Marcin1987

Odpalanie Mtz-a zimą

Polecane posty

Bolo77    0

Suszarka podgrzewalem chlodnice i kranik az puscilo. 

A powiedzcie gdzie jest czujnik temperatury wody bo jak zmniejszyłem mu obroty to temp. Skoczyla do 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    37

W głowicy nad rozrusznikiem od góry wkrecana,  taka mosiężna śruba z z końcówka męska  albo oczko ze śrubka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jahooo    1455

To jest włącznik pompy hydrauliki. Pod nim w zbiorniku od dołu masz korek do spuszczenia oleju, jakbyś kiedyś potrzebował.

Do góry dźwignia - pompa włączona, na dół - wyłączona. Ja jak nie potrzebuję w zimie to wyłączam - łatwiej kręci rozrusznik. Wałek WOM też odłączam dźwignią pod siedzeniem.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

A czy moglby ktos z was zrobic mi zdjecie tej dzwigni od podnośnika ktora znajduje sie przy siedzeniu w pozycji stop, gdyz nie moge tego wyczuc zeby zalaczyc ta dzwignie przy kierownicy. A tej dzwigni przy siedzeniu jak uzywam to podnosnik sam mi opada.  

 

 

Albo moze ma ktos kompletne naklejki wewnątrz kabiny i moglby wrzucic ich fotki 

Edytowano przez Bolo77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
1 godzinę temu, Bolo77 napisał:

A czy moglby ktos z was zrobic mi zdjecie tej dzwigni od podnośnika ktora znajduje sie przy siedzeniu w pozycji stop, gdyz nie moge tego wyczuc zeby zalaczyc ta dzwignie przy kierownicy. A tej dzwigni przy siedzeniu jak uzywam to podnosnik sam mi opada.  

 

 

Albo moze ma ktos kompletne naklejki wewnątrz kabiny i moglby wrzucic ich fotki 

postaram się jutro jak nie zapomnę (dziś już ciemno) porobić foto tej dzwigni i naklejek albo zrobie film z całej kabiny co jak i gdzie choc nie wiem czy już zbyszek takiego nie nagrła kiedyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

to i tak na niewiele sie zda ,wystarczy że bedzie inaczej wyregulowana na cięgiełku i kiszka ,ani opis ani zdj nie pomoże

,to chyba metoda prób i błędów szybciej bedzie 

u mnie stop jest gdy dźwignia odbije od skrajnie wychylonego do tylu ,

od tego punktu podnoścnik zaczyna reagować na opuszczanie po ok 2-3cm przesunięcia do przodu ,czyli zakres STOPu dość spory ,jednak nie dziala w tym monecie dźwignia przy kierownicy ,

działa tylko wraz z wychylona na max do tyłu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

Próbowałem Dzis  z dzwignia przy siedzeniu na maxa do tylu ale mimo to  nie moglem zalaczyc tej przy kierownicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    869
no dobra te 3 dzwignie od prawej 1 tylne wyjscia 2 wyjscia z przodu po prawej 3 wspomaganie podnosnika a gdzie wyjscia po lewej stronie z przodu ?

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
2 minuty temu, robi57362 napisał:

no dobra te 3 dzwignie od prawej 1 tylne wyjscia 2 wyjscia z przodu po prawej 3 wspomaganie podnosnika a gdzie wyjscia po lewej stronie z przodu ?

Lewe wyjscia przednie i tylne są połączone razem 2 to wyjścia przednie prawe a 3 to podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    274
Tak, tylko w rocznikach 96 i wyżej już było inaczej

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    869
to u mnie jest chyba inaczej 99r bo kiedys prubowalem ta wajcha najblizej kierownicy wspomagac podnosnik i w zadnym polozeniu nic nie pomagalo

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
14 minut temu, robi57362 napisał:

to u mnie jest chyba inaczej 99r bo kiedys prubowalem ta wajcha najblizej kierownicy wspomagac podnosnik i w zadnym polozeniu nic nie pomagalo

wajcha od dzwi a nie od kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    224
To wspomaganie podnośnika to może na takiej zasadzie że regulator już nie domyka dobrze zaworu przelewowego a ruszenie dźwignią przy kierownicy powoduje jego zamknięcie i dlatego podnośnik lepiej podnosi nawet w układach gdzie rozdzielacz jest tylko od wyjść zewnętrznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1455

Część ciągników nie miała sterowania podnośnikiem przy kierownicy tylko trzy niezależne wyjścia hydrauliki. A podnośnik tylko przy siedzeniu.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

Normalnie jeśli kraniki są drożne to węża zdejmować nie trzeba.  Jeśli zamarzła ci woda w bloku to grzałka nic nie da bo woda nie krąży. To tak samo jak byś ją bez płynu załączył z nadzieją że silnik rozgrzeje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

Znowu masz rację, zastanawiałem się czemu w  grzałce rurka jest dzielona na pół i teraz już wiem.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

He he  żeby wymusić w grzałce cyrkulację. Zimna woda jest cięższa więc wpływa  dołem w miejsce ciepłej która lżejsza ucieka sobie górną częścią do bloku i głowicy.  Nie trzeba pompek srompek chodzi sobie elegancko. 

  • Thanks 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

Panowie czy u was po zalaczeniu grzalka robi sie ciepla jesli sie ja dotknie.  U mnie po 20 paru minutach pracy byla zimna przy dotyku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

To u mnie cos nie tak bo jest zimna. A ostatnio jak jezdzilem to byla ciepla podczas jazdy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

Dziwne. Wygląda na to że nie działa. Upewnij się jeszcze i reklamacja.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Komdziu506
      Witam wszystkich. Piszę do was bo mam problem z podnisnikiem w mtzcie:) Otóż ciągnik kupiony był z 6 lat temu i od momentu zakupu nie działa ani regolacja siłowa ani pozycyjna tzn. Podnosi tą dźwignią przy siedzeniu ale nie chce opuścić w regulatorze znienialem ręczni pozycje i nic nie dało. I mam do was pytanie czy rozdzielacz pod kierownicą może nie współpracować z tym regulatorem ponieważ był zmieniony na nowy zaeaz po zakupie ciągnika? Z góry dziękuję
    • Przez arni251
      Witam jak w temacie nie ładuje mi jednego aaku i pali sie ciągle kontrolka ładowania. Na oko wszystko jest w porządku mtz ma 4 lata i nic nie było grzebane w elektryce. Jak to sprawdziś co to może być???
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez darkowe1
      Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj