jaszczur2008

Members
  • Ilość treści

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O jaszczur2008

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

906 wyświetleń profilu
  1. Na postoju wchodzi na pełne obroty ale bez szału, tak raczej powoli. Mialem wczesniej 844S to lepiej sie wkrecal
  2. Jak by hamulce trzymały to by coś dyma puscil ze ma cieszko. A on zero dymu. I jak sie rozpedze i wcisne sprzęgło to powoli zwalnia
  3. Kilka dni temu wyjeżdżając z garażu wydmuchnol uszczelkę pod głowicą, glowica poszla na sprawdzenie i planowanie, jeden zawór wydechowy był nieszczelny. Wtryski rowniez sprawdzone, jeden był dobry, zostaly zregenerowane, zalozone nowe końcowki Delphi. Po poskladaniu jest troszke lepiej ale dalej słaby, ani dymu ani siły (przy przegazowaniu, czy przy przyspieszaniu, niema żadnego dymu) Co jeszcze moze być prócz pompy paliwa?
  4. Hamulce nietrzymaja. Odpowietrzenie ok, sprawdzalem nawet bez korka. Myslalem wlasnie nad podkreceniem dawki paliwa, ale niewiem gdzie. Pompa Bosha. Na wierzchu nic niema do regulacji. Ale sa dwa dekielki, kazday na dwie śrubki.
  5. Witam Pacjent case 845xl z 1987r. Niema mocy. Bez obciazenia na postoju wchodzi na pełne obroty, ale tak troche powoli. Na pusto po asfalcie na zimnym silniku na 3 biegu musze go bujać przez jakieś 400metrow by wszedl na pelne obroty, na 4 biegu już wogole niewchodzi na obroty. Na rozgrzanym silniku jest troszke lepiej bo na 4 biegu wejdzie na pełne obroty ale to potrzeba dlugiego odcinka. Odpalac odpala bardzo ladnie, nawet w mrozy. Z odmy niedymi. Przy dodawaniu gazu, lub przy przyspieszaniu niema zadnego dymu. Co zrobiłem: - czyszczenie całego układu paliwowego (zbiornik wyczyszczony, nowe przewody paliwowe, nowe filtry, wyczyszczona pompka paliwa wraz z sitkiem, przedmuchane rurki. - sprawdzone luzy zaworowe - nowy filtr powietrza - probowalem przestawic zapłon pompą wtryskowa na fasolkach, ale niebylo poprawy Co jeszcze mozna sprawdzić?
  6. Tak jak pisalem. Pompa jest nowa, Przystawka uszczelniona. Na zimnyn cisnienie 19 i naped rozlacza. Jak sie zagrzeje to momentalni z 19 spada na 3. Jak by jakis zawór w skrzyni otwieral sie czy cos i cale cisnienie ucieka.
  7. Dla potomnych. Uszkodzona byla pompa paliwa, po regeneracji pali na dotyk nawet przy 2°C na zimnyn silniku. Dziekuje wszystkim którzy próbowali mi pomóc.
  8. Witam Dwoch znajomych ma ten sam problem w Case 1056XL. Nierozlacza przedniego naped jak sie zagrzeje. -Pompka nowa -Elektryka sprawna -Przystawka uszczelniona -elektrozawor nowy -olej nowy Wyczytalismy gdzies ze nieszczelnos moze byc gdzies w skrzyni, ale gdzie dokladnie szukac? Czy moze jeszcze cos innego moze być?
  9. Panowie. Ustawilem rozrząd na znakach i niby wszystko sie zgadza, ale zastanawia mnie pompa paliwa. Na kole zebatym od pompy paliwa jest 6 znakow ponumerowanych 1-6. Jak rozrząd jest ustawiony na wszystkich znakach to na pompie na ktorym powinno byc??? Umnie bylo na 5.
  10. Umnie niebyla demontowana, u poprzedniego wlasciciela raczej tez nie. Pompe przestawialem tylko na fasolkacha gdzie jest montowana pompa (ustawiana na słuch, chyba dobrze)
  11. Próba na bańke nic nie dała, tak samo. Jutro spróbuje z opalarka w kolektorze sącym.
  12. Case 1056 XL 1990r Model silnika 358. Pytanie do tych co robili ten silnik. Czy tuleje są wymienne? Jeśli tak czy są suche czy mokre?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj