Marcin1987

Odpalanie Mtz-a zimą

Polecane posty

Skoczek1994    441

Ja kupiłem na ta zimę grzałkę, z tego co podali na opakowaniu termostat ma ustawiony na 70 stopni. A po 20 minutach grzania, to ręki za długo na niej nie przytrzyma, bo jest bardzo ciepła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Moja też ma bodajże 70'C na niebieskiej pokrywce, ręki nie potrzymasz na niej. Grzeje tak, że zegar pokazuje nawet 40-50'C.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Rozbierałem starą, to na termostacie jest wybite 60*C Robiłem testy, zalałem zimną wodą, grzałka takiej mocy w tak małym zbiorniku potrzebuje ok 3 minut bez obiegu żeby wyłączyć termostat, ale woda jest bliska wrzenia zanim temperatura przejdzie przez blachę.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekmtz    25

Panowie mam pytanie czy grzałka płynu bedzie spełniała swoją funkcje w silniku w którym nie ma termostatu to znaczy czy bedzie krążył obieg jeszcze przez chłodnice?. Czy musze najpierw jednak założyc termostat do silnika bo ogólnie jeżdze bez termostatu tylko zasłaniam mu czasem żaluzje bo jak miałem termostat to ciągle jakieś były kłopoty albo sie nie otwierał i gotował albo wcale nie działał. Jakby coś to musze kupić taki jak w  belarusie z kolankiem bo stary typ tylko badziew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W przyszłości wymień na termostat nowego typu a teraz póki go nie masz możesz założyć grzałkę. Ona jest umieszczona w samym tyle bloku więc nawet jeśli coś ciepłego płynu ucieknie do chłodnicy to pierwsze musi rozgrzać blok.

  • Thanks 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
    • Przez Karolek132
      Witam mam problem z belarusem wtryski nowe pompa po zrobieniu a na zimnym ciężko odpalić. Czy pampę przestawić o ząbek 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj