Agrotron155

Members
  • Ilość treści

    925
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

60 Excellent

O Agrotron155

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 31.05.1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świątniki7

Ostatnio na profilu byli

9156 wyświetleń profilu
  1. Ja się nie dziwię. Po co mają brać pod uwagę spółkę która nie stawia się na podpisanie umowy? Szkoda kosztów organizowania.
  2. No silnik masz idento co w nowych agrotronach, skrzynia i most taka praktycznie jak w moim podnośnik tak samo bosh tylko że z mniejszym udzwigiem. Co w tym trudnego? Części będą jeszcze przez 20 lat minimum. Gorzej z częściami do kabin.
  3. Zależy do jakiego ciągnika i na jakich częściach. Jak do Turka to nie znajdziesz, a do ciągnika na podzespolach dostępnych w innych ciagnikach to nie widziałem żeby był problem, czy to crystal czy farmtrac.
  4. Podnośnik bosh, hydraulika na bank zewnętrznego producenta wystarczy ustalić i spokój. Na pewno poza kabiną maską i paroma drobiazgami resztę rzeczy można dostać na rynku. Powiem tak, jak ktoś ma jakieś pojęcie o mechanice i wie jak szukać w internecie to wszystko znajdzie. Gorzej jakby miał tureckie podzespoły
  5. Nie no mi się nie podoba to co polmot zrobił z Ursusa, chodziło mi tylko i wyłącznie o dostęp do części. Sam nie miał bym problemu z kupnem takiego składała bo mechanicy od deutz fahr by mi go ogarneli mechanicznie bez problemu.
  6. Z częściami akurat jest dobrze, przecież to skrzynia ZF i silnik Deutz, przednia os carraro. Z tym nie powinno być problemów.
  7. Jakby brutto tyle kosztował to sztos.
  8. Renult 180.94 lub 160.94 są w dobrych cenach i mają rewers oraz 9 biegów zmieniany h pof obciążeniem. Ehr również posiadają. Wydajne pompy hydrauliczne tylko udźwig samego podnosnika nie powala. Popatrz jeszcze na deutz fahr agrostar z tych większych lub ogólnie na New holland. Określ dokładnie jaki budżet Cię interesuje.
  9. To że wyżej wymienione rzeczy też generowały koszty. Tych już nie poniosą. Ale utrzymywanie umów z dostawcami gotowych transmisji również wiąże się z generowanie dodatkowymi kosztami. Nie ma nic za darmo.
  10. Testy trwają już od dawna, przetargi na produkcję podzespołów też już były. Prawdopodobnie zostaną formalności związane z homologacją. Oni jako fabryka i tak będą ją montować a podzespoły dostarczą im inne firmy tzn zębacizne i elektronikę a także hydraulike.
  11. Niech się skupią na vigusie i go zrobią. Druga sprawa niech wyjdą z zadłużenia a jak już się to stanie to będą mogli skopiować rozwiązania i zrobić skrzynie bliźniaczą do mniejszej serii i zrobić na własnych podzespolavh taką c 380
  12. Ta konstrukcja wtedy była jedną z najlepszych. Przecież hydraulika pracowała niezależnie od WOM. Zetor miał wtedy przewagę biegów i prędkości WOM. Ale np. do Bolka był beznadziejny tak jak c360...
  13. Dokładnie tak. Przecież rodzina silników S była bardzo szeroka. Czyli od 2 do 6 cylindrów.
  14. Też uważam że nie powinno być równych i rowniejszych. I uważam że państwo oparte na socjalu nie ma racji bytu tak jak UE. Niestety by konkurować to musielibyśmy się cofnąć do PRL i wtedy poprawiać błędy naszej gospodarki. I nie chodzi mi tu o brak pomysłów naszych inżynierów tylko o ich wdrażanie. Mieliśmy mnóstwo pomysłów a ile z nich trafiło do szuflady? Nawet w latach 90 bizon z modelem z115 mógł poprawić pozycje bizona na rynku ale szybko go sprzedano i zostawiono tylko przestarzałe rekordy i bs... Już nawet pomysł na Ursusa 1684 mi się podobał tylko też wtedy kupiono logo i pomysł trafił do szuflady. Dlaczego? Bo prezes miał gotowego innego składaka na transmisji ZF.
  15. Rząd??? Człowieku nie można dostosować prywatnych firm państwowymi pieniędzmi. Unia sobie radzi, pronar też, crystal nadal produkuje skladaki ale One jeżdżą i pracują na polach. A to że rząd przestał dotować marzenia Zarajczyka to. Bardzo dobrze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.