Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateunia19    0

Witam. Wlaśnie skończyłem remont Ursusa 385. Wymieniłem pierścienie, wszystkie wtryskiwacze, nieszczelność zaworów w głowicy i tak zauważyłem że po zapaleniu kopci na biało?? przed remontem przy zapaleniu kopcił na czarno.

czy to może być wina niewyregulowanych zaworów?? ustawiał mi znajomy mechanik co robi ciągniki ale zawsze nie ma czasu więc tutaj moje pytanie. Pompa wtryskowa była wyregulowana w lecie i teraz nic nie majstrowałem przy niej.

Czy może tak musi być za nim się wszystko nie zgra ze sobą...???

dzięki za rady....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Po kazdym remoncie nalezy wyregolowac to co sie zmianialo i naprawialo bo nawet jesli rozkrecalismy cale podzespoly to i tak po ponowny przykreceniu bedzie inaczej wszystko chodzilo... Wina wg mnie moze byc wlasnie nie wyregolowanie pompy przez co silnik dostaje zła mieszanke... A jeszzcze sie spytam, dlugo chodzil ciagnik i kopcil na bialo czy chwile i zaraz go zgasiles??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

ciągnik po remoncie to kilka minut chodził. był zpalany trzy razy i chodził może po 5 minut, a kopci przy zapaleniu potem nie widać. delikatny dymek ale nie czarny tylko jasny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

talek48    1

a jaki to ciagnik jest? bo nie napisales...

Myslalem ze raz krotko chodzil..bo na bialo to mogl sie wypalac olej lub ropa jak mial nadmiar... tak jak w komarkach jak sie zrobilo zla mieszanke z nadmiarem oleju to kopcil na bialo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Jest to Ursus 385.

Pierwszy raz jak go paliłem to musiałem na popych zapalać bo nieszło go zapalić bo był zapowietrzony. i troszkę metrów musiał być szarpnięty żeby zapalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Za krótko chodził,a tak w ogóle to nie pal go po trochu tylko po zmontowaniu trzeba aby pochodził za pierwszym razem dłuższy czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

aha no to jutro zostawię go na dłużej żeby pochodził. zobaczę wtedy co będzie się działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Ciągnik po jakimkolwiek remoncie silnika powinien pracować dłuuuugi czas bez obciążenia tak aby wszystko mogło się ,,ułożyć" na wolnych obrotach żeby złapał temp. jak zapaliłeś go na kilka ninut to nawet nie wypalił oleju jaki się dostał do cylindrów, kolektora itd... daj mu ze2 godziny zeby się powoli dociarał i wtedy określisz czy dymi prawidłowo czy też są jakieś anomalie ;)


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

Mam podobny problem też w C385 mianowicie jak chodzi chwile na wolnych obrotach to jak mu depne to wylatuje wielka chmura białego dymu z tłumnika chodził tak z 3 miesiace (teraz stoi) A zrobiło mi sie tak jak zaczeło mi wywalac uszczelkę pod głowicą , Sami ustawialismy zawory i nie zabardzo nam to wychodziło. W ferie bedzie mia robiony remont i zobaczymy co sie będzie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

chłopaki biały dym to brak sprężania a niebieski to bierze olej lub dostaje się do cylindrób przez głowicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
ciągnik po remoncie to kilka minut chodził. był zpalany trzy razy i chodził może po 5 minut, a kopci przy zapaleniu potem nie widać. delikatny dymek ale nie czarny tylko jasny.

Tak jak pisał @kombajn, odpal go, niech sie rozgrzeje i pochodzi jakiś czas na pusto. Potem stopniowo zwiększaj mu obciążenie w pracy przez pierwsze 50 mth, potem wymiana oleju i można normalnie pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Może być wszystko w porządku, po prostu pierścienie muszą się ułożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

dzisiaj odpaliłem go i pochodził sobie z 3 godzinki.... a nawet przejechałem się nim na pusto to nie kopci zbytnio, tylko przy dodawaniu gazu ujawnia się dym.... a jak pojechałem przejechać się i była górka to było ewidentnie widać chmurę dymu...

Ciśnienie oleju przy niskich obrotach 800-1000obrotach ciśnienie wynosi na pograniczu 2 atmosfer a przy 2000 obrotach są 4 atmosfery. Więc lepiej niż było przed remontem bo wtedy przy 800obrotach miałem ciśnienie może z 0.5 nie więcej, ale jak dołożę palca do tej gumowej rurki od odpowietrznika silnika co jest koło sprężarki to pojawia się olej na palcu i tak sobie myślę czy nie wlałem zbyt rzadkiego oleju silnikowego bo zastosowałem olej silnikowy do diesli ale taki co leje się do samochodów... może tego być wina....????

a jeśli bym za słabo głowicę dokręcił to jakie byłby oznaki??? nie ma żadnych wycieków spod uszczelki więc chyba dobrze głowicę dokręciłem ale wolę się zapytać..

zawory w głowicy były dwa nieszczelne i zostały wymienione, pozostałe zostały stare... a przed remontem dodam że nie kopcił..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jeżeli głowica była by słabo dokręcona to może być przedmuch do chłodnicy( bąbelki),wyciek,odma.

Dokręcenie głowicy 12-14 kgm (118-137 Nm(c 385)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

bąbelki mówisz ale to na rozgrzanym silniku czy na zimnym??

bo na rozgrzanym silniku jak zajrzałem to woda się ruszała w chłodnicy tak jakby lekko się gotowała ale woda była zimna....

i to może być wina że kopci na biało???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Sprawdź dokręcenie kluczem dynamometrycznym, jeżeli nie masz to można użyć ręcznej wagi takiej z hakiem. do klucza daj dźwignie długości 1 metra.ciągnij za koniec używając wagi z siłą 13kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

właśnie sprawdziłem i nie ma żadnych bąbelków w chłodnicy, żadnego oleju w chłodnicy ani wody w oleju.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Silnik zimny będzie dawał biały dym. przeprowadź docieranie na różnych obrotach (wolnych unikaj), sprawdź dlaczego nie zagrzewa się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

temperatura w silniku jest ok bo widać ze jak wpadnie wyższa temperatura to termostat się otwiera i spada temp do 75 stopni..... dziś chodził można powiedzieć ze lepiej niż godzinke na małych obrotach a też troszkę na wyższych tzn 2000tyś obrotach bo ajk jeździłem nim....

Był ciepły górka i ciągnik dymił na biało tylko ten dym to głównie wylatywał z tłumika ale z dołu bardziej bo przy masce bo mi tam taka rurka wychodzi z niego... a raczej otworek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

tam taka rurka wychodzi z niego... a raczej otworek...

Nie zrozumiałem z skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

no w tłumiku od spodu po wyjściu nad maską mam otwór, nie jest to jakaś dziura wypalona tylko otwór....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

Moim zdaniem jest to wina wtryskiwaczy ale można to bardzo łatwo sprawdzić .

 

Mianowicie na zapalonym silniku luzuj śrubę tak żeby paliwo wydostawało się na zewnątrz a nie do wtrysku (mówię o śrubie która dokręca rurkę znajdującą się między pompom a wtryskiwaczem, po prostu odcinaj dopływ paliwa do poszczególnych jeżeli po odcięciu któregoś z wtrysków praca ciągnika nie zmieni tonu to znaczy że wtryskiwacz jest do d...


Rolnictwo to nie tylko zawód jak wiele innych to tradycja, ideologia!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

wtryskiwacze są nowe ale i tak sprawdzę bo to kilka sekund pracy a będzie można jeden wariant wyeliminować....

dzięki wielkie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Sprzedam Ursusa C-360. Ciągnik zarejestrowany i ubezpieczony. Cały rok garażowany
      Posiada kabinę, komplet zaczepów, komplet obciążników.
      Od 15 lat w jednych rękach, przez ostatnie kilka lat używany sporadycznie.
      CENA: 16 000zł
      Lokalizacja: Wola Przybysławska, powiat Lubelski
      Dodatkowo sprzedam rozsiewacz do nawozu KOS, wóz konny, przyczepkę drewnianą.




    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez miles3147
      Witam. Jakie polecacie siedzenie do Ursusa 4514 kabina typ Komfort 07 Sokółka żeby pasowało bez żadnych przeróbek?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.