Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'dymi'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

Blogi

Categories

Kategorie


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpocznij

    Koniec


Filtruj po ilości...

Data dołączenia

  • Rozpocznij

    Koniec


>

Grupa


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Lokalizacja


Zainteresowania


Kod pocztowy

Znaleziono 19 wyników

  1. Witam mam problem z moją 6 turbo Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko i teraz sprawa wygląda tak na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6 a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5 przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614 pozdrawiam
  2. Witam,zregenerowałem wtryskiwacze w moim Bizonie a on dalej przykapca na niebiesko co jeszcze trzeba zrobić?
  3. Witam. Mam problem z MF 3125. Caly czas kopci. Oleju niebierze, turbina sucha, wtryski po regeneracji, odpala bardzo ladnie, ma moc, delkiatnie leci powietrze z odmy. Niewiem czy ma cos wspolnego ale niemam tej puszki co mierzy spalanie.
  4. Panowie mam taki problem. Kupiłem w tamtym roku Zetora 7211 po kapitalnym remoncie. Silnik brzytew, żadnego dymku nie były nigdy widać. W tamtym tygodniu wiozłem rozrzutnikiem drzewo do domu, no i zauważyłem, że dośćmocno kopci na niebiesko, czego nigdy nie było. Myślę, że jest cos nie tak. Zajechałem do domu sie i zaczalem szukac przyczyny. Myślę wpierw że może hamulce gdzieś trzymają i cieżko mu było ciągnąć. No i sie okazalo że w rozrzutniku lekko silownik sie zacial i trzymaly hample. Odblokowalem i mysle zadowolony ze znalazlem przyczyne, ale nie bo dzsiaj odpalilem traktor i na postoju jakby znowu lekko puszczal niebieski dymek. Patrzylem olej i jakby nic nie ubylo, wiec gdzie lezy przyczyna ??
  5. witam. no iwec mam claasa domianatora 88s perkins silnik.wszystko pracuje jak powinoo odpala bez problemowo i bardzo szybko.silnik pracuje rowno nic nie przerywa ani nie stuka.problem jest w tym ze na maksymalnych obrotach (pelnym gazie) i tak powyzej połowy gazu nie wazne czy podczas koszenia czy jazdy drogą kombajn dymi intensywnie na czarno nwm czym jest to spowodowane wtryski zostaly sprawdzone lecz nadal dymi. co moze byc tego przyczyną? zawory do regulacji czy cos innego prosze dodawac swoje sugestje i rady prosze o szybką pomoc z gory dziekuje ze ktos poswieci kilka minut i mi napisze co i jak a napewno mi w jakis sposob pomoze : )pozdrawiam
  6. Jasiuursus92

    Ursus C-360

    Ładowanie paszy
  7. Witam , dziś kultywatorowałem władkiem i rano jak odpalałem i jechałem na pole było wszystko ok tylko jak już uprawiłem rozpocząłem siew zaczoł bardzo dymić na czarno a w siewniku 15 lej jest lekko nigdy się tak nie działo jadąc drogą tak samo nigdzie nie łapie powietrza a ni nic na obroty wchodzi bardzo dobrze tylko jak max gaz to kupa dymu czarnego a jak rusza to biały i w polu to samo i nw czy by to był już koniec silnika silnik trzyma ciśnienie oleju na ciepły 4 zimny 4,5 na liczniku z góry dzięki za odpowiedź . Jak ktoś by wiedział co mu może dolegać niech napiszę Pozdrawiam. Dodam że w bronowaniu po siewie było podobnie tak dymi jak by z 8 ton ciągał .
  8. Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno. czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej. Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...??? dzięki za rady....
  9. Witam Chciałem spytac czy wasze johny też dymią przy leki obciążeniu lub dodaniu gazu. Mam też Agrotrona i nawet przy bardzo dużym obciążeniu nie puści dymka. Proszę o wypowiedzenie se kierowców jd 6130-6430. Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
  11. Witam! Ostatnio zauważyłem że Mój t25 strasznie dymi na wolnych obrotach i przy pracy. Pobiera rownież trochę oleju. A w większości dymi dołem. Liczę na szybką odpowiedź bo zbliża się pracowity sezon a to moja jedyna maszyna.
  12. Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt mam go rok i od zakupu jest z nim problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym ukazuje się przy zapalaniu cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony. Były wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć mocy w nim. Podczas użytkowania go przez okres roku zdarzyły mi się z cztery sytuacje że po zgaszeniu gdy pracował kilkanaście godzin nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już zapalić nie wiem czy to jest powiązane z poprzednim problemem.
  13. Witam. Co moze byc przyczyna ze john deere 1640 dymi na czarno przy pelnym obciazeniu i moim zdeniem nie ma tyle sily co powinien. Dodam ze filtry paliwa i powietrza byly wymieniane i do tego wtryski sa nowe bo myslalem ze to jest przyczyna. Jakies sugestie?
  14. Sprawa wygląda następująco; Silnik był cały remontowany (wał po szlifie , głowica po regeneracji, nowe tłoki itp.) Zapalił na styk zaraz po doprowadzeniu paliwa, ale gdy dodaje się mu gazu to zaczyna kopcić na niebiesko ,wtryski były nowe sam regulowałem , aa i na tłumniku skrapla sie paliwo. Dopiero sie dociera i to moze dlatego ,ale jak mu dodam gazu ma max to kopci cholernie i mam poczucie jakby sie dławił paliwem .
  15. Witam mam problem, otóż gdy ruszam lub daje gazu mój ciągnik dymi szaro-czarnym dymem (nie żeby jak pociąg parowy ale jest to widoczne). Również gdy jechałem z agregatem ścierniskowym po wkręceniu na obroty widać było ze z wydechu wydobywa się lekka chmurka dymku. Zwracam się do Was z prośba o porady jak te dymienie zlikwidować, wiem akurat ze każdy diesel dymi, lecz u mnie to za dużo dymi gdyż koło mnie pracuje MF 3645 i nie dymi tak. Już rozmyślałem ze maga być winne wtryski lub pompa ale pewny nie jestem. Z góry dzięki :lol:
  16. Czy jak zamiast tłumika włożymy taką rurę jak na filmie to zwiększy się moc traktora i czy by się dało u by się zrobić żeby jd z serii 6x30 tak dymił i miał taki klank jak ten ford https://www.youtube.com/watch?v=_ZhWf1D51R0
  17. witam mam problem z 60 na początku pluł olejem jak kupiłem zmieniłem olej na nowy i był spokój teraz znowu zaczął pluć olejem do tego po spuszczeniu płynu z chłodnic był tłusty jeżdżę na wodzie teraz i za każdym razem widać olej w wodzie do tek dmucha strasznie pod korka oleju ciągnik jestr troszkę tak jak by słabszy ale nie wiem czy to wina uszczelki czy głowicy a może pierścienie co wy o tym myślice
  18. Witam mam problem z bizonem Z058 który po pierwszym odpaleniu po zimie zaczął bardzo dymić na czarno co mu się nigdy nie zdarzało. Regulowałem zapłon tymi dwoma śrubkami lecz nadal dymi tyle że na biało lub szaro lub czarno. Do tego słychać klekot pod pokrywą zaworów gdy dymi na czarno. Nigdy nie puszcza niebieskiego dymu co mnie dziwi. Silnik nie bierze oleju i jest w dobrej kondycji. Jak dokładnie wyregulować ustawienie zapłonu? Czy to może być wina źle ustawionych zaworów?
  19. Witam mam taki problem jak nieraz chodzi ciagnik na wyzszych obrotach to sie cos takiego dzieje ciagnik zacznie klekotac i zadymi jak mu ujme gazu i z powrotem wcisne jest wszystko ok co to za probelm czy to moze byc wina zle ustawionych zaworow prosze o pomoc gory dzieki i jaki powinien byc luz w modelu 3070
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.