lexiflexi

Members
  • Ilość treści

    256
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Good

1 obserwujący

O lexiflexi

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

1432 wyświetleń profilu
  1. https://www.otomoto.pl/oferta/zetor-105-40-ID6CyH0E.html? Zna ktoś tego handlarza, ma ciekawe maszynki, oglądał może ktoś lub kupił od niego sprzęt? Można prosić o opinię ?
  2. Jaki to ciężki LM jak 6 tyś wyjdzie... śmiech na sali... tyle to ja brałem za mieszańce w październiku po cenie 7,7 brutto...
  3. Byczki nieduże, u nas powyżej 750 daliby więcej... ostatnio jak sprzedawalem na początku listopada dostalem po 7.5 i 7.7 brutto, dziś widziałem gościa z Agrostaru i chwilę pogadałem z nim i powiedział, że za te byki teraz wziął bym 8zl na pewno... nir chcialem juz ich trzymac, wagowo i tak nie zszedl zaden ponizej 800 kg brutto, a kasa byla potrzebna
  4. Ja w tym roku rezygnuje na 1 dawkę z saletry, bo KWS serafino ma po 7-10 rozkrzewien... łąka, a czarne jak smoła... myślę że 150-180 kg saletrosanu mu wystarczy, na drugą dawkę dostanie 220 kg saletry...
  5. Czyli wychodzi na to, że był podparty... głowice jutro wioze do regeneracji, tłoki wyciągnalem, jutro tylko tuleje, widać rysy są i to były przyczyny tych przedmuchow... panewki na stopie korbowodu trochę rude się zrobiły, wal jest elegancki, nie czuć pod paznokciem rys ani ich tez nie widać, najwyżej jutro podeślę zdj panewek
  6. Na wszystkich tłokach mialem 1.2 A tylko na tym wybiło W takim przypadku ssący też uderzylby
  7. Dziś rozebrałem silnik dalej... idzie kapitalka góry silnika, pytanie dlaczego na 3 cyLindrze licząc od chłodnicy jest odbity dość głęboko zawór wydechowy ??? Zdjęcie poniżej
  8. Kąt wtrysku dobrze ustawiony ??? Nie złapał ci temperatury??? Nic nie stuka w silniku ???
  9. Ja też w 5211 tak miałem jak go kupiłem(trafił się zaniedbany za nieduze pieniadze, teraz wiem, ze sie oplacalo) to u mnie w chłodnicy było tyle kamienia, że chlodnica jak waży fabrycznie 10 kg, to wazyla niecałe 20... robiłem to przy okazji wymiany zestawów naprawczych... między tulejami było tyle kamienia, że zabrakło na niego 2 kilogramowego pojemnika po lodach... wymieniłem wszystkie zestawy, dokładnie poczyscilem kolektor wodny i kanały w glowicach,pompa wody i chlodnica nowa, na szczęście nie musiałem wymieniać nagrzewnic, bo było zrobione na skróty... podłączyłem wszytko wtedy jak w fabryce i nic nie cieknie do tej pory, a mam to parę ładnych lat... I nigdy nie wszedł mi powyżej 80 stopni z termostatem i to w gorące lato ... jakbym tego nie zauważył, on przy obrotach jalowych grzałby się...
  10. Ja miałem tak z zakładem jak piszecie... miał być nowy wał w mf 560, okazało się że był po szlifie... I wiele więcej, trzebaby pisać z godzinę te wszystkie ich numery... mam mechanika, który robi właśnie w stodole i on musiał po tych partaczach poprawiać mojego mfa... Trochę i tak trochę i nie... dużo czasu mi nie zajmie to wszytko... jutro go złożę A w piątek pojadę po rozrzutnik... poswiece tylko uszczelkę pod głowice... Jak będzie d*pa to robię kapitalke góry silnika... O wszyskim was poinformuje, może komuś się przyda w przyszłości, jak będzie miał podobny problem
  11. Mam znajomego mechanika, a do zakładu raz oddałem i w życiu tego nie zrobię więcej A czy możliwe jest to, że ciśnienie szło przez prowadnice zaworowa ??? Jak zdjalem glowice to zawór wydechowy miał luz na boki... ssący był sztywny... gniazda też były wytłuczone, głowica jest zregenerowana... zdecydowałem, że na razie założę głowice na taki cylinder jaki jest... W piątek po świętach mam wyjazd po rozrzutnik okolo 30 km... założę butelke na odme i jak będzie olej ( jak jeździłem kilka km to był już w butelce) to zmieniam wszystkie zestawy naprawcze( albo zetor pdc albo kolbenschmitt) i sprawdzam resztę głowic
  12. W lecie ubywalo 300 ml na 3 razy w koło zagonowkami na 400 m polu... mój też chmurzy na czarno a pompa i wtryski po regeneracji... odpala ładnie... chyba zrobię cała górę, koszt zestawów to około 1000 zł głowice dam do sprawdzenia i myślę że będzie chodził jak należy po 50 mtg docierania
  13. Laski są proste, szklanki też są ładne nie wyrobione mocno... sprawdzałem niedawno i to Kiedyś w nim krzywe miałem laski, a olejem nie dmuchal... Zapomniałem dodać, że jak palec podłoże pod odme to mocno dmucha, w porownainiu w 5211 dmucha tylko delikatnie,
  14. Pacjent zetor 7245... walczę z tym pół roku i nie mogę ogarnąć... dmucha olej ale bez spalin...zdjalem głowice i zawiozłem ja do sprawdzenia, okazało się że gniazda wytluczone i przepuszczaly... przy opuszczeniu tłoka do dmp zauważyłem ryse w tulei, która leci w poprzek... wygląda, jakby ktoś młotkiem i przecinkiem zrobił... zdjęcie niżej... pytanie czy ta rysa może być przyczyną tego, że olej dmucha??? Tlok też mi się nie podoba, taki jakby z temperatury pryszcze się porobily... A nigdy nie złapał mi powyżej 80°C
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj