krzysztofgru1

Renault Ares 550 rx

Polecane posty

Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    151

Na rurce która idzie od orbi. do pokrywy z elektrozaworami (zasilanie) chyba jest trójnik z zaślepką. Może też w miejscu czujnika ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To raczej coś z elektryką bo ciśnienie jest w normie. Ptaszyna masz może opis bezpieczników w kabinie bo u mnie niema tej klapki z opisem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    301

mógłbym prosić o fotkę z opisami elektrozaworów który od czego jest -ciagnik  renault 550rx, byłbym bardzo wdzięczny.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151
11 godzin temu, krzysztofgru1 napisał:

To raczej coś z elektryką bo ciśnienie jest w normie. Ptaszyna masz może opis bezpieczników w kabinie bo u mnie niema tej klapki z opisem. 

Mam, jutro postaram się wstawić.

4 godziny temu, janczar810 napisał:

mógłbym prosić o fotkę z opisami elektrozaworów który od czego jest -ciagnik  renault 550rx, byłbym bardzo wdzięczny.  

Elektrozawory patrząc od dołu 1-żółw/zając, 2-napęd, 3-blokada, 4-WOM, 5-hamulec WOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    301

W celu sprawdzenia elektrozaworu mogę go bez,zadnego problemu podmienić tj. Elektrozawor od napedu z elektrozaworem żółw/zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem w moim ciągnik nie ustępuje, w sobotę pojechałem nim w pole z plugiem i po kilkunastu minutach znowu przestały działać półbiegi oraz żółw-zając, na szczęście skrzynia zablokowała się na zającu i czwartym półbiegu więc mogłem kontynuować pracę i po jakichś 20minutach wszystko wróciło do normy i do końca dnia wszystko super działało, dzisiaj pojechałem z agregatem i scenariusz się powtórzył. Czy czujnik temperatury oleju w skrzyni może mieć z tym coś wspólnego - w schowku znalazłem cztery stare czujniki a ten który jest zamontowany też nie wygląda najlepiej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez matimariusz
      Witam. Rozebrałem sprzęgło w renault 113.14 i nie zwróciłem uwagi jaki jest kierunek tarczy sprzęgła. Tą dłuższą częścią flanszy do koła zamachowego czy do skrzyni biegów?
    • Przez spirit01
      Witam mam problem z Renault podczas zmiany biegu na 4 ciągnik  zaczął się dławic i zgasł próbowałem odpowiedszyc nic to nie dało ponieważ na wtryskach nie ma paliwa na pompce jest na wtryskach już nie  czy jest to oznaka końca pompy paliwowej ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.