kondziu123

Hamulce Ares 720

Polecane posty

kondziu123    3

Witam mam problem z hamulcami w aresie mimo że wciskam pedał hamulca to ciągnik nic nie hamuje , pedał ma trochę oporu ale dochodzi do samego końca, płyn hamulcowy widzę że w zbiorniczku jest, ręczny też działa, tak się zastanawiam co się dzieje a może posiada ktoś jakiś schemat odnośnie budowy układu hamulcowego w tym typie ? Z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Mam starszą Renię (921-4 S) i nie jestem mechanikiem, ale coś mogę doradzić. Jeśli układ nie jest zapowietrzony (odpowietrza się jak w każdym aucie) to wg. mnie na 95% to pompka hamulcowa a dokładnie uszczelniacz na tłoczku po prostu przepuszcza nie tworząc odpowiedniego ciśnienia. Gdzie ta pompka znajduje się u Ciebie dokładnie nie wiem - zapewne pod podłogą kabiny. Powinny z niej wychodzić dwa przewody hamulcowe (rurki) do dwóch cylinderków kół tylnych. Hamulec ręczny bedzie działał niezależnie od głównego.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

no właśnie muszę trochę posprawdzać czy nie są zapowietrzone, bo jak rozepnę pedały i wcisnę prawy to prawy hamulec jest, lewego nie ma wcale,ale jak najpierw wcisnę lewy to później prawego nie ma tak samo jak przzyjednoczesnym wciśnięciu obu pedałów, jedyne co wiem o tych hamulcach to że są kąpane, i są wspomagane hydraulicznie,jutro spróbuję może ta lewa strona jest po prostu zapowietrzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W takim razie możesz wykluczyć już jedną rzecz a mianowicie zużyte tarcze hamulcowe. :)