Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie, z racji tego ze mam nie oryginalne opony w mercatorze 70 zastanawia mnie jak powinien byc wypoziomowany kombajn.

Czy mógłby ktos podesłać wysokość przedniego kola tzn. Od podłoża do środka felgi i tak samo tylnych kół.

 

jeszcze jedna sprawa, kladząc poziomice na obudowie klawiszy ugóry to ma być zachowany poziom?

 

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Ja mam też pytanie odnośnie wytrząsaczy, a dokładnie chodzi mi o wał ten tylny. Ma on grubość 31 mm, a gdzie są panewki zjechał się do 25-27mm. Wymienić już ten wał, bo podejrzewam, że Trzaska czy to jeszcze pójdzie?

Opublikowano

Kupując wał wytrząsaczy należy kupować symbolami które są wybite na końcówce wału, z tego względu że mogą mieć inny stopień wykorbienia i dlatego tak należy zwracać na to uwagę przy wymianie, bo jest tak że mogą pękać .

Opublikowano

Witam mam mercatora 60 i beda to moje pierwsze zniwa moze ktos wie jak wymienia sie palce na slimaku w hederze oraz jak dostac sie do srodka zeby wymienic caly pret z palcami i ewentualnie lozyskowanie tych pretow?

Opublikowano

Po prawej stronie hederu patrząc od pozycji kierowcy odkrecasz pokrywę ślimaka cztery mniejsze śruby i jedna duża i masz dostęp do rurek z palcami. Tamtędy się je wyciąga z hederu. Aby wyciągnąć rurkę trzeba odkręcić śruby trzymające jarzemka, bodajże trzy jarzemka na rurce x 2 nakrętki, wciskasz śruby z jarzemkami w ślimak i cała rurka wychodzi. Sam dojdziesz szybko.  Ta pokrywa to prowadnica rolek żeby palce się chowały, trochę zabawy jest przy składaniu. 

  • Thanks 1
Opublikowano

Wielkie dzieki tak wlasnie myslalem ze to zprawej strony trzeba sie dobrac no ale lepiej spytac bardziej doswiadczonych zanim sie cos sknoci;)A mozecie mi podpowiedziec jak wyczyscic lapacz kamieni,trzeba od gory reka wyjac przed mlocarnia?I jak sito regulowac tym drazkiem ktory jest za akumulatorem bo mi ani do srodka ani na zewnatrz niechce sie ruszyc ?

Opublikowano (edytowane)

Ja pracuję, stanąłem na razie na etapie wyciągania wałka napędu pompy. Zobacz, czy u ciebie nie poci się simmering na wyjściu wałka i czy nie ma tam wyczuwalnego luzu.

U mnie na wałku poziomym jest luz na przedniej i tylnej tulejce, obie zamówiłem już wcześniej

Edytowane przez jahooo
Opublikowano (edytowane)

jesteś pewien, że nie ma luzu ani na przedniej, ani na tylnej tulejce, a także na zębatce pionowej ? A luz międzyzębny na przekładni i kole rozrządu ? Ta para kół zębatych musi pracować idealnie bez luzu

image;s=261x203

Czy masz kąt wtrysku idealnie ustawiony w/g instrukcji?

Czy filterki w pompie wtryskowej nie są zabite , pompka wstępna ma całe łopatki ?

Przyczyn może być sporo

Edytowane przez jahooo
Opublikowano

W tej sprawie dzwoniłem do Tucholi do zakładu naprawczego bo polecił mi dobry pompiarz innych pomp ten zakład, i dowiedziałem się od mechanika z tego zakładu że w pompie wtryskowej jest wałek który jest z jakimś sprzęgłem i tam powstaje luz w miarę zużywania się części i to jest cała przyczyna takiej pracy silnika.

Opublikowano

Tak wygląda w przekroju ta pompa :

8425_cav_dpa_002_1.jpg

Jedyny luz, jaki może powstać to na wałku 12 napędu pompy lub na przekładni kątowej od rozrządu.

Element 10 mocowany jest na wcisk i zakontrowany śrubami i tam nie ma prawa robić się jakikolwiek luz. Mam manuala do tej pompy, a na wszelkich zachodnich forach oprócz problemów z zasilaniem paliwem, czyli nieszczelności na układzie zasilającym,, główną przyczyną są luzy na napędzie tej nieszczęsnej pompy z powodu przekładni kątowej . To jest przypadłość tych silników, której nie ma w innych silnikach. Zwykłe 4-ro cylindrowe bez tej przekładni nie "szczekają" a mają tę samą pompę, różnicą jest tylko 4-ro sekcyjny rozdzielacz, poza tym jest identyczna.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v