Skocz do zawartości

Polecane posty

mateunia19    0

Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.

czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.

Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???

dzięki za rady....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

Po kazdym remoncie nalezy wyregolowac to co sie zmianialo i naprawialo bo nawet jesli rozkrecalismy cale podzespoly to i tak po ponowny przykreceniu bedzie inaczej wszystko chodzilo... Wina wg mnie moze byc wlasnie nie wyregolowanie pompy przez co silnik dostaje zła mieszanke... A jeszzcze sie spytam, dlugo chodzil ciagnik i kopcil na bialo czy chwile i zaraz go zgasiles??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

ciągnik po remoncie to kilka minut chodził. był zpalany trzy razy i chodził może po 5 minut, a kopci przy zapaleniu potem nie widać. delikatny dymek ale nie czarny tylko jasny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

talek48    0

a jaki to ciagnik jest? bo nie napisales...

Myslalem ze raz krotko chodzil..bo na bialo to mogl sie wypalac olej lub ropa jak mial nadmiar... tak jak w komarkach jak sie zrobilo zla mieszanke z nadmiarem oleju to kopcil na bialo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Jest to Ursus 385.

Pierwszy raz jak go paliłem to musiałem na popych zapalać bo nieszło go zapalić bo był zapowietrzony. i troszkę metrów musiał być szarpnięty żeby zapalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Za krótko chodził,a tak w ogóle to nie pal go po trochu tylko po zmontowaniu trzeba aby pochodził za pierwszym razem dłuższy czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Ciągnik po jakimkolwiek remoncie silnika powinien pracować dłuuuugi czas bez obciążenia tak aby wszystko mogło się ,,ułożyć" na wolnych obrotach żeby złapał temp. jak zapaliłeś go na kilka ninut to nawet nie wypalił oleju jaki się dostał do cylindrów, kolektora itd... daj mu ze2 godziny zeby się powoli dociarał i wtedy określisz czy dymi prawidłowo czy też są jakieś anomalie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Mam podobny problem też w C385 mianowicie jak chodzi chwile na wolnych obrotach to jak mu depne to wylatuje wielka chmura białego dymu z tłumnika chodził tak z 3 miesiace (teraz stoi) A zrobiło mi sie tak jak zaczeło mi wywalac uszczelkę pod głowicą , Sami ustawialismy zawory i nie zabardzo nam to wychodziło. W ferie bedzie mia robiony remont i zobaczymy co sie będzie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

chłopaki biały dym to brak sprężania a niebieski to bierze olej lub dostaje się do cylindrób przez głowicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
ciągnik po remoncie to kilka minut chodził. był zpalany trzy razy i chodził może po 5 minut, a kopci przy zapaleniu potem nie widać. delikatny dymek ale nie czarny tylko jasny.

Tak jak pisał @kombajn, odpal go, niech sie rozgrzeje i pochodzi jakiś czas na pusto. Potem stopniowo zwiększaj mu obciążenie w pracy przez pierwsze 50 mth, potem wymiana oleju i można normalnie pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Może być wszystko w porządku, po prostu pierścienie muszą się ułożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

dzisiaj odpaliłem go i pochodził sobie z 3 godzinki.... a nawet przejechałem się nim na pusto to nie kopci zbytnio, tylko przy dodawaniu gazu ujawnia się dym.... a jak pojechałem przejechać się i była górka to było ewidentnie widać chmurę dymu...

Ciśnienie oleju przy niskich obrotach 800-1000obrotach ciśnienie wynosi na pograniczu 2 atmosfer a przy 2000 obrotach są 4 atmosfery. Więc lepiej niż było przed remontem bo wtedy przy 800obrotach miałem ciśnienie może z 0.5 nie więcej, ale jak dołożę palca do tej gumowej rurki od odpowietrznika silnika co jest koło sprężarki to pojawia się olej na palcu i tak sobie myślę czy nie wlałem zbyt rzadkiego oleju silnikowego bo zastosowałem olej silnikowy do diesli ale taki co leje się do samochodów... może tego być wina....????

a jeśli bym za słabo głowicę dokręcił to jakie byłby oznaki??? nie ma żadnych wycieków spod uszczelki więc chyba dobrze głowicę dokręciłem ale wolę się zapytać..

zawory w głowicy były dwa nieszczelne i zostały wymienione, pozostałe zostały stare... a przed remontem dodam że nie kopcił..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jeżeli głowica była by słabo dokręcona to może być przedmuch do chłodnicy( bąbelki),wyciek,odma.

Dokręcenie głowicy 12-14 kgm (118-137 Nm(c 385)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

bąbelki mówisz ale to na rozgrzanym silniku czy na zimnym??

bo na rozgrzanym silniku jak zajrzałem to woda się ruszała w chłodnicy tak jakby lekko się gotowała ale woda była zimna....

i to może być wina że kopci na biało???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Sprawdź dokręcenie kluczem dynamometrycznym, jeżeli nie masz to można użyć ręcznej wagi takiej z hakiem. do klucza daj dźwignie długości 1 metra.ciągnij za koniec używając wagi z siłą 13kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

właśnie sprawdziłem i nie ma żadnych bąbelków w chłodnicy, żadnego oleju w chłodnicy ani wody w oleju.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Silnik zimny będzie dawał biały dym. przeprowadź docieranie na różnych obrotach (wolnych unikaj), sprawdź dlaczego nie zagrzewa się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

temperatura w silniku jest ok bo widać ze jak wpadnie wyższa temperatura to termostat się otwiera i spada temp do 75 stopni..... dziś chodził można powiedzieć ze lepiej niż godzinke na małych obrotach a też troszkę na wyższych tzn 2000tyś obrotach bo ajk jeździłem nim....

Był ciepły górka i ciągnik dymił na biało tylko ten dym to głównie wylatywał z tłumika ale z dołu bardziej bo przy masce bo mi tam taka rurka wychodzi z niego... a raczej otworek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

tam taka rurka wychodzi z niego... a raczej otworek...

Nie zrozumiałem z skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

no w tłumiku od spodu po wyjściu nad maską mam otwór, nie jest to jakaś dziura wypalona tylko otwór....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

Moim zdaniem jest to wina wtryskiwaczy ale można to bardzo łatwo sprawdzić .

 

Mianowicie na zapalonym silniku luzuj śrubę tak żeby paliwo wydostawało się na zewnątrz a nie do wtrysku (mówię o śrubie która dokręca rurkę znajdującą się między pompom a wtryskiwaczem, po prostu odcinaj dopływ paliwa do poszczególnych jeżeli po odcięciu któregoś z wtrysków praca ciągnika nie zmieni tonu to znaczy że wtryskiwacz jest do d...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

wtryskiwacze są nowe ale i tak sprawdzę bo to kilka sekund pracy a będzie można jeden wariant wyeliminować....

dzięki wielkie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez RometOgar200
      Witam jak myślicie dlaczego tak się stało jak na zdjęciu. Panewkę mi obróciło po 2 latach od remontu w kukurydzy. Olej ciągle był. Wał przy składaniu ładnie się obracał i trzymał ładne ciśnienie. Mam podejrzenie do tego ,że panewki mogły być jakieś wadliwe, bo nie było oryginalnych Ursusa i wziąłem jakieś tam Niemieckie. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby aż tak rozwarstwiło panewkę, 

    • Przez test
      jaka cena ursusa?
    • Przez pawells1994
      Witam, 
      Czy posiada ktoś instrukcję obsługi do Ursusa c 362 ?
      Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem tego rzadkiego egzemplarza i poszukuję paru rzeczy odnośnie budowy tego ciągnika. Gdyby ktoś posiadał  tą instrukcję bardzo proszę o wysłanie na e-mail za co z góry bardzo dziękuję/   dabkos1994@wp.pl
      Pozdrawiam
×