kaseton

zamienione korbowody

Polecane posty

kaseton    4

Witam zawiozlem blok do centrowania i szlif walu i zmontowanie ukladu korbowo. Tlokowego. Wszystko jest ok tylko sa zamienione korbowody tzn korbowod poerwszego cylindra zamontowano na drugi a korbowod drugiego cylindra jest na pierwszym. I tak jakby ocieraly te korbowody o przeciwciezary walu ale krece walem to niby nie ociera ale nie wiadomo jak bedzie jak silnik bedzie pracowal. Jest taka bardzo mala szczelina nawet milimetra nie ma. Czy to przez to ze korby sa zamienione ? Czy musze to zamieniac? Ciagnik to c 330

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarek7692    11

korbowody są takie same i nie powinno się nic dziać, no chyba że są krzywe, ale to powinno się okazać przy kątowaniu (o ile takie coś było robione)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

myster    7

Korbowody kompletne z stopka moga byc zamienione miejscami. Ale nie moga byc zamienione same stopki korbowodow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Może  obróciłeś  korbowody  w  tulei o  180  stopni? bo  sama  zamiana  miejscami , nie  ma  żadnego  znaczenia 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    4

mariuszd93, korby były zakładane w pomie i nie są odwórcone o 180stopni  tylko nie wiem czy jak silnik bd złożony czy nie bedą te korbowody ocierać o przeciwciężar, dodaje zdjęcie.(przerwe pomiedzy korbowodem a przeciwcięzarem widac po przyblizeniu) Na tym zdjęciu jest korbowód założony na drugim cylindrze który oryginalnie był na 1 cylindrze7106ac9e80ac97c2.jpg

 

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    403

Jak Ci to aż tak nie daje spokoju, to weź odkręć i zamień te korbowody razem z tłokami i pierścieniami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    332

a jak niema urządzenia do wmontowania tłoka z pierścieniami to co ma zrobić? Ostrożnie z podrzucaniem pomysłów...
może weź go przesuń na tym sworzniu i będzie po kłopocie...
jak pisali - jak jest wszystko proste to nic nie będzie się dziać. Z tego co poszesz to kręcisz wałem i nie ociera czyli jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Może to nie wina korbowodów tylko zamienione przeciw wagi na wale (wał był szlifowany)

Przyrząd do wkładania tłoka z pierścieniami " weź cienką blachę wygnij na wymiar tłoka tak aby końce się nie schodziły i były odgięte, za te odgięcia złap obcęgami i dociągaj, to spowoduje domknięcie pierścieni,pobijaj trzonkiem młotka i tłok wsuwa się do tulei,nie zapomnij dobrze podlać olejem dla poślizgu" cały przyrząd.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    57

Nie ma znaczenia ,kolejność korbowodów.W trakcie szlifu wału ,szlifuje się również powierzchnię dla pierścieni dystansowych i zakłada grubsze . W skutek tego minimalnie wał przesunął się względem bloku,a w tym silniku jest na styk miedzy korbowodem a przeciwciężarem. Tez miałem taką sytuację ,że po pierwszym uruchomieniu przeciwciężar uderzał o korbowód.Zrobiłem w ten sposób ,że od innego wału dobrałem przeciwciężar o identycznej wadze,który miał przesunięte otwory mocujące tak, że zostawało więcej miejsca na korbowód.Silnik zrobił już ponad 2500 mtg i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

a jak niema urządzenia do wmontowania tłoka z pierścieniami to co ma zrobić? Ostrożnie z podrzucaniem pomysłów...

może weź go przesuń na tym sworzniu i będzie po kłopocie...

jak pisali - jak jest wszystko proste to nic nie będzie się dziać. Z tego co poszesz to kręcisz wałem i nie ociera czyli jest ok.

taka opaska kosztuje ze  30  zeta  - to po co kombinować?

 

https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=0ahUKEwjOwoKH1IDQAhUGkCwKHaAlCaoQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.narzedziak.pl%2Fneo-zaciskacz-do-pierscieni-tlokowych-50-125-mm-37d800.html&psig=AFQjCNE-CrcGXG94znKhfY1S0sbK9RM8ig&ust=1477852293766563

 

 

Na jakim sworzniu ty chcesz coś przesuwać?  o czym ty gadasz? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Na zdjęciu widać że jest możliwa zamiana przeciwwag.może tu jest problem.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sel    0

Albo można spróbować obrócić przeciwwagę, która jest zbyt blisko o 180 stopni. Przeciwwagi powinno się pozaznaczać przed odkręceniem ich do szlifu wału aby trafiły powtórnie na swoje miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

albo może źle  zrobili osiowanie korbowodów i przez to się wydaje ze jest krzywo a tak naprawdę może być dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    4

Witam, nic nie było zmieniane przeze mnie przy korbowodach. Silnik złożony i  ładnie pracuje i nie puka. teraz jest na dotarciu. Widocznie taki luz jest wystarczający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursus-moc
      witam stosowla to ktos pomaga to co http://www.olejarz.pl/dodatki-do-oleju/140-cerazer-do-silnika-maszyn-rolniczych-cs-a.html
    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez kacper2365
      Witam chciałbym zamontować do esioka s7 chyba to jest es 301 rozrusznik jaki do tego wieniec ile on ma w środku mm albo może z czego by pasował najlepiej jest zamontować na kole zamachowym czy coś na korbie niemuwie że wieniec na korbie nie ale coś by szło zamontować na korbie?
      Ale po za tym chodzi mi o jakiś wieniec albo z fiata 126p albo 125p czy ze skody czy coś w tym stylu jakby ktoś mógł to by dał namiary na te części do esioka wieniec i tłumik gdzie można kupić takie części niech ktoś poda strone z gury dzięki i pozdrawiam.
       
    • Przez smerfeta117
      Witam. Moj zetorek 5245 gdy ruszam np z miejaca do 1500 obr na minute silnika brakuje mu mocy gdy dojdzie do okolo 1500 czuć jak by poprostu,,włączyło się turbo" i później chodzi silnik idealnie i ma moc . Na wolnych obraotach slychac jak nie pracuje równo na 3 tłoki. (Tak jak by mu brakowało paliwa)Co może być przyczyną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.