gr_rat

co to za błąd ? jak usunąć ? new holland

Polecane posty

gr_rat    19

Nic konkretnego nie zauważyłem tylko gdy ruszę zaczyna migać ten wykrzyknik i ta kontrolka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobruchowskiYT    182

nie odłączaj aku bo to trzeba w dobrej kolejności odłączyć bo jak nie to się komputer zresetuje . Poczekaj. Ja ci wieczorem napisze co to bo mam instrukcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

U szawagra w ciagniku steyr bylo to samo nie pamietam modelu ale ciagnik ma 2 lata ten sam numer taka sama kontrolka tylko na czerwono palilo sie. Okazalo sie ze zbyt niskie cisnienie w układzie comon rail. Wymiana filtrow paliwa czyszczenie odstojnika i zgasło.

Edytowano przez Szron88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dobruchowskiYT    182

Nie mam tego znaku w instrukcji. mam taki tylko pod spodem jest napis stop i to niby sygnalizuje jakąś usterkę, zrób fotkę i podjedz do serwisu zapytaj co moze być przyczyną bo ja nie mam takiego znaku.
A moze sprobuj wyczyścic odstojnik i wymień filtry paliwa tak jak kolega pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Może jak w niektórych samochodach, gaz z hamulcem wcisnąć włączyć zapłon i czekać aż kontrolka zgaśnie (tego w instrukcjach nie piszą i mechanik też nie powie). Jak się znowu pojawi to trzeba usunąć przyczynę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Błąd powiązany z silnikiem.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    32

zadzwoń do serwisu podaj nr błędu i powiedzą ci jaki jest opis błędu i podpowiedza co zrobic. mi kiedys na polu wyskoczył błąd w nh t6050 zadzwoniłem do agroskładu podałem nr z wyświetlacza i okazało sie ze było za duzo wody w separatorze wystarczyło odkręcic korek w filtrze woda zleciała i błąd zniknął nawet nie musiałem na baze zjezdzac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gr_rat    19

dzięki Panowie , zauważyłem że jedna z kostek wpinanych w komputer była luźna , poprawiłem i jest dobrze nie wiem czy to pomogło czy to zbieg okoliczności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek01    5

witam może wie ktoś co to za błąd szukałem w książce i niemoge znalesc new holland T 5040 błąd pojawia sie po przekkręceniu kluczyka w stacyjce po paru sekundach gaśnie a lampka ostrzegawcza żółta swieci cały czas . stało mi sie to wczoraj klema plusowa mi sie ułamała i musialem zjechac do domu bez połaczenia z akumlatorem wtedy mi sie to zapalilo post-12374-0-41642000-1508655564_thumb.jpg


zetor 52-11 i ursus c-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Podstawa osuszacza nie ma czujnika/podgrzewacza może za wysokie ciśnienie w układzie?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
    • Przez Ursusss
      Nie działa świeca płomieniowa New Holland ta 115. Jak podam napięcie na krótko to działa, on ma tylko tak że stacyjka,przekaźnik i świeca czy jakieś sterowniki jeszcze?? Swego czasu jak działo to brałem stacyjkę raz w lewo na panelu zapalała się kontrolka od świecy i później normalnie na rozruch. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj