Polecane posty

soltys48    19840
5 godzin temu, wieslaw16 napisał:

Prędkość jazdy

eeee chiba pomyliłeś^_^

mój miał dołożony prędkościomierz i naweawET DOBRZE WYSKALOWANY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9268

A jakie regulacje są w tym typie ?

1. Regulacja klepiska to wiadomo i wiem jak to ustawić

2. regulacja sit góra dół - ok

3. regulacja wiatrów - po prawej stronie kombajnu przymykanie przesłony, to wiem

4. regulacja kierownicy wiatrów - 5cm nad blachą po wyjęciu sita, też już znalazłem

5. regulacja obrotów bębna - dam radę :D

jest coś jeszcze, o czym nie wiem ?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Blacha z tyłu za sitami przykręcona na dwie 6 śrubki regulowana góra dół.jak podniesiona to wiatr nie ucieka z tyłu tylko przez sito i wydmuchuje bardziej zanieczyszczenia ale i ziarno chyba że kosisz groch lub coś podobnego,a jeżeli opuścisz to więcej powietrza ucieka tyłem ale nie wydmuchuje ziarna-stosuje takie ustawienie np do rzepaku bo jest lekki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9268

A no tak, o tym zapomniałem. W tym roku raczej wiatry trzeba będzie zmniejszać :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SOLTYS40    3

Witam kupiłem nowe pasy młocarni i jak ustawie najwyższe obroty to jeden jest ciasny a drugi  luźny koła mają nierówny odstęp między sobą .Proszę o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23

Na kołach od bębna młocarni czy na kołach na wale jezdnym?mogą być luźne szpilki ściągające koła ażurowe bądź też przesunęły się koła na bębnie młócącym(zluzował się któryś klin- ja tak miałem)opis na poprzednich stronach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Witam. Czy szczęki hamulcowe mają możliwość regulacji luzu? Wg katalogu jest pozycja nr 50, czy to służy do tej regulacji, jak to działa?

hamulce.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek23    12
Tak tą śrubą reguluje się szczęki.

_____________________________________________


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Ja u siebie tą właśnie śrubą reguluję hamulce aby były skuteczne, oraz aby jednakowo działały po naciśnięciu na pedały i aby kombajn nie ściągał w żadną stronę ,obracając nakrętką w prawą stronę zmniejsza się odległość pomiędzy bębnem a okładzinami, tym samym robi się mniejszy luz na pedale hamulcowym przy jego naciskaniu po prostu jest wyższy skuteczny pedał hamulca,należy pamiętać aby za bardzo nie pociągać hamulców aby bębny nie tarły o szczęki i robić próby jazdy i sprawdzać aby nie grzały się bębny, bo spowoduje szybkie zużycie okładzin szczęk, ponadto jeśli będą trzymać hamulce, będzie hamowany pojazd i może też doprowadzić do pożaru kombajnu.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sim95    375

Witam. Pęk mi łańcuch podajnika ziarnowego i mam pytanie. Czy lepiej założyć nowy czy mogę jeszcze jakoś uratować ten stary? Gdybym już zakładał nowy to trzeba zakładać nowe koła zębate?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Jak jest łańcuch wyciągnięty to do wymiany a zębatki w zależności od stanu, byle nie takie xD

5b2e7cce36db5_zom.JPG.214376ec48f6b81390f723563bce172e.JPG

  przytarte oryginały i tak pociągną przynajmniej 2x dłużej niż nowe zamienniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9268

Ja się też podepne pod temat bo przed sezonem trzeba filtr i olej wymienić. 

Czy ktoś może opisać jak ustawić koła młocarni ? Da radę to zrobić bez rozkręcania tej cholernej sprężyny ? 

Czy wibracje mogą być spowodowane wyrobionymi tulejkami teflonowymi pod tymi kołami ażurowymi ? Na wyższych obrotach dostaje lekkiej wibracji

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79
4 godziny temu, Buszmen11 napisał:

Koledzy Perkins 6 jaki ma filtr oleju? Chodzi mi o nr bo nie wiem jaki wkład kupić

Ja wyjmowałem stary, wylałem z niego olej, trochę oczyściłem i brałem go z sobą w reklamówkę, aby taki sam kupić, bo raz kupiłem podług symboli i się okazało że otwór z gwintem był większy jak w starym, ale pojechałem odmienić mi odmienili ale podwójna podróż była.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9268

Ktoś by mógł zmierzyć, ile jest po zewnętrznej  stronie kół wariatora młocarni, jaki wymiar ? Chodzi mi o wymiar od płaszczyzny talerza po zewnątrz tego zewnętrznego do płaszczyzny talerza od strony bębna młocarni, bo z tego co rozumiem zewnętrzne koła są osadzone na stałe na wale ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9268

od zewnątrz (podtrzymka wału) do wewnątrz (od strony blachy) ? 20cm to mam w środku tam gdzie sprężyna pracuje , tak na oko

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Nie od strony blachy, tylko do tego drugiego od środka,a po zewnątrz ma od strony młocarni do zewnątrz od strony obrotomierza jest 25cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nicik83    0
Witam potrzebuję pomocy,jak wyciągnąć klepisko .Z tyłu wyciągnąłem wytrząsacze , odkręciłem 4 śruby trzymające klepisko, został mi tylko kłosownik .Jak go wypiąć by wyszło klepisko.Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siemanr1    23
1 godzinę temu, jahooo napisał:

Ktoś by mógł zmierzyć, ile jest po zewnętrznej  stronie kół wariatora młocarni, jaki wymiar ? Chodzi mi o wymiar od płaszczyzny talerza po zewnątrz tego zewnętrznego do płaszczyzny talerza od strony bębna młocarni, bo z tego co rozumiem zewnętrzne koła są osadzone na stałe na wale ?

One są dystansowane między sobą trzema rurkami.Odstep w środku może się zmienić najwyżej jak zluźnią się śruby, bądź też rurki wyrobią otwory w kołach ażurowych.Druga przyczyną luźnego pasa jest luz na klinie noskowym  którego koła,bądź też wytarte koła ażurowe pod rurkami na wale jezdnym.Trzeba pomierzyć szerokości kół -musza być identyczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9268

U mnie wygląda to tak, że od strony młocarni wystaje 1,5cm tulejki teflonowej, a przy maksymalnym odpuszczeniu siłownika koło bliżej młocarni schodzi się bardziej niż to na zewnątrz. Różnica w zagłębieniu pasa wynosi około 0,5cm. Po stronie napędzającej pas zagłębia się identycznie w koła

Pas [p stronie zewnętrznej jest wyraźnie luźniejszy i sobie podskakuje w czasie pracy i tak być nie może.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
    • Przez zieliniakk
      Witam, 
      Mam problem polegający na tym że rozsypał mi się całkiem wariator jezdny w moim Claasie Consulu. Chcę teraz go wymienić na używany a w internecie mało jest consulow, teraz zastanawia mnie jedno czy czesci z Mercatora, Corsara pasuja do Consula? (regeneracja nie wchodzi w gre, bo juz to było robione i znowu się rozsypał)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj