KiepskiT6030

Apetyt na ON w T6000 i podobnych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam zastanawiam sie jakie macie spalanie w tej serii chodzi mi bardziej o T6030 i zbliżonej mocy u mnie wygląda to tak

Gruber około 11 l/ha

siew około 12 l/ha

a orka i tu właśnie mam problem bo ponad 20 l/ha dodam ze orkę wykonuje dość małym pługiem bo 4x35 zagonowym i moje pytanie jest takie jak zakupie obrotowy pług to spadnie mi spalanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

dużo?? zależy od ustawienia pługa dużo zależy od klasy gleby i czy dużo górek i na jaką głębokość orzesz także może az tak dużo nie pali :D

a i ciekawe jak jedziesz z gazem w podłodze?? bo ja w moim Casem najwyższy bieg jaki się da i tak od 1500 do 1750 /min te silniki użytkową moc maja w podobnym przedziale Pozdro

Edytowano przez Vladoo1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    62

o ile sie nie myle on ma około 120 km?? jeśli tak to ma po prostu za lekko w tym pługu i ze spalania nici. Radze wymienić pług na 4*45 lub 4*50 wtedy moc będzie w pełni wykorzysatna. Pozdrawiam.

Edytowano przez Agrotron155

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

masz za mały pług zapewne i za szybko nim jeździsz, stąd się bierze wysokie spalanie. Pług obrotowy spalania raczej nie zmniejszy, raczej to że np kupisz pług o większej szerokości roboczej, np 4*45, albo 4*50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szatek    3

Ostatnio mierzyliśmy spalanie T6050 w wozie paszowym. Przez cały miesiąc chodził tylko w wozie paszowym 17m3 z mieszaniem poziomym i przez miesiąc pracy wypił 225l. To nam daje dziennie 7,5 litra, a na 1 mth wyszło 5,92. Co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danield28    35
o ile sie nie myle on ma około 130 km?? jeśli tak to ma po prostu za lekko w tym pługu i ze spalania nici. Radze wymienić pług na 4*45 lub 4*50 wtedy moc będzie w pełni wykorzysatna. Pozdrawiam.

 

Akurat model T6030 ma moc 117 KM znamionowej i ani trochę więcej jeśli chodzi o modele plus i delta w dodatku jest to jeszcze podana moc w normie która nie do końca ma się w rzeczywistości... Więc akurat taka moc nie jest duża ale faktem jest że taki pług jak posiadasz można ciągnąć ciągnikiem 80 KM... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechqp    0

witam też interesuje mnie spalanie ciągników t6030 oraz t6050 stąd proźba do ich użytkowników o podawanie tego spalania w konkretnych maszynach (o ile to nie tajemnica);p

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No myślę ze ten plug będzie za mały do niego ale obrotowy tez zmniejszył by czas pracy i oszczędność niestety na razie muszę robić tym bo na większy nie ma pieniążków a myślę o nowym z unii. Dodam ze ziemie u mnie w większości ciężkie z gazem nie przesadzam tak do 1800 max mu gniotę. dodam ze u 1014 spalił mi w tym samym pługu 15 l/ha a zajęło to dużo więcej czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamieniak89    31

6070PC spalanie zimowe, czyli zadawanie paszy, transport, odśnieżanie, wyciąganie samochodów,jakieś inne pierdoły i spalanie oscyluje wokół 6l nawet niecałe bo 5,8 -5,9 ostatniej zimy też mierzyłem to było podobnie. Co do prac polowych to ciężko powiedzieć bo dużo kawałków o zmiennej geometrii, przejazdy itp.


Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zik54    0

Dzisiaj obliczyłem, że nasz T6010 w pługu 4*35 (ciężka ziemia 1/2 pola to glina) spalił 17l/h na ha wyszło około 26l.

Edytowano przez zik54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mierzyłem ostatnio zużycie paliwa w siewie i wyszło mi nie całe 9l/ha na działkach od 0.3ha do 5ha z dojazdami wiec nie było by tak źle najgorzej jest w tym pługu około 25l/ha :(

 

 

Wymieniłem pług w tym roku na orbotwy 4x40 i spalanie spadło do 18l/ha

Edytowano przez KiepskiT6030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszT6030    0

NH T6030

 

Pług 4*40 kverneland 16,5l na ha.

siew 7,8l na ha agregatem uprawowo siewnym.

 zrywacz 3m 7l na ha

Przy prasie na 29 godz. pracy spalił 220l co daje 7,6l na godz, słomy około 2ha na godz robie a siana  trochę mniej, wartości mierzone na przestrzeni 3tygodnie z dojazdami na pole więc może to być złudny wynik przy prasie bo dojazdów dużo było.

a na drodze to 1litr paliwa na 2km jazdy.

Pomiary dokładnie mierzone.

 

 

Edytowano przez LukaszT6030

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 litr na 2km to nie za dużo coś, Ja 100 konnym MF spaliłem coś ponad 35 litrów na dystansie ok. 100km, gaz cały czas w podłodze. 

Edytowano przez Grzesiek8123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj