Polecane posty

varadero112    0

Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1131

Nie wiem jak wygląda to cenowo ale zapewne jest to do zrobienia, mi dealer ma "dokładać" biegi automatyczne instalacja jest przygotowana ale brakuje przełącznika i trzeba zmienić ustawienia w sterowniku.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilex193    5
Dnia 13.11.2016 o 11:18, varadero112 napisał:

Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś :) ?

I co kolego dołożyłes ta amortyzowana os?

 

Dnia 13.11.2016 o 11:18, varadero112 napisał:

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xx
      Jakie macie opinie i na co zwracać uwagę przy kupnie 
    • Przez dominik9183
      Witam. Wymieniałem jakoś rok temu akumulator w moim New Hollandzie i zresetował mi się licznik motogodzin, jak był robiony przegląd to mieli przy okazji to zrobić ale specjaliści z serwisu New Hollanda nie byli w stanie sobie z tym poradzić. Domyślał się że do zmiany ilości motogodzin na liczniku potrzebny jest komputer, ale pytanie czy trzeba to robić oryginalnym komputerem za grube pieniądze czy wystarczy jakichś zamiennik za mniej niż 2 tysiącę? p Pozdrawiam
    • Przez Dastan
      Zmieniam olej hydrauliczny i trzeba zmienic ten nieszczęsny wkład filtra za bajońskie pieniądze. Tak patrze na necie i rozrzut jest od 500 do 1500zł...  Są Donaldsony, SF w okolicach 600zł, są też oryginały CNH  po 600zł i są też po 1500zł. O co chodzi z tymi oryginałami? TO jakieś podróby? Ale znane sklepy by takie sprzedawały?
    • Przez Piotr190497
      Mam na oku new holland ts 135A rok  2003 i ile by kosztował naprawa takiej skrzyni biegów elektro command bo ma niby 11000 mth i tylny podnośnik bardzo nie wyrobiony oraz silnik jest w dobrym stanie. Czy te skrzynie są drogie w naprawie w nh porównując je do innych zachodnich ciągników np. mf dynashift lub w fendt turboshift oraz do john deere.Biegi w NH przełączają się na razie dobrze. Rewers w tym ciągniku jest przełączany ze sprzęgłem czy bez bo przejechałem się nim i kierunek jazdy zmieni dopiero po naciśnięciu sprzęgła  tak jakby był rewers mechaniczny a gdzieś czytałem ze jest elektro-hydrauliczny nie wiem czy coś już jest do wymiany czy tak miały a może coś z elektryką się działo i kierunek zmieniał dopiero po naciśnięci sprzęgła.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj