OKEY

Members
  • Ilość treści

    705
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

154 Excellent

8 obserwujących

O OKEY

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 1 Styczeń

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    pow.Lubelski

Ostatnio na profilu byli

4140 wyświetleń profilu
  1. Prawdopodobnie mało płynu w zbiorniczku od hamulców .
  2. Prujesz wszystkie obudowy , szukasz wszystkich możliwych kostek , sprawdzasz czy nie pośniedziałe, czyścisz konserwujesz i doprowadzasz do ładu , tak samo połączenia masowe. Jak myszy nic nie zjadły to same przewody powinny być ok.
  3. Na pewno problem nie leży w samej pompie tylko po za nią. Każda opcje trzeba sprawdzić . Jakieś luzy ,wibracje czy nie osiowość napędu pompy może przenosić sie na sama pompę. Można jeszcze sprawdzić czy zaworek zwrotny trzyma prawidłowe ciśnienie i dla pewności że nie ciągnie nigdzie powietrza do paliwa wymienił bym wszystkie przewody doprowadzające paliwo od samego zbiornika .
  4. Może problem jest w napędzie pompy a nie samej pompie . Dostań sie do kół zębatych, podejrzewam że jest problem z kołem napędowym pompy.
  5. Tez mam podobny problem z hamulcami ale na razie tylko lekko przyhamowuje ciągnik ale na dłuższa metę trzeba będzie coś z tym zrobić. Jest możliwość tymczasowego obejścia tego wzmacniacza? Jak sie przyglądałem to może nawet była by możliwość bezpośredniego połączenia zasilania z powrotem oleju ale czy to nie będzie miało wpływu na jakieś inne podzespoły ciągnika? I czy jest sens regenerować te wzmacniacze czy szykować sie na wymianę na nowe ? Pacjent to Agrotron 6.05 96r.
  6. Firma z zagłębia producentów maszyn uprawowych W okolicy Przedburza znalazłem 11 firm zajmujących sie tą profesja LandStal AgroMasz Metanga StalTech Grano System EuroMasz Rolex Lemtech Rolland Unitech Jan Bareła Tak ze ciężko powiedzieć czym one sie róznią .
  7. Jesli pompa zaczęła głośniej pracować (klekotać) i spadło ciśnienie to jak pisałem. w którymś zaworku pękła sprężynka .
  8. Raczej zaworki do wymiany , standardem są pękające sprężynki w zaworkach.
  9. Jeśli nie ma się sprzętu do tak dużego ciągnika to cena zakupu ciągnika może sie podwoić bo maszyny też kosztują. Jesli ciagnik ma być używany głównie do prac polowych i czasami do transportu to 80-100kM max. a i tak taki ciągnik po za sezonem stoi i rdzewieje Mając 15ha i uprawiając trzy rośliny w płodozmianie np. ( pszenica .rzepak, jęczmień ) czy tylko dwie np.(pszenica , rzepak) to do uprawy pod jedna rosline jest 5 lub 7,5 ha tak że zaorać i zasiać można w jeden góra dwa dni. Więcej mtg nabija ciagnik pomocniczy przy opryskach czy sianiu nawozu niż główny koń roboczy. U mnie 105kM na 25ha nie ma co robić.
  10. http://www.silosy.info/sites/default/files/katalogi/fundament_350.pdf
  11. Po prawej stronie skrzyni na wałku od sprzęgła masz taką dźwigienkę z łącznikiem do drugiego wałka sprawdź czy ta dźwigienka nie poluzowała sie na wałku lub wyreguluj długość łącznika. To jest ruska maszyna i tam nic nie możne być normalne
  12. Jakieś urzędasy wykazały sie nadgorliwością i rolnikom może dostać sie rykoszetem. Chodziło o kontrolę sprzedaży paliwa bo jak wiadomo przekręty były ogromne. Obowiązek wymiany zbiorników miały CPN a co do mauzerów to gorsze świństwa są w nich przewożone i jakoś nie ma problemów z ekologią. Jak wiadomo do kraju wjeżdżały tysiące cystern z paliwem i rozpływały sie w powietrzu , nie wiadomo co z tym paliwem sie działo i po to są te całe GPS czy spisywanie nr zbiorników. Teraz wyczaili w tym interes producenci małych zbiorników dwu płaszczowych i zależy im na tym aby w w ten cały mechanizm kontroli wciągnąć rolników . NIe ma co panikować bo jeśli nie zmienią przepisów to hurtownicy znajdą obejście tych przepisów i nadal bedzie można kupować paliwo w mauzery .
  13. Muszę zrobić małą poprawkę na przytulię w pszenicy ozimej w fazie liścia flagowego mam pytanie czy ktoś stosował w tej fazie Mustanga ? Czy lepiej nie kombinować i zastosować Starane lub Grodyl . Mustanga mam a Starane czy grodyl muszę kupić.
  14. Rewers nie działa w obie strony? U mnie były takie same objawy ale tylko przy jeździe do przodu. Problemem był elektrozawór .
  15. Odkręć korek wlewu w zbiorniku bo być może zatkał sie wywietrznik i robi sie podciśnienie w zbiorniku .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj