są oczka i skala

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano
2 godziny temu, Pigmei napisał:

Coś wierzyć nie chcę, ale co mi tam;)

Klepisko w Mercatorach ustawiamy dźwignią pod siedzeniem, tam są oczka i skala

Oczka i skala ok tylko na jakiej macie ustawione skali 6 czy 7 .

Opublikowano

Witam. Jaka powinna być minimalna szerokość pasa jezdnego mercatorze 60 ? Padło mi słoneczko w zeszłym sezonie i wymieniłem je jednak kolo zaczęło się grzać jak długo chodzi na maksymalnie naciagnietym pasie . Wcześniej nie pamietam jak było ... gościo w sklepie mówił ze pas jezdny może być do wymiany . Jednak jak zobaczyłem na necie pasy gatesa to mają szerokośc 51mm natomiast mój pas ma 47 mm 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v