Polecane posty

varadero112    0

Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    596

Nie wiem jak wygląda to cenowo ale zapewne jest to do zrobienia, mi dealer ma "dokładać" biegi automatyczne instalacja jest przygotowana ale brakuje przełącznika i trzeba zmienić ustawienia w sterowniku.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez 1634U
      Problem pojawił się dziś, przednia amortyzowana oś opadła i przestała działać, spotkał się ktoś może z takim czymś co może być przyczyną?

    • Przez Mich9
      Pali się rezerwa paliwa i wskazówka idzie do góry dopiero po ok 3 min pracy, co może być przyczyną, cały czas jest na samym dole i nie drgnie, a czasem pokazuje dobrze, a czasem lata na prawo i lewo, wiecie gdzie znajduje się ten mechanizm w którym zbiorniku? W tym pod kabiną? I jak się do niego dostać
    • Przez slawek4020
      Witam po kupnie ciągnika bez obciążenia podnośnik chodził normalnie po podpięciu pługa za pierwszym podniesienie podnosi na max'a a za kolejnym razem mniej aż w końcu wogóle nie podnosi .W czym może tkwić problem.
    • Przez Adam15203
      hej prosze o pomoc bo w instrukcji nic o tym nie ma a wiec po odpaleniu ciagnika tuz podnosi maszyne normalnie czyli naciskam przycisk i podnosi ale gdy opuszcze maszyne i chce znowu podniesc naciskam przycisk jest 10s do 15s przerwy i dopiero podnosi gdy juz zacznie podnosić idzie szybko tylko czemu jest taka dluga przerwa od nacisniecia przycisku do rozpoczecia podnoszenia
    • Przez Sztachel
      Witam 
      Czy wie ktoś może gdzie znajduje się korek do spuszczania cieczy chłodzącej z bloku silnika w New Holland serii TS?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.