kaseton

zamienione korbowody

Polecane posty

kaseton    7

Witam zawiozlem blok do centrowania i szlif walu i zmontowanie ukladu korbowo. Tlokowego. Wszystko jest ok tylko sa zamienione korbowody tzn korbowod poerwszego cylindra zamontowano na drugi a korbowod drugiego cylindra jest na pierwszym. I tak jakby ocieraly te korbowody o przeciwciezary walu ale krece walem to niby nie ociera ale nie wiadomo jak bedzie jak silnik bedzie pracowal. Jest taka bardzo mala szczelina nawet milimetra nie ma. Czy to przez to ze korby sa zamienione ? Czy musze to zamieniac? Ciagnik to c 330

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek7692    11

korbowody są takie same i nie powinno się nic dziać, no chyba że są krzywe, ale to powinno się okazać przy kątowaniu (o ile takie coś było robione)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

myster    7

Korbowody kompletne z stopka moga byc zamienione miejscami. Ale nie moga byc zamienione same stopki korbowodow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Może  obróciłeś  korbowody  w  tulei o  180  stopni? bo  sama  zamiana  miejscami , nie  ma  żadnego  znaczenia 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

mariuszd93, korby były zakładane w pomie i nie są odwórcone o 180stopni  tylko nie wiem czy jak silnik bd złożony czy nie bedą te korbowody ocierać o przeciwciężar, dodaje zdjęcie.(przerwe pomiedzy korbowodem a przeciwcięzarem widac po przyblizeniu) Na tym zdjęciu jest korbowód założony na drugim cylindrze który oryginalnie był na 1 cylindrze7106ac9e80ac97c2.jpg

 

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    405

Jak Ci to aż tak nie daje spokoju, to weź odkręć i zamień te korbowody razem z tłokami i pierścieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    442

a jak niema urządzenia do wmontowania tłoka z pierścieniami to co ma zrobić? Ostrożnie z podrzucaniem pomysłów...
może weź go przesuń na tym sworzniu i będzie po kłopocie...
jak pisali - jak jest wszystko proste to nic nie będzie się dziać. Z tego co poszesz to kręcisz wałem i nie ociera czyli jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Może to nie wina korbowodów tylko zamienione przeciw wagi na wale (wał był szlifowany)

Przyrząd do wkładania tłoka z pierścieniami " weź cienką blachę wygnij na wymiar tłoka tak aby końce się nie schodziły i były odgięte, za te odgięcia złap obcęgami i dociągaj, to spowoduje domknięcie pierścieni,pobijaj trzonkiem młotka i tłok wsuwa się do tulei,nie zapomnij dobrze podlać olejem dla poślizgu" cały przyrząd.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    72

Nie ma znaczenia ,kolejność korbowodów.W trakcie szlifu wału ,szlifuje się również powierzchnię dla pierścieni dystansowych i zakłada grubsze . W skutek tego minimalnie wał przesunął się względem bloku,a w tym silniku jest na styk miedzy korbowodem a przeciwciężarem. Tez miałem taką sytuację ,że po pierwszym uruchomieniu przeciwciężar uderzał o korbowód.Zrobiłem w ten sposób ,że od innego wału dobrałem przeciwciężar o identycznej wadze,który miał przesunięte otwory mocujące tak, że zostawało więcej miejsca na korbowód.Silnik zrobił już ponad 2500 mtg i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

a jak niema urządzenia do wmontowania tłoka z pierścieniami to co ma zrobić? Ostrożnie z podrzucaniem pomysłów...

może weź go przesuń na tym sworzniu i będzie po kłopocie...

jak pisali - jak jest wszystko proste to nic nie będzie się dziać. Z tego co poszesz to kręcisz wałem i nie ociera czyli jest ok.

taka opaska kosztuje ze  30  zeta  - to po co kombinować?

 

https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjOwoKH1IDQAhUGkCwKHaAlCaoQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.narzedziak.pl%2Fneo-zaciskacz-do-pierscieni-tlokowych-50-125-mm-37d800.html&psig=AFQjCNE-CrcGXG94znKhfY1S0sbK9RM8ig&ust=1477852293766563

 

 

Na jakim sworzniu ty chcesz coś przesuwać?  o czym ty gadasz? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Na zdjęciu widać że jest możliwa zamiana przeciwwag.może tu jest problem.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sel    0

Albo można spróbować obrócić przeciwwagę, która jest zbyt blisko o 180 stopni. Przeciwwagi powinno się pozaznaczać przed odkręceniem ich do szlifu wału aby trafiły powtórnie na swoje miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

albo może źle  zrobili osiowanie korbowodów i przez to się wydaje ze jest krzywo a tak naprawdę może być dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    7

Witam, nic nie było zmieniane przeze mnie przy korbowodach. Silnik złożony i  ładnie pracuje i nie puka. teraz jest na dotarciu. Widocznie taki luz jest wystarczający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
    • Przez Arektoma
      Witam tak jak w tytule co może być przyczyną? 
      Same antares II 1997r. silnik chłodzony powietrzem na elektrycznym regulator obrotów. Faluje obrotami od 500-750 na biegu jałowym, po dodaniu gazu w zakres 1500 i więcej problem ustępuje. Wymienione i wyregulowane rozpylacze na nowe, zawory również ustawione co prawda nie wiem jaki powinna być wartość ustawienia zaworów ale ustawiłem 0.35mm na zimnym wszystkie równo. Pompka zasilająca paliwo sprawdzona oraz wyczyszczona. Odpala po 2-3 obrotach rozrunika za każdym razem czyli moim zdaniem normalnie. Jest mała zależność jak był mróz tak około minus 7 to falowanie było zdecydowanie mniejsze a jak złapał lekko wyższa temp. To wracał do zakresu jak pisałem wcześniej. Błagam pomocy 😉
    • Przez Nasters
      Witam ustawiał ktoś może luz zaworowy w włoskim silniku 6T stosowanym w deutz oraz same i lamborghini ??
      Model: LAMBORGHINI 1060
      Jaka kolejność ??
      ile luzu ??
      Proszę o odpowiedzi
      Z góry Dzięki 
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.