Marcin1987

Odpalanie Mtz-a zimą

Polecane posty

LTZ55a    106

Ja tradycyjnie odrobinę czarnego silikonu.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    274
To zwykłe uziemienie wsadzasz pod śrubę mocującą do bloku

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robi57362    869
ja dopuki nie zaczolem smaarowac wszystkich uszczelek silikonem nie moglem pozbyc sie wyciekow a teraz co juz bylo rozbierane to suche

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    37

Panowie a co da  ten podłączony kabelek jak ciągnik stoi na gumach , powiem być jakiś styk żelaza z podłożem aby uziemienie zdawało egzamin, chyba że się mylę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1455

Jeśli grzałka dostanie przebicia, to po dotknieciu do ciągnika ty będziesz uziemieniem. Jak podłączysz kabel zerowy do ciągnika, a poprzez trzyżyłowy przedłużacz do gniazdka z uziemieniem, w przypadku przebicia grzałki powinno wywalić zabezpieczenia.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

W  gumowych butach Ty też będziesz uziemieniem jak ten ciągnik.  Musiałbyś założyć buty antyelektrostatyczne które wprowadziły by pewną  rezystancję między stopami a podłożem. :D

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

Panowie jeszcze jedno pytanko. Przy kierownicy z prawej strony mam 3 dzwignie moze ktos mi dokładniej wytłumaczyć do czego one służą.  Ciągnik jest z 95roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

to są dzwignie od hydrauliki  pierwsze 2 od kierownicy są od wyjść hydraulicznych a ostatnia od podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

do hydrauliki zewnętrznej ,a pierwsza od kierownicy wspomaga dodatkowo udźwig podnośnika wraz z załączona ta z prawej przy siedzeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

Nie moge załączyć podnosnika dźwignia przy kierownicy tylko podnosze ta obok fotela, ktos wie czemu tak moze byc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

Wajcha koło fotela musi być w pozycji STOP. Jeśli nie pomoże sprawdź czy jest rozdzielacz podłączony do regulatora. Były wersje które nie miały możliwości sterowania podnośnikiem rozdzielaczem koło kierownicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

Seweryn w moim jak mam,

w pozycji STOP to załączenie rozdzielaczem powoduje spadek obrotów  czyli układ jest zamkniety ,

natomiast jak dzwignie przy fotelu dam w pozycje podnoszenie i do tego pociągnę dzwignie z przodu działa podnośnik przynajmiej dwa razy szybciej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

A jaka jest ta pozycja Stop. Zakupilem ciagnik ale nie ma on zadnych naklejek i troche ciezko jest mi sie połapać co i jak 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

wczoraj wieczorem spuściłem wode z chłodnicy , dziś zalałem go od nowa i odpalilem na zaciag bo grzalka nie pomagala ale chyba musiało  zostac troche wody i chyba ja zlaplo bo sie zagrzał i nie moge teraz wogole spuscic wody. moze ktos cos podpowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1455

Szczerze, to moja rada jest taka - zalej ciągnik płynem. Jak jest grzałka to po co się męczyć. Ja mam pozalewane płynem ciągniki i spokój w zimie a w lecie ewentualnie zajrzeć czy nie ubywa. 

Kraniki podgrzeje opalarka bo pewnie tam złapało.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

tydz temu go kupilem mial plyn rozrobiny z woda. sposcilem zeby zalozyc grzalke, a mialem jechac i kupic plyn tylko nie zdazylem.

podgrzewalem kraniik palnikiem ale nie pomoglo dalej nie moge spuscic wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1455

Z obu kraników nie leci, z bloku i z chłodnicy ? Przysłon chłodnice na maksa niech się woda dobrze podgrzeje to puści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

W grzałce jest śrubka do spuszczania z niej płynu.  Ty sobie porządek z chłodnicą i blokiem zrób, przepłucz dokładnie z syfu.  Prawdę mówiąc  dałeś ciała. Na głowie bym stanął żeby wodę w zimie spuścić. Węża było zdjąć z chłodnicy choć by.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

Puści ale tylko z  bloku. 

Grzałka nic nie dała? Może za krótko grzała?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

spuściłem wodę przez oba kraniki myślałem ze to wystarczy. nie wiedziałem ze trzeba jeszcze węża zdejmować

Grzałka prawie godz chodziła i mało pomogła.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

To coś nie tak. Po pół godziny powinna pomóc. Zamykałes  dopływ powietrza? Powinno dużo pomóc.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Komdziu506
      Witam wszystkich. Piszę do was bo mam problem z podnisnikiem w mtzcie:) Otóż ciągnik kupiony był z 6 lat temu i od momentu zakupu nie działa ani regolacja siłowa ani pozycyjna tzn. Podnosi tą dźwignią przy siedzeniu ale nie chce opuścić w regulatorze znienialem ręczni pozycje i nic nie dało. I mam do was pytanie czy rozdzielacz pod kierownicą może nie współpracować z tym regulatorem ponieważ był zmieniony na nowy zaeaz po zakupie ciągnika? Z góry dziękuję
    • Przez arni251
      Witam jak w temacie nie ładuje mi jednego aaku i pali sie ciągle kontrolka ładowania. Na oko wszystko jest w porządku mtz ma 4 lata i nic nie było grzebane w elektryce. Jak to sprawdziś co to może być???
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez darkowe1
      Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj