tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

KULAWA_KOZA    156

Tak to ten ciagnik .Tak WZM ale Mielec nie Warszawa, sa jeszcze WZM Piotrków Trybunalski.Tak pisało wtedy na opakowaniach a teraz PZL-ZSM Piotrkow, WUZETEM WARSZAWA, PZL- MIELEC,

Ci 3 producenci robią dobre sekcje i zaworki.Bo BOSCH DENZO itp do c-330 nie robią

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

No co Ty gadasz :P nigdy nie było WZM Mielec tylko obecne PZL-Mielec wcześniej WSK i WSK PZL-Mielec.

Co do WZM Piotrków Trybunalski taka nazwa funkcjonowała w latach 70-tych kiedy WZM Warszawa i Piotrków Trybunalski były połączone. Od lat 90-tych po podziale został PZL-ZSM Piotrków Trybunalski i PZL-WZM Warszawa. Kiedyś się tym interesowałem ;)

Więc nie mogło tak pisać bo pompy nie robiłeś w latach 70-tych, od 199X roku WZM jest tylko i wyłącznie Warszawa.

WZM Warszawa produkuje na chwilę obecną sekcje i rozpylacze, PZL ZSM Piotrków zawory odcinające i sekcje, PZL Mielec sekcje, pompki zasilające i pozostałe podzespoły do pompy jak listwy, cięgna itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

a zaworki Mielec robi ? :$

Dobra.Będę u Pompiarza to zrobie fotki opakowania to zobaczymy¬¬Bo Wuzetem Mielec lub Piotrków leżały na stole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Czy teraz robi nie jestem pewien w necie można znaleźć te zaworki ale czy to kiedyśnie zapasy mają czy jak nie wiem.

Sekcje z Mielca w oryginalnym opakowaniu widziałem, ale zaworków nigdy i te co są w necie pisze że są niby z Mielca tylko oznaczeń brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7906

co do pomp to najgorszy chłam pompiarze robią jak się daje pompę na wymianę przez sklep.mój brat tak robił to przez pół roku 3 pompy zakładał aż wkońcu zawiózł sam do pompiarza i mu zrobił  i c 330 pyrka.za remont z tego co sobie przypominam to coś koło 700

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
22 godziny temu, Sean napisał:

Tylko te zakłady taką polityką upodabniają się właśnie do takich rolników, remont zrobiony jak należy że nie ma się do czego przyczepić i chcesz to płać a jak cię nie stać to bierz parę wołów i wyjdzie taniej. Nie może być tak że zakład klepie z chińskich części wszystkie jak leci bo konkurencja ma taniej i nikt do niego nie przyjdzie, ba nawet nie sprowadza porządnych kompletów bo po co przepłacać i może będzie leżeć.

Nie wiem w jakich ty czasach żyjesz, polecam założyć firmę, wycenić się odpowiednio za DOBRĄ robotę i DOBRE części i nic tylko zarabiać pieniążki. Widać że nie masz pojęcia o rynku a mimo to udzielasz się wypisując takie głupoty. Rynek dostosowuje się do klientów, myślisz że dlaczego w tej chwili jesteśmy zalewani przez taki badziew z chin? Jest popyt to i jest podaż, więc im więcej kupujemy badziewia z chin tym więcej u nas tego jest. Tak samo działa każda firma w kraju która nie eksportuje towaru a musi się utrzymać na rynku. Dostosowuje się do rynku czyli niska jakość, niska cena i to jest najważniejsze bo klient idzie tam gdzie taniej. 

11 godzin temu, stempos1980 napisał:

co do pomp to najgorszy chłam pompiarze robią jak się daje pompę na wymianę przez sklep.mój brat tak robił to przez pół roku 3 pompy zakładał aż wkońcu zawiózł sam do pompiarza i mu zrobił  i c 330 pyrka.za remont z tego co sobie przypominam to coś koło 700

Jest cena i jest jakość, ale i tak większość poleci tam gdzie robią za 350 bo tanio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156
14 godzin temu, stempos1980 napisał:

.za remont z tego co sobie przypominam to coś koło 700

To chyba na złotych częściach ten remont pompy został zrobiony.Albo dał wszystko nowe.Ciekawe po co, jak zuzyciu ulegaja sekcje i zaworki a regulator się naprawia , eliminując luzy.

 

Bears za 350 robi sie na WZM, za 250 masz na sekcjach i zaworkach niewiadomego pochodzenia.

Robocizna 150zł + części ---łatwa kalkulacja.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
3 godziny temu, bears napisał:

 Tak samo działa każda firma w kraju która nie eksportuje towaru a musi się utrzymać na rynku. Dostosowuje się do rynku czyli niska jakość, niska cena i to jest najważniejsze bo klient idzie tam gdzie taniej. 

 

Weź już się nie ośmieszaj i nie zwalaj wszystkiego na rolników że byle gówno by założyli byleby tylko tanio, bo tak w większości nie jest.   Zakładacie to badziewie bo kupujecie to za grosze, za dobre owszem trzeba dać więcej, tylko wasza pazerność nie da wam policzyć robocizna plus dobre części, tylko ROBOCIZNA PLUS DOBRE CZĘŚCI I DODATKOWY HARACZ za te dobre części, no i wychodzi za remont pompy jakaś cena z kosmosu. 

Ok, powiedz mi w takim razie ile wychodzi remont pompy od 60-tki na sekcjach z Mielca ?

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
1 godzinę temu, Sean napisał:

Weź już się nie ośmieszaj i nie zwalaj wszystkiego na rolników że byle gówno by założyli byleby tylko tanio, bo tak w większości nie jest.   Zakładacie to badziewie bo kupujecie to za grosze, za dobre owszem trzeba dać więcej, tylko wasza pazerność nie da wam policzyć robocizna plus dobre części, tylko ROBOCIZNA PLUS DOBRE CZĘŚCI I DODATKOWY HARACZ za te dobre części, no i wychodzi za remont pompy jakaś cena z kosmosu. 

Ok, powiedz mi w takim razie ile wychodzi remont pompy od 60-tki na sekcjach z Mielca ?

Zakładaj firmę, widzisz że na rynku jest luka i każdy chce dobrze tylko firmy oszukują. Nie wiem nad czym się jeszcze zastanawiasz ...

Nie wiem ile kosztuje na ten moment remont pompy do C360 na lepszych sekcjach ponieważ dość że nikt tego nie chce to w dodatku tego osobiście nie robię.   Z resztą jeśli chodzi o rolnictwo to już od jakiegoś czasu przyjmuje i robi się tego coraz mniej ponieważ jest to ślepy zaułek, zrobisz dobrze i nie tylko pompę ale czy głowicę, blok czy inne rzeczy a i tak przychodzi jeden z drugim i Cię męczy bo opuść mu 50 zł na cenie usługi 200 zł. A najlepszy to był gość który miał robione w Deutz dwie głowicę i za dwa miesiące wrócił z głowicami na '"gwarancję" bo nie trzymają, szkoda tylko że głowice są znaczone i oczywiście przyniósł ale te dwie które nie były robione. Mina mu zrzedła gdy się dowiedział że głowicę są znaczone, taki Janusz interesu. 

W tej chwili najlepsi są mechanicy samochodów czy jakiś pojazdów, przychodzi zdaje element i do widzenia. Przyjeżdża odebrać, zadowolony płaci i jedzie składać, nigdy się nie targuje i nie lamentuje za uszami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ty masz do czynienia z takimi nie innymi klientami, a ja mam do czynienia z zakładami naciągającymi na kasę, więc każdy broni swojej racji, ale nie czas dzisiaj na spory, życzę Tobie i Wszystkim Innym - Zdrowych i Radosnych Świąt              :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Mój ostatni zakup c-330 troche kopciła , więc z nudów i w wolnym czasie popatrzyłem mu do brzucha.Okazało się że ma niedawno założone nowe zestawy Waryńskiego http://www.tinypic.pl/qx54poij72u2 

Wyciągnołem tłoki by być pewnym i okazało się że na 1 tłoku są oba pierścienie olejowe ułamane .Kupiłem zestaw nowych pierścieni i załozyłem by być pewnym .http://www.tinypic.pl/pjnzepv1540f

Głowica miała cienkie grzybki zaworów i już zawory wystawały około 0.5mm , więc dałem koledze z pracy by mi ją poratował http://www.tinypic.pl/pcb926p4q9zv

http://www.tinypic.pl/rb5c05vi77wp

Wtryski ustawione , pompa sprawdzona http://www.tinypic.pl/8c5a7e3rsfbd

Po odpaleniu około 5 minut przy obrotach 1600 troche kopcił na siwo , ale po około 20 minutach pracy i nagrzaniu się już pracował idealnie :$ Silniczek tylko cyka.

Dla zainteresowanych moge podesłać jak pracuje silniczek :$

Co było powodem kopcenia ciężko powiedzieć , ale myśle że już wypalone gniazda zaworowe, pęknięte pierścienie olejowe i żle ustawiony zapłon.Pompa i wtryski sprawdzone, okazało się że pompa dawała za dużo paliwa.

 

 

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal2404    2

Witam. Mam problem ze swoim ursusem c330 a mianowicie jakiś czas temu robiłem remont silnika czyli wymiana tuleji tłoki, wał po szlifierki głowica i pompa wraz z końcówkami poszły do regeneracji. Od tamtego momentu ciągnik dymu na niebiesko z pierwszego cylindra. Ciśnienie sprężania równo 29 bar na obydwu cylindrach głowica jeszcze raz sprawdzana wszystko z nią ok, pompa i wtryski kilka razy sprawdzane i są w pełni sprawne, zawory wyregulowane na 0,20 kat wtrysku ustawiony jak trzeba a ciągnik dalej dymi,  co może być tego przyczyną bo juz mi ręce opadają od braku pomysłów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

A nie pluje olejem z tego cylindra co dymi bo rozumiem że na drugim wszystko jest ok. Wtryski miejscami zamieniałeś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal2404    2

trochę pluje  z tego cylindra. Tak na drugim wszystko gra elegancko,wtryski zamieniałem miejscami ale nie ma żadnej różnicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Czyli jak głowica sprawdzana ponownie to rozumiem  że kompleksowo luzy na prowadnicach itd. Jeśli głowicę wyeliminujesz to zostaną pierścienie mógł pęknąć pierścień odoliwiający bo 50 mth to nie ma co dotarł się już ten zestaw nawet trzykrotnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal2404    2

też tak myślałem, zaglądałem tam i wszystkie pierścienie są całe i odpowiednio założone, dodam że całe zestawy naprawcze są firmy mahle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Skoro mówisz że Mahle to kolega z forum kiedyś miał przypadek że zestaw był wadliwy właśnie Mahle na jednym cylindrze wymienił na inny i było ok

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal2404    2

hmm no nie wiem w moim przypadku ciągnik dużo mocniej kopci ale kanał wylotowy jest suchy wewnątrz dopiero jak dłużej  pochodzi to wkoło kolektora się leje 

dodatkowo z tego cylindra jakby strzela w tłumnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

No to pozostaje podmiana pompy wtryskowej do sprawdzenia na inną bo i były przypadki że pompa była kilka razy na stole a mimo to był z nią problem i koledzy głowili się co jest. Jak będziesz pewny pompy pozostanie zestaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

I tak i nie,moja 60-tka miała remont i też kopciła niebiesko na wolnych obrotach dodatkowo że nawet rozgrzana.Winą jest paliwo ze stacji,zalałem ruskiej to na rozgrzanym nic nie kopci,jeśli nie bierze oleju a dymi może być kijowe paliwo z dodatkiem opałowego nie koniecznie stan techniczny.A oleju po remoncie mi nie pobiera zobaczymy po pracach wiosennych ale na ten moment nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

No dobra paliwo, ale czytaj wcześniejsze posty dymi tylko z jednego cylindra z drugiego nie jak by paliwo to by chyba z dwóch dymiło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj