Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tym rokiem produkcji to coś jest nie tak ja mam ursusa 912 z roku 1984 pierwsze wydanie, w kabinie na tabliczce znamionowej jest wybity numer 000121. Więc coś tu jest nie tak.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja ma c-385 Bizon z 83 r Tak pisze na tabliczce, numer ma bardzo długi i niepamiętam. Niby jest sprowadzony z Danii i pracował przy samolocie i miał jedną oponę łysą. Reszta to cycuś i niekopci ja nim zrobiłem prawie 1000 mtdg i aby wymieniłem tą oponę i chłodnicę.

Opublikowano

Ursus rocznik 1984 r. i podobno ma 1100 mtg. he he he , ktoś go kupił we Francji by mu stał dla ozdoby :lol: .Ale nie ma co się martwic każdy Handlarz to krent i cygan ;[ .Silnikiem się nie martw sprawdź pompę wtryskową !! a zwłaszcza jak go zimnego odpalasz i musisz długo kręcić a on nic tylko dymek puszcza ;[

Opublikowano (edytowane)

kombinowal ktos juz moze z pompa wtryskowa w c 385 ,a mianowicie chodzi mi o podlaczenie zasilania paliwa na listwie sterujacej wedlug mnie brakuje tam zaworo przelewowego i zasilanie paliwa z drugiej strony bym podlaczyl. co o tym myslicie?ja sadze ze to poprawilo by spalanie(bo ten ciagnik potrafi polknac troche ON) i łatwiej byloby wyregulowac pompe.

Edytowane przez koles8844
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie , słuchajcie zrobiłem kapitalke w 1614 i martwi mnie to ze pod oporem kopci na biało tak szarawo mysle ze to kąt wyprzedzenia zapłonu a jak go ustawic dokładnie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

witam mam problem z moim ursusem wtryski sprawne zawory ustawione zapłon również a kopci i strzela jak szalony i nie wiem co robić!!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

dym jest biało niebieski z pierścieniami jest wszystko okej kolega mi powiedział, że to może być rozrząd ale na razie za zimno na rozbiórkę nie mam garażu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nawet inną też od szóstki wstawiałem i i tak kopci a pompa i wtryski były sprawdzane i są ok a z zapłonem też kombinowałem ale to zbytnio nic nie dało <_<

Opublikowano

mi w 385 ścięło klina na rozrządzie na kole od napędu pompy wtryskowej i jak jechało się z górki to na niebiesko dymiła tak że szok, na początku myślałem że to pompa pada i jak dałem ją do regeneracji to później nie można było wcale ciągnika odpalić bo się koło przestawiło o parę dobrych stopni i nie można było ustawić zapłonu. Może i u ciebie też coś się dzieje podobnego

Opublikowano

Jaki dym i ile go, przy jakich obrotach, obciążeniu?

Filtr powietrza czysty?

Jak stan silnika-kompresja, jak dym z odmy?

Początek konta wtrysku ustawiony, prawidłowy?

Opublikowano (edytowane)

Kopci na biało na postoju a w czasie jazdy ma odchyły i zakopci na niebiesko jakby nie przepalał. Końcówki nówki założone . Czy to może być wina pierścieni ? Pompa po regeneracji. Nowa głowica .

 

Połączony

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Płynu z chłodnicy nie ubywa? Ale prawdopodobnie turbinka padła . Sprawdź kolektor ssący czy nie jest zalany olejem.

Odkręć również korek do wlewania oleju i jeśli nie dmucha dymem to silnik ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v