karol2306

Members
  • Ilość treści

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

2 obserwujących

O karol2306

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

5578 wyświetleń profilu
  1. Ok dzieki. Gdzie zamawiales zamienniki simeringow bo szukalem na necie i nie ma zabardzo gdzie dostac
  2. Dzięki za odp. Wymieniałeś u siebie??? Ciężko wyciągnąć starą tuleje?? Jakieś wskazówki?
  3. Witam Przymierzam sie do wymiany tulei podnośnika. Poniżej foto. Pytanie da was czy ktoś to robił??? Da rade to wymienić po zdjęciu ramienia i simeringa czy trzeba rozbierać cały tył?
  4. Hej Troche dawno temat byl zalożony ale mam takie same objawy co zalozyciel tematu. Chodzi o glosna prace podczas ruszania ze sprzegła... Ktos coś moze mial podobnego u siebie?
  5. A ruszasz z rewersu bez sprzęgła czy ze sprzęgłem??
  6. I jak działa po regeneracji i na czym dokładnie polegała?? Wymianie sprężyn czy coś więcej??
  7. Witam Wymontowałem tłumik drgań i muszę go wymienić. Czy jest ktoś z forumowiczów kto to już wymieniał i podpowie na jaki wymienił?? Czy oryginał czy zamiennik? Znalazłem zamiennik niby firmy LUK ale spawy na zdjęciu są takie jakieś "słabe". Boje się że nie wytrzymają obciążenia u puszczą podczas pracy..
  8. Posiada ktoś katalog czesci do MF 27/dronninborg d7000??? Potrzebuje nr paska który napedza tryjer
  9. Dokładnie. Orginalna amortyzacja wychodzila jako opcja i pewnie za dopłata. Mi początkowo wyliczyli pojemnosc 0.35 lecz wogóle nie zdalo to egzaminu. Dopiero po konsultacji z serwisem zmienilem na wiekszy. Teoretycznie amortyzacja potrzebna najbardziej przy dużych obciązeniech zeby zapobiec uszkodzenia tuza. Przy malym sprzecie prawdopodobieństwo uszkodzenia jest mniejsze. Chociaz jak pisalem wczesniej przy opryskiwaczu 1t moze tego niezauważyłem ale jak zaleje go do pełna to bedzie 2,5t także powinno byc wtedy ok. Zobaczymy
  10. W orginalnej instalacji nie ma hydroakumulatora. Tak jak pisalem wczesniej odczytuje nacisk na sworznie i upuszcza cięgna. Ja rozwiązalem w inny sposob. Wpiołem się w instalacje podnośnika ,, w trojnik przy rozdzielaczu,, i dalem przewód do hydroakumulatora z zaworem. Pojemność to 1.4l a cisnienie 100bar. Pod agregat 2,5t jest ok lecz do czegos mniejszego np. opryskiwacz około 1t jest troszke twardo tzn trzeba by upuścicć troszke azotu ale czy dalej z agregatem bedzie ,,miękko,, to już metoda prob i błędów a gdyby trzeba było dobić azotu to nie mam gdzie.
  11. Amortyzacja zrobiona 😀 czas na testowanie ale ze wstępnych testów jest OK Ehr nie dobija jak wspomniał kolega "Grego" a agregat o wadze 2.5t elegancko "pływa". Od serwisu uzyskałem info o oryginalnej instalacji i polega ona na odczytywaniu obciążenia z dolnych sworzni i upuszczaniu ciśnienia na poczet amortyzacji.
  12. Cześć W swoim Mx nie mam fabrycznej amortyzacji tylnego tuza. Ostatnio urwałem wieszak i znalazłem temat dotyczący zastosowania hydro-akumulatora w układzie podnośnika tak aby podnośnik miał funkcje "pływania". Przerabiał to ktoś u siebie? Ewentualnie ktoś się może orientuje jakiej pojemności trzeba zastosować hydro-akumulator tak aby działało to poprawnie??
  13. Dzisiaj byłem na kontroli w polu. Oceńcie sami czy coś z tego będzie i ciągnąć to dalej :
  14. siałem wszedzie na takich samych ustawieniach siewnika także raczej nie jest za głęboko
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.