Skocz do zawartości

Ares 540 rz szarpanie przy zmianie podbiegów


Mateusz237

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie Renault Aresa 540 rz 2000rok z rewersem elektrohydraulicznym skrzynia 4 biegi i 4 półbiegi 3 zakresy żółw zając ślimak. Problem polega na tym że nie zależnie od temperatury oleju skrzyni biegów szarpią półbiegi , ruszanie z rewersu i ze sprzęgła przy lewarku płynne bez szarpnięć był wymieniany hydroakumlator, Ostatnia sytuacja odpalam ciągnik jadę półbiegi bardzo ładnie zmieniają bez żadnych szarpnięć po około 3 godzinach pracy gaszę Ciagnik odpalam i znowu szarpią półbiegi. Jaka może być przyczyna gdzie szukać rozwiązania? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Michał8201
      Witam ,jak wyżej napisane renault 550 rx problem polega na tym że przy zmianie polbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie i z 3 na 4 znowu brak reakcji, czy ktoś może coś pomóc bo podobno może mieć tylko 2 półbiegi.
    • Przez johenek
      Witam
       
      Koledzy mam problem z wyjęciem cylindrów z ciągnika Renault 103-54 z silnika MWM TD226-4. Cylindry muszą ocaleć ponieważ będą one założone ponownie, gdyż są one prawie nowe(zaledwie przepracowały 160mth). Ja próbowałem przez deskę wybić młotkiem ale niestety nie chcą nawet drgnąć
      Ja myślę nad jakimś ściągaczem tylko nie wiem jak on by miał wyglądać :unsure:
      Zależy mi na czasie bo ciągnik stoi rozebrany pod chmurka i deszcz pada na rozebrany silnik i nie chce aby zardzewiały cylindry bo szkoda ich bo są prawie nowe i oryginalne.
    • Przez Patryk223
      Witam czy może ktoś wie czy jest vin do renault 94 i gdzie go szukać 
    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich, 
      Przygotuję się do remontu silnika mojej renówki 103.54. Jest tam silnik MWM turbo TD 226-4 R185. Objawy są takie,  że pali coraz więcej oleju, już na dolewki 10l na sezon nie starcza. Po odpaleniu zimnego chmura białego dymu. Tak ogólnie pracuje dobrze, zdarza się,  że gdy jest mocno rozgrzany przy temp. otoczenia powyżej 25 stopni i np orce pod rzepak potrafi mignąć kontrolka oleju na wolnych obrotach,  np przy ruszniu jak obroty spadną.
      Z tego co się zorientowałem to tuleje w tym silniku są suche. Planuje ściągnąć głowicę,  zobaczyć stan tulei, tłoka,  pierścieni i przy okazji korbowodów. Czytałem też,  że przy takich objawach mogą być zużyte same głowice.
      Chciałem się poradzić,  czy da radę wymieć tuleje, bez wyciągania silnika? Mechanik twierdzi że przy takich tulejach powininny być wyrównane/rozwiercone otwory w bloku i dopiero zamówione tuleje pod ten wymiar i następnie wciśnięciu honowane na wymiar pod tłok.
      Czy ktoś może wymieniał tuleje w takim silniku w oryginalnym wymiarze że np po wciśnięciu nie wymagają honowania?
      Przy mokrych nie byłoby problemu.


    • Przez Dawid317555
      Witam mianowicie jak w temacie w Renault ares 540rx swieci się cały czas kontrolka od temperatury oleju w skrzyni jaka może być przyczyna ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v