krzysztofgru1

Members
  • Ilość treści

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

11 obserwujących

O krzysztofgru1

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 01.02.1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    wielkopolska
  • Zainteresowania
    cięcie , gięcie i spawanie czyli ogólnie wszystko co związane z mechaniką i majsterkowaniem ;)

Ostatnio na profilu byli

3442 wyświetleń profilu
  1. Problem w moim ciągnik nie ustępuje, w sobotę pojechałem nim w pole z plugiem i po kilkunastu minutach znowu przestały działać półbiegi oraz żółw-zając, na szczęście skrzynia zablokowała się na zającu i czwartym półbiegu więc mogłem kontynuować pracę i po jakichś 20minutach wszystko wróciło do normy i do końca dnia wszystko super działało, dzisiaj pojechałem z agregatem i scenariusz się powtórzył. Czy czujnik temperatury oleju w skrzyni może mieć z tym coś wspólnego - w schowku znalazłem cztery stare czujniki a ten który jest zamontowany też nie wygląda najlepiej.
  2. Od czego jest przekaźnik w lewej kolumnie trzeci od góry? U mnie go niema.
  3. To raczej coś z elektryką bo ciśnienie jest w normie. Ptaszyna masz może opis bezpieczników w kabinie bo u mnie niema tej klapki z opisem.
  4. Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic?
  5. Nie żebym straszył ale to mogą być objawy kończącej się pompy hydraulicznej, spróbuj jednocześnie jechać na dowolnym biegu kręcić kierownicą i używać podnośnika, jak Ci zerwie jazdę to raczej będzie zużyta pompa. Trzeba będzie pomierzyc ciśnienia na hydraulice. Przy zapchanym filtrze świeci czerwona kontrolka na desce rozdzielczej.
  6. Zdejmujesz pokrywę bloku zaworów i w jej miejsce montujesz inną, taką z trzema wyjściami na przewody hydrauliczne (zasilanie powrót i LS) . Ja tej płyty nie dostałem z ładowaczem - sam ją sobie dorobiłem
  7. Miałem przez dwa lata 845xl plus z 93r, byłem mega zadowolony, kabina cicha, ogrzewana, widoczność bardzo dobra, skrzynia z jednym półbiegiem zalanczanym dźwignią, miałem zamontowanego tura emili który bez problemu dźwigał 1700kg, zimą poniżej - 10' trochę ciężko palił ale za to ładnie gasł 😉, bardzo oszczędny w paliwie a co najważniejsze nie miałem najmniejszej usterki. Ogólnie polecam - świetne maszyny.
  8. Witam, wczoraj kupiłem Renault Ares 550rx i już są pierwsze problemy z nim. Otóż ciągnik jak jest zimny to działa normalnie tzn. Biegi chodzą dość cieżko ale żółw zając i cztery półbiegi działają bez problemu. Problem pojawia się po kilku minutach pracy - skrzynia blokuje się na którymś półbiegu z reguły 4 i nie idzie przełączyć z żółwia na zająca i odwrotnie. Znika też blokada mostu i nie działa wom. Podnosnik i tur działają normalnie. Czy ktoś zna powód takich objawów? Zamówiłem nowe filtry może to pomoże.
  9. krzysztofgru1

    Case 5120

    Znajomy ma case 5150 i ma z nim mały problem , otóż gdy go odpala po dłuższym postoju to ciągnik nie chce jechać i świeci się pomarańczowy trybik . wystarczy że go zgasi i zapali ponownie i wszystko wraca do normy - ciągnik jeździ normalnie . Ma ktoś jakieś podejrzenia co to może być ?
  10. krzysztofgru1

    Case 5120

    Może wystarczy dobrze wyczyścić i dogiąć styki w kostce .
  11. krzysztofgru1

    Case 5120

    No kolego vroobel - chylę czoło - skąd wiedziałeś gdzie szukać , przerabiałeś już coś takiego ? Pod kulkę wpadł opiłek i podnośnik zwariwał . Wielkie dzięki za podpowiedź .
  12. krzysztofgru1

    Case 5120

    Odpada , po przestawieniu dźwigni na podnoszenie i po ruszaniu dźwigniami od wyjść zewnętrznych podnosi pod obciążeniem po parę centymetrów i utrzymuje maszynę podniesioną więc tłok i uszczelnienia są sprawne . dzisiaj zaóważyłem że nie idzie też rozłączyć wałka wom . Może to ma jakiś związek ?
  13. krzysztofgru1

    Case 5120

    Właśnie że wszystko działa poprawnie i z kabiny i z błotników tylko podnośnik niema siły .
  14. krzysztofgru1

    Case 5120

    Witam , mam kolejny problem z moim case 5140 , otóż w trakcie prac polowych przestał działać mi podnośnik , na pusto działa aż miło ale pod obciążeniem nie ma wógóle siły , słychać tylko syczenie . Ciągnik posiada ładowacz czołowy który podnosi bez problemu 1,5T , ciągnik normalnie jeździ zmienia półbiegi a na tylnych wyjściach tłoczy 190bar , wygląda to tak jakby pompa nie dostawała sygnału od podnośnika że ma wytworzyć większe ciśnienie . Może ktoś coś takiego przerabiał już w swoim Case ? A może ktoś zna jakiegoś magika od Hydrauliki z Wielkopolski ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj