kaseton

zamienione korbowody

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaseton    10

Witam zawiozlem blok do centrowania i szlif walu i zmontowanie ukladu korbowo. Tlokowego. Wszystko jest ok tylko sa zamienione korbowody tzn korbowod poerwszego cylindra zamontowano na drugi a korbowod drugiego cylindra jest na pierwszym. I tak jakby ocieraly te korbowody o przeciwciezary walu ale krece walem to niby nie ociera ale nie wiadomo jak bedzie jak silnik bedzie pracowal. Jest taka bardzo mala szczelina nawet milimetra nie ma. Czy to przez to ze korby sa zamienione ? Czy musze to zamieniac? Ciagnik to c 330

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek7692    13

korbowody są takie same i nie powinno się nic dziać, no chyba że są krzywe, ale to powinno się okazać przy kątowaniu (o ile takie coś było robione)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Korbowody kompletne z stopka moga byc zamienione miejscami. Ale nie moga byc zamienione same stopki korbowodow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Może  obróciłeś  korbowody  w  tulei o  180  stopni? bo  sama  zamiana  miejscami , nie  ma  żadnego  znaczenia 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

mariuszd93, korby były zakładane w pomie i nie są odwórcone o 180stopni  tylko nie wiem czy jak silnik bd złożony czy nie bedą te korbowody ocierać o przeciwciężar, dodaje zdjęcie.(przerwe pomiedzy korbowodem a przeciwcięzarem widac po przyblizeniu) Na tym zdjęciu jest korbowód założony na drugim cylindrze który oryginalnie był na 1 cylindrze7106ac9e80ac97c2.jpg

 

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    408

Jak Ci to aż tak nie daje spokoju, to weź odkręć i zamień te korbowody razem z tłokami i pierścieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

a jak niema urządzenia do wmontowania tłoka z pierścieniami to co ma zrobić? Ostrożnie z podrzucaniem pomysłów...
może weź go przesuń na tym sworzniu i będzie po kłopocie...
jak pisali - jak jest wszystko proste to nic nie będzie się dziać. Z tego co poszesz to kręcisz wałem i nie ociera czyli jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Może to nie wina korbowodów tylko zamienione przeciw wagi na wale (wał był szlifowany)

Przyrząd do wkładania tłoka z pierścieniami " weź cienką blachę wygnij na wymiar tłoka tak aby końce się nie schodziły i były odgięte, za te odgięcia złap obcęgami i dociągaj, to spowoduje domknięcie pierścieni,pobijaj trzonkiem młotka i tłok wsuwa się do tulei,nie zapomnij dobrze podlać olejem dla poślizgu" cały przyrząd.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Nie ma znaczenia ,kolejność korbowodów.W trakcie szlifu wału ,szlifuje się również powierzchnię dla pierścieni dystansowych i zakłada grubsze . W skutek tego minimalnie wał przesunął się względem bloku,a w tym silniku jest na styk miedzy korbowodem a przeciwciężarem. Tez miałem taką sytuację ,że po pierwszym uruchomieniu przeciwciężar uderzał o korbowód.Zrobiłem w ten sposób ,że od innego wału dobrałem przeciwciężar o identycznej wadze,który miał przesunięte otwory mocujące tak, że zostawało więcej miejsca na korbowód.Silnik zrobił już ponad 2500 mtg i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

a jak niema urządzenia do wmontowania tłoka z pierścieniami to co ma zrobić? Ostrożnie z podrzucaniem pomysłów...

może weź go przesuń na tym sworzniu i będzie po kłopocie...

jak pisali - jak jest wszystko proste to nic nie będzie się dziać. Z tego co poszesz to kręcisz wałem i nie ociera czyli jest ok.

taka opaska kosztuje ze  30  zeta  - to po co kombinować?

 

https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjOwoKH1IDQAhUGkCwKHaAlCaoQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.narzedziak.pl%2Fneo-zaciskacz-do-pierscieni-tlokowych-50-125-mm-37d800.html&psig=AFQjCNE-CrcGXG94znKhfY1S0sbK9RM8ig&ust=1477852293766563

 

 

Na jakim sworzniu ty chcesz coś przesuwać?  o czym ty gadasz? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Na zdjęciu widać że jest możliwa zamiana przeciwwag.może tu jest problem.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sel    0

Albo można spróbować obrócić przeciwwagę, która jest zbyt blisko o 180 stopni. Przeciwwagi powinno się pozaznaczać przed odkręceniem ich do szlifu wału aby trafiły powtórnie na swoje miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

ale przeciwwagi rozkręcali przed szlifem w zakładzie pom i tam też skręcali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

albo może źle  zrobili osiowanie korbowodów i przez to się wydaje ze jest krzywo a tak naprawdę może być dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Witam, nic nie było zmieniane przeze mnie przy korbowodach. Silnik złożony i  ładnie pracuje i nie puka. teraz jest na dotarciu. Widocznie taki luz jest wystarczający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj