Polecane posty

Dastan    620

Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spwrp    118

Wisieć może i 1,5t ale po co... 700 - 800kg to takie optimum, pytanie jeszcze z czym będzie pracował na jakim terenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Nie wiem, jaki masz most z przodu i zwolnice, ale jak taki jak u mnie w T6050 to najlepiej z przodu nic nie wieszać.

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Rocznik 2010. 7500h. Nie wożę jakiegoś dużego balastu. Na okres siewu nawozów na wiosnę 800kg. Resztę czasu ciągnik spędza z opryskiwaczem i w transporcie w żniwa. Ma też tura, ale ten używany jest incydentalnie. Koła rozstawione na 2.25m. W ubiegłym roku dwa remonty przodu, przy czym z jednej strony ze starych elementów został tylko dekiel. Te ciągniki mają po prostu słaby ten element. Zbyt małe łożyska i ustawione dość blisko siebie. Być może w moim przypadku problem stanowi rozstawienie kół.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

25 tysięcy. Być może w 6070 jest silniejszy przedni most i zwolnice.

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    1826
Napisano (edytowany)
16 minut temu, Jarecki21 napisał:

Nowa oś kompletna ponad 100tys....

Tak ciągnik kosztował 200 a oś 100 weź 

Zwykła miałeś oś czy HD bo przy kupnie była do wyboru

Edytowano przez Mateusz1q

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

No w sumie tak... Tyle 13 lat temu kosztował ciągnik... Cena osi z serwisu. Jak zamawiałem to nie pamiętam jak to było. Teraz ma dylemat, czy liczyć się z kolejnymi naprawami czy wymienić ciągnik, bo rozstaw 2,25m jest dla mnie priorytetowy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj